Υλοποιημένα

2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Αττικής Next Gen | ΑΘΗΝΑ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης | ΘΑΣΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Αττικής | ΠΟΡΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΟΛΥΜΠΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Θεσσαλίας | ΣΚΙΑΘΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΧΙΟΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΝΑΥΠΛΙΟ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΧΙΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΟΛΥΜΠΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΛΗΜΝΟΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Θεσσαλίας | ΣΚΙΑΘΟΣ
4ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Νοτίου Αιγαίου | ΚΩΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΚΟΡΙΝΘΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΝΑΥΠΛΙΟ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Νοτίου Αιγαίου | ΡΟΔΟΣ
ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

WORKSHOPS

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Τα 3 εργαστήρια θα διεξαχθούν παράλληλα 15:00-18:00 σε διαφορετικές αίθουσες.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εργαζόμενους πρώτης γραμμής (front office, κρατήσεις, F&B service, housekeeping) που εξυπηρετούν πελάτες και σε στελέχη που έρχονται σε επαφή και επικοινωνούν με πελάτες.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Οι συμμετέχοντες του workshop θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τα παράπονα των πελατών τους. Σκοπός του workshop είναι να παρουσιάσει τις βασικές αρχές της επικοινωνίας με στόχο την απόκτηση μεθοδολογίας για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των δύσκολων πελατών. Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν εμπεδώσει τι σημαίνει παράπονο, ποια η στάση που μας βοηθάει να το επιλύσουμε, τι ρόλο παίζει η ανάπτυξη ενσυναίσθησης και ποια τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε ώστε να μετατρέψουμε το παράπονο σε ευκαιρία σύνδεσης με τον πελάτη.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Ράνια Σεμερτζιάν

Η Ράνια έχει πολυετή εργασιακή εμπειρία στον χώρο της Επικοινωνίας, του  Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων. Είναι ιδρυτής της AR:PR Communications, Συμβούλων Επιχειρήσεων σε θέματα Στρατηγικής Επικοινωνίας και Παροχής Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στελεχών. Έχει σπουδάσει και εργαστεί επί σειρά ετών στη Γαλλία και στην Αμερική όπου και απέκτησε το ΜΒΑ της από το Patterson School of Diplomacy & International Commerce, University of KY.  Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε τμήματα Επικοινωνίας σε μεγάλες ελληνικές και ξένες πολυεθνικές εταιρείες και οργανισμούς όπως η  Vodafone, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, το World Trade Center USA, το Council of State Governments USA,  η Estee Lauder USA. Εκπαιδευει στελέχη σε ευρύ φάσμα θεματολογίας που αφορά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης Πελατών και προσωπικής ανάπτυξης, ενώ παράλληλα είναι Communications Adjunct Professor σε πτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές στο ACT-The American College of Thessaloniki. Είναι μέντορας σε νεοφυείς επιχειρήσεις στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ανατόλια. Είναι διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της ADR-ODR International καθώς πιστοποιημένη Practitioner στον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό (NLP) από το American Board of Neuro-Linguistic Programming.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 15:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Καλογερικό – Πέτρου Αξιώτη 2, Λιμένας Θάσου 64004

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 25 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του Τουρισμού και της Φιλοξενίας, Υπεύθυνους Τμημάτων, Εποπτικά και Διευθυντικά στελέχη, αλλά και γενικότερα σε άτομα που έρχονται σε επαφή με πελάτες και θέλουν να τους πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες ή απλώς να τους επηρεάζουν θετικά!

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Η διαπραγμάτευση είναι απαραίτητη ικανότητα για όλες τις εταιρείες και τους εργαζομένους τους, ανά πάσα στιγμή.  Όλοι οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες αποκτώντας πλήρη κατανόηση της διαπραγματευτικής διαδικασίας. Μια τέτοια διαδικασία απαιτεί σωστή προετοιμασία, εύρεση εναλλακτικών προτάσεων, διατήρηση ψυχραιμίας μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις και σκληρή δουλειά για την εξουδετέρωση διαφωνιών.

