Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΡΟΔΟΥ πραγματοποιήθηκε στις 13 και 14 Φεβρουαρίου 2019,

στο «Pallas 5 Cinemas Center»..

Local Ambassadors ήταν ο κύριος Μανώλης Μαρκόπουλους, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και η κυρία Στεργία Έψιμου, Διευθύντρια της ANKO. Την εκδήλωση διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, με την αμέριστη υποστήριξη 12 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 350 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 3 εργαστήρια, από 7 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

O κος Ανδρέας Ζαγάκος Επιχειρηματίας Επισιτισμού και Συνιδρυτής ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, με την ομιλία του: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, μας υπέδειξε τη σπουδαιότητα του να νιώσουμε και να γίνουμε πραγματικοί πρεσβευτές του τόπου μας.

Ο κος Σωτήρης Μυλωνάς ιδρυτής της Msolutions Management and Sustainability Solutions, μας μίλησε για το πως μπορεί να επιτευχθεί η αειφορία σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες μέσα από την ομιλία του, “Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές”.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου Hospitality Expert, Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, μας έδειξε τεχνικές του Upselling/ Crosseling και tips επιτυχημένης πώλησης, μέσα από την ομιλία της: “ Η μαγεία του Upselling στην υπηρεσία του επαγγελματία του Τουρισμού”.

Η Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου Expert in Service Excellence, μας επισήμανε τα πρότυπα εξυπηρέτησης και γιατί είναι σημαντικό να καθορίζονται και να εφαρμόζονται από μία επιχείρηση, μέσα από την ομιλία της “Πρότυπα Εξυπηρέτησης VS Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση”.

Ο κος Δημοσθένης Μπρούσαλης Γενικός Διευθυντής της DASC Branding, μας ενημέρωσε για το πως ανακαλύπτουμε την ταυτότητα του προορισμού και πως την διαχειριζόμαστε σωστά, μέσα από την ομιλία του: “Ταυτότητα Προορισμού (Destination Branding)” Πού ‘κρύβεται’ το τουριστικό brand μας;

Η κα Ελισάβετ Γεωργίου Εργασιακή Ψυχολόγος, Coach, Ψυχοθεραπεύτρια και Ιδρύτρια του Be YourSelf, μας ενημέρωσε για τις ομοιότητες, τις διαφορές και τα χαρακτηριστικά των πελατών ανά γενιά, μέσα από την ομιλία “Generation Mix and Customer Experience”.

Ο κος Δημήτρης Σεραφειμίδης Customer Service Expert και ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, μας μίλησε για το πως διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών μας, μέσα από την ομιλία του: “Πως θα βγάλετε ΧΡΥΣΑΦΙ από τα παράπονα των πελατών σας!”.

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από την κα Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”, με σκοπό τη διάδοση των αξιών του “Μπορούμε” και τη διάσωση όσων περισσότερων μερίδων περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβαν, η κα Στεργία Έψιμου και κος Μανώλης Μαρκόπουλος.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΡΟΔΟΥ στην ANKO Academy Ρόδου.

Customer Experience

WORKSHOP I

Η Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου, μέσω του εργαστηρίου «Customer Experience», έδωσε τη δυνατότητα σε 21 συμμετέχοντες να διακρίνουν τις ιδιαιτερότητες και τις προκλήσεις του μάρκετινγκ υπηρεσιών, αναγνωρίζοντας την σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στην ικανοποίηση των πελατών. Ανέφερε τις πιθανές πηγές και τους παράγοντες δυσαρέσκειας των πελατών μας και πώς θα εντοπίσουμε ευκαιρίες για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.

«Tαυτότητα Προορισμού (Destination Branding)» H εικόνα του τόπου στον κόσμο!

WORKSHOP II

Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, μέσω του εργαστηρίου «Tαυτότητα Προορισμού (Destination Branding)» H εικόνα του τόπου στον κόσμο!, έκανε, σε 17 συμμετέχοντες μια σύντομη μα περιεκτική γνωριμία με το Destination Branding, ένα πανίσχυρο στρατηγικό “εργαλείο” ανταγωνιστικότητας και ανάπτυξης προορισμών, παγκοσμίως.

Coaching & Communication

WORKSHOP III

Η κα  Ελισάβετ Γεωργίου μέσω του εργαστηρίου «Coaching & Communication», έδωσε τη δυνατότητα σε 18 συμμετέχοντες να μάθουν τι είναι το coaching και ποια είναι η χρησιμότητα του, έτσι ώστε ν’ αναπτύξουν τις βασικές δεξιότητες ενός coach και να μπορέσουν να τις εφαρμόσουν στο εργασιακό τους περιβάλλον.