Το 2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour ΝΑΥΠΛΙΟΥ πραγματοποιήθηκε στις 16 και 17 Δεκεμβρίου 2019,

με τις ομιλίες να διεξάγονται στο Αμαλία Hotel και τα εργαστήρια στο Φουγάρο ArtCenter.

Local Ambassador ήταν η κυρία Έλενα Ασπιώτη, μέλος της επιτροπής τουρισμού στον Δήμο Ναυπλιέων και του επιμελητηρίου Αργολίδας και Γραμματέα του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπλίου. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Δήμος Ναυπλιέων, ο Εμπορικός Σύλλογος Ναυπλίου και το Επιμελητήριο Αργολίδας, με την αμέριστη υποστήριξη 6 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 210 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 3 εργαστήρια, από 8 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, μας μίλησε για τη σπουδαιότητα του branding στον προορισμό και τις προϋποθέσεις του, στην ομιλία της με τίτλο: «To Brand or not to Brand”.

H κα Βάνια Κάμτσιου, Senior Trainer & Founder Welcome Global, μας μίλησε για τις ιδιαιτερότητες των επισκεπτών που ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο, οι οποίες σχετίζονται με την κουλτούρα τους, στην ομιλία της με τίτλο: “Cultural Intelligence – Πολιτισμική Ευφυΐα, για την Εξυπηρέτηση των Επισκεπτών”.

Ο κος Ανέστης Αναστασίου, Senior Trainer & HR Consultant AA+Partners, Υπεύθυνος προγραμμάτων Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης μας έδειξε τη σχέση/ σύνδεση εξυπηρέτησης με τη θετική εμπειρία και την ανάμνηση, στην ομιλία του με τίτλο: “Από πελάτης, φίλος! Δημιουργία αξέχαστης εμπειρίας επισκεπτών”.

Η Δρ. Χριστίνα Καραπάνου, PhD, MCI, CIPD, Health Psychologist – Cognitive Behavioral Psychotherapist, μας έμαθε τις τεχνικές διαχείρισης στρες κι άγχους, στην ομιλία της με τίτλο: “Διαχείριση Χρόνου & Στρες”.

Ο κος Κωνσταντίνος Σαντίκος, Managing Director – Sales & Finance στην Santikos Collection, μας ανέλυσε την σπουδαιότητα των Tour Operators στις μέρες μας, στην ομιλία του με τίτλο: “Tour Operators: Το αναγκαίο κακό που αγαπάμε να μισούμε”.

Ο κος Παναγιώτης Κουρέντας, Quality Assurance & Training Manager GRECOTEL S.A, Ιδρυτής Πλατφόρμας COSTEASY recipe costs and more, μας έδειξε πως μπορούμε να οργανώσουμε και να κοστολογήσουμε βέλτιστα το μενού μας, μέσα από την ομιλία του: “Μενού-από απλό χαρτί σε εργαλείο πώλησης”.

Ο κος Φοίβος Τσαραβόπουλος, Συνιδρυτής της Κοιν.Σ.Επ. Paths of Greece, μας ενημέρωσε για την υπεραξία ενός δικτύου μονοπατιών για ένα τόπο, μέσα από την ομιλία του: “Δίκτυα πεζοπορικών μονοπατιών! Ποιες οι απαραίτητες ενέργειες για να είναι επιτυχή;”

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Γιώργο Κουτσοκώστα, Υποδιευθυντή Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε», με σκοπό τη διάδοση των αξιών του «Μπορούμε» και τη διάσωση όσων περισσότερων μερίδων περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε, η κα Κατερίνα Ψυχογιού.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του 2ου Σχολείου Τουρισμού OnTour ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Πάθος για τέλεια καθαριότητα!

WORKSHOP I

Η κα Βάνια Κάμτσιου, μέσω του εργαστηρίου «Πάθος για τέλεια καθαριότητα!», έδωσε τη δυνατότητα σε 24 συμμετέχοντες να καθορίσουν τη λογική σειρά στον καθαρισμό των δωματίων/κατοικιών, έδειξε ποιες είναι οι αναγκαίες ενέργειες για αναχωρήσεις, παραμονές & φρεσκαρίσματα και τις τρεις πολύ σημαντικές διαδικασίες: είσοδος/ έξοδος από τα δωμάτια, Lost & Found, Do not Disturb.

Up Selling through better Persuasion

WORKSHOP II

Ο κ. Ανέστης Θ. Αναστασίου, μέσω του εργαστηρίου «Up Selling through better Persuasion», έδωσε τη δυνατότητα σε 26 συμμετέχοντες να μάθουν σύγχρονους τρόπους και τεχνικές πωλήσεων που αφορούν στον ξενοδοχειακό κλάδο και συμβάλλουν στην αύξηση των κρατήσεων ενός ξενοδοχείου, χωρίς καμία εξωτερική παρέμβαση παρά μόνο με τη συμβολή των ίδιων των εργαζόμενων του.

F&B Service Essentials

WORKSHOP III

Ο κ. Χρήστος Σεΐζης,  μέσω του εργαστηρίου «F&B Service Essentials», έδωσε τη δυνατότητα σε 19 συμμετέχοντες να μάθουν τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών από την στιγμή που αυτοί θα επισκεφθούν το κατάστημα έως και την αποχώρησή τους. (Κράτηση, υποδοχή, παραγγελία, σέρβις, αποχαιρετισμός).