Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, πραγματοποιήθηκε στις 16 και 17 Μαρτίου 2019,

στο Δημοτικό Θέατρο «ο Κέφαλος».

Local Ambassador της περιοχής ήταν, ο κος Γεράσιμος Τιμοθεάτος, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης. Την εκδήλωση διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης με την βοήθεια της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Καταλυμάτων και την αμέριστη υποστήριξη 15 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 440 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 2 εργαστήρια, από 7 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Ο κος Γιώργος Κουστοκώστας και ο κος Ηλίας Χάντζος, στην παρουσίαση με τίτλο “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, μας μίλησαν για  το ποιος τελικά εκπροσωπεί τον τόπο στον επισκέπτη του, τι πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητά μας, εάν είναι αλήθεια δύσκολο να συναγωνιστούμε και πως στο τέλος της ημέρας αναλαμβάνουμε την ευθύνη του εαυτού μας και του επισκέπτη μας.

Η κα Βάνια Κάμτσιου, με την ομιλία της “Look Perfect, Επαγγελματικό Παρουσιαστικό” μας  επεσήμανε πόση αξία έχει η εικόνα μας και ποια μηνύματα περνάμε μέσα από αυτήν στους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες μας.

Ο κος Νίκος Διαμαντόπουλος, με την παρουσίαση “Leveraging Social Media in Tourism”, μας εξήγησε ποιοι είναι οι βέλτιστοι τρόποι χρήσης των Social Media από τουριστικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Μας έδειξε μεθόδους που αποδίδουν σε θέματα διαδικασιών, κουλτούρας, περιεχομένου και γενικότερης στρατηγικής, ανάλογα με το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ο κος Παναγιώτης Κουρέντας, με την θεματολογία, “Μενού-Απο απλό χαρτί σε εργαλείο πώλησης”, μας έδειξε τον αριθμό των επιλογών στο μενού και πως αυτές περιγράφονται. Μας εξήγησε για τις τιμές και το πως αναπτύσσονται σωστά στον κατάλογο. Κλείνοντας μας είπε πως μεγιστοποιούμε τα οφέλη της τοπικότητας.

Ο κος Δημοσθένης Μπρούσαλης, ανέπτυξε το θέμα, “Τουρισμός/ Αναμνήσεις γεύσης” και επεσήμανε το πόσο ισχυρό brand είναι η χωριάτικη σαλάτα,  περιέγραψε ποιος είναι ο τουρίστας γεύσης, τι αναζητά και τι τον κινεί.

Η κα Έλενα Γκίκα, με την ομιλία, “Καλώς τους! Και τώρα που ήρθαν, τι τους κάνουμε” εστίασε στο, πώς μπορούμε να μετατρέψουμε κάθε επίσκεψη σε αξέχαστη εμπειρία φιλοξενίας, κάνοντας τους επισκέπτες μας να νιώσουν καλοδεχούμενοι, επιβραβεύοντας την επιλογή τους να μας προτιμήσουν.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου, μας μίλησε για την μαγεία του upselling στην υπηρεσία του επαγγελματία του τουρισμού και τις τεχνικές με τις οποίες μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Ηλία Χάντζο, Project Manager του Σχολείου Τουρισμού OnTour, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”, κατά τη διάρκεια των επερχόμενων εκπαιδευτικών δράσεων του. Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να διαδοθούν οι αξίες του “Μπορούμε” και να διασωθούν όσες περισσότερες μερίδες περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε η κα Ελένη Λουκέρη, μέλος του ΔΣ Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Κεφαλονιάς και Ιθάκης.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του ΣΤΟΤ Κεφαλονιάς.

Εξυπηρέτηση πελατών - Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας

WORKSHOP I

Η κα Έλενα Γκίκα μέσω του εργαστηρίου “Εξυπηρέτηση πελατών – Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας”, έδωσε τη δυνατότητα σε 37 συμμετέχοντες, να μάθουν πρακτικές και εργαλεία ανάπτυξης και διαχείρισης επιτυχημένων σχέσεων με τους επισκέπτες τους. Επίσης ανάλυσε θέματα όπως τη διαχείριση παραπόνων, τη μετατροπή του προβλήματος σε ευκαιρία εξυπηρέτησης και τους τρόπους αύξησης των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.

Κόστο(λόγια)… ώρα μηδέν!

WORKSHOP II

Ο κος Παναγιώτης Κουρέντας, μέσω του εργαστηρίου “Κόστο(λόγια)… ώρα μηδέν!” έδωσε τη δυνατότητα σε 23 συμμετέχοντες, να μάθουν την διαδικασία κοστολόγησης πρότυπης συνταγής A la carte, να καταλάβουν ποια είναι τα critical points κοστολόγησης Buffet εκδηλώσεων και ποιες είναι οι συνέπειες της άσκοπης σπατάλης πόρων. Έκλεισε με πρακτικές υπολογισμού συνολικού κόστους (Εργατικά – Λειτουργικά), προτείνοντας τρόπους μείωσης του.