Επισκόπηση του εργαστηρίου:

  1. Προετοιμασία για Διαπραγμάτευση: Κατανόηση της σημασίας της προετοιμασίας, προσδιορισμός των στόχων και αναγνώριση των περιθωρίων διαπραγμάτευσης.
  2. Βήματα Επιτυχημένης Διαπραγμάτευσης: Κατανόηση των βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν για μια αποτελεσματική διαπραγμάτευση.
  3. Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Πειθούς: Εκπαίδευση σε τεχνικές και στρατηγικές που ενισχύουν τις ικανότητες πειθούς.
  4. Κεντρικές Αρχές Win/Win: Εξάσκηση στην επίτευξη αμοιβαίων οφελών και διαπραγματεύσεων με στόχο την κερδοφορία και την ικανοποίηση και των δύο πλευρών.
  5. Τονισμός Οφελών Προσφοράς/Πρότασης: Εκμάθηση πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά τα οφέλη της προσφοράς ή πρότασής σας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Ανέστης Αναστασίου

Ο Ανέστης είναι υπεύθυνος των προγραμμάτων Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, στο οποίο και διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Συγχρόνως, από το 2001 διοικεί την εταιρεία AA+Partners, η οποία παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, με εξειδίκευση στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας.Έχει πάρει μέρος σε πολλά εκπαιδευτικά, ερευνητικά, μελετητικά και συμβουλευτικά έργα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής, της Ασίας και της Αφρικής). Η διδακτική και εισηγητική του εμπειρία υπερβαίνει τις 16,000 ώρες και ειδικεύεται σε θέματα: διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, βελτίωση απόδοσης ατόμων, ομάδων και οργανισμών καθώς και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών. Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός (University College London) με μεταπτυχιακά στη Διαχείριση Ενεργειακών Συστημάτων (City University), στο Διεθνές Μάνατζμεντ (Kings College London & London School of Economics), στις Πολιτικές Επιστήμες και Οικονομικά (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), καθώς και κάτοχος του Proficiency in Hospitality Management (Ecole Hotelier Lausanne).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 15:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Καλογερικό – Πέτρου Αξιώτη 2, Λιμένας Θάσου 64004

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 25 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το εργαστήριο απευθύνεται σε προϊσταμένους οροφοκομίας, βοηθούς οροφοκομίας, room division managers και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Επομένως, έχει όφελος για στελέχη που οργανώνουν και διοικούν τμήματα & ομάδες οροφοκομίας, ανεξάρτητα από τα χρόνια προϋπηρεσίας ή τις δεξιότητες που ήδη κατέχουν.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Πως ξεκινάει κανείς; Ή πως αναθεωρεί και επικαιροποιεί τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του Housekeeping;

Ας βάλουμε μια σειρά και ας την κουβεντιάσουμε σε αυτό το workshop. H agenda μας θα είναι η ακόλουθη:

  • Αναγνωρίζοντας τo επιθυμητό επίπεδο ποιότητας
  • Οι επιλογές για να πετύχουμε το επιθυμητό επίπεδο ποιότητας (υλικά, εξοπλισμός, διαδικασίες, προσωπικό)
  • Οριστικοποίηση τυποποιημένων διαδικασιών καθαριότητας δωματίων και κοινοχρήστων χώρων
  • Ο έλεγχος της ποιότητας (φανερός ή μυστικός;). Διόρθωση για άριστα αποτελέσματα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Βάνια Κάμτσιου, CHT 

Η Βάνια είναι η ιδρύτρια της Welcome Global. Η κύρια δραστηριότητα της Welcome Global είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων κατάρτισης με εξειδίκευση στο ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο. Η Welcome Global είναι επίσης ο international partner του AHLEI (American Hotel & Lodging Educational Institute) στην Ελλάδα. Η Βάνια σπούδασε ξενοδοχειακά στο Cardiff University και στο Strathclyde απ’ όπου πήρε αντίστοιχα το Bachelor και το Master στον τομέα της Διεθνούς Ξενοδοχειακής Διοίκησης. Εργάστηκε για μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η ενασχόληση της Βάνιας με την εκπαίδευση ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολύ σπουδαίες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, στην Ελλάