Το 2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ πραγματοποιήθηκε στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2019,

στο ξενοδοχείο Pomegranate Wellness Spa.

Local Ambassador ήταν ο κ. Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με την αμέριστη υποστήριξη 8 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 350 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 3 εργαστήρια, από 7 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου στην παρουσίαση με τίτλο: “Από ταλέντο σε επαγγελματίας – Ο δρόμος των μελλοντικών Star Performers και πως να τους δημιουργήσετε”, μας μίλησε για την εξέλιξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τον ρόλο της επιχείρησης στην μετατροπή του ταλέντου σε επαγγελματία του τουρισμού.

Ο κ. Σωτήρης Μυλωνάς στην ομιλία του με τίτλο: “Sustainability in Hospitality – Βέλτιστες Πρακτικές”, έθεσε τα ερωτήματα: Πώς μπορούν μικρά ξενοδοχεία να γίνουν αειφόρα; Ποιες είναι οι καλές πρακτικές διαχείρισης ενέργειας, νερού, αποβλήτων και χημικών και πώς επηρεάζει το bottom line μας και την εταιρική κοινωνική ευθύνη μας;

Η κα Μάγδα Πειστικού στην ενότητα “Κοστολόγηση μενού: Μύθοι και πραγματικότητες στο δρόμο προς το τραπέζι”, μας απάντησε στο ποιες είναι οι βασικές αρχές στην κοστολόγηση του μενού εστιατορίου και πώς μπορούμε να τις εφαρμόσουμε στην επιχείρησή μας; Ποια είναι τα κυριότερα λάθη που πραγματοποιούμε στον υπολογισμό του κόστους του πιάτου μας και πώς μπορούμε να τα αποφύγουμε; Ποιες είναι οι πληροφορίες που χρησιμοποιούμε για να μεγιστοποιήσουμε τα κέρδη μας;

Ο κ. Φίλιππος Χήρας στην παρουσίασή του “Τουρισμός και Διαδίκτυο: Προσεγγίζοντας τον ψηφιακό ταξιδιώτη”, απάντησε στα εξής ερωτήματα: Ποια είναι τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες του διαδικτύου; Πώς επικοινωνούν με εμάς; Πώς μπορούμε να τους προσεγγίσουμε; Ποιες είναι οι τάσεις για το άμεσο μέλλον;

Ο κ. Πέτρος Ρούσης στην ομιλία του με τίτλο: “Η επικοινωνία σαν εργαλείο – Οι τεχνικές για πειστική επικοινωνία”, μας πληροφόρησε πως επιτυγχάνουμε αποτελεσματική προσαρμογή της συμπεριφοράς μας. Πώς μπορούμε να πετύχουμε πειστική επικοινωνία τόσο στις επαφές μας με τον εσωτερικό όσο και με τον εξωτερικό πελάτη; Πώς η επικοινωνία επηρεάζει την εξυπηρέτηση, την διαχείριση παραπόνων και τις πωλήσεις;

Ο κ. Στέλιος Αγγλούπας στην ενότητα “Πωλήσεις… reaching the maximum potential”, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τα εξής: Ποια είναι η δυναμική κέρδους της επιχείρησής σας και πόση από αυτήν αξιοποιείται στην πραγματικότητα; Πώς η γνώση του εταιρικού προϊόντος μπορεί να επηρεάσει όλες τις διεργασίες πωλήσεων; Πώς αποδίδει η διαδικασία πώλησης «Connect- Discover- Deliver- Close»;

Ο κ. Τριαντάφυλλος Γιοβανέκος στην ενότητα “Δημιουργώντας Κουλτούρα Ασφάλειας”, μας ενημέρωσε για τα εξής: Πώς θωρακίζονται τα σύγχρονα μεν, αλλά μικρά ξενοδοχεία; Ποιο είδος στοχευμένης εκπαίδευσης απαιτείται; Πώς φτιάχνεται η Κουλτούρα Ασφαλείας;

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Γιώργο Κουτσοκώστα, Υποδιευθυντή Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε», με σκοπό τη διάδοση των αξιών του «Μπορούμε» και τη διάσωση όσων περισσότερων μερίδων περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε ο κ. Γιώργος Διαμαντουλάκης, προϊστάμενος αυτοτελούς γραφείου διαφάνειας, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Δήμου Πολυγύρου.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του 2ου Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

Πρακτικές για ένα Ασφαλέστερο περιβάλλον στα Ξενοδοχεία

WORKSHOP I

Ο κ. Τριαντάφυλλος Γιοβανέκος, μέσω του εργαστηρίου “Πρακτικές για ένα Ασφαλέστερο περιβάλλον στα Ξενοδοχεία”, έδωσε τη δυνατότητα σε 35 συμμετέχοντες, να εκτιμήσουν τη σημαντικότητα της ανάπτυξης “ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ” και να ενισχύσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία με γνώσεις απλές αλλά μεθοδικές.

Εργαλεία για την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις

WORKSHOP II

Ο κ. Φίλιππος Χήρας, μέσω του εργαστηρίου “Εργαλεία για την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις”, έδωσε τη δυνατότητα σε 36 συμμετέχοντες να δουν, να επιλέξουν και να αξιολογήσουν ποια είναι τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν στην καλύτερη λήψη αποφάσεων, σχετικά με τις ενέργειές τους για προώθηση της επιχείρησής τους online.

Η επικοινωνία σαν εργαλείο

WORKSHOP III

Ο κ. Πέτρος Ρούσης μέσω του εργαστηρίου “Η επικοινωνία σαν εργαλείο”, έδωσε τη δυνατότητα σε 29 συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις δυσκολίες και τα εμπόδια στην επικοινωνία είτε είναι προφορική, λεκτική και μη λεκτική, είτε είναι προσωπικότητας. Έδειξε την αποτελεσματική προσαρμογή της συμπεριφοράς τους, προκειμένου να πετύχουν πειστική επικοινωνία τόσο στις επαφές τους με τον εσωτερικό πελάτη (συνεργασία, αποφυγή και διαχείριση εντάσεων, παρουσιάσεις, διοίκηση κλπ, όσο και με τον εξωτερικό πελάτη εξυπηρέτηση, διαχείριση παραπόνων, πωλήσεις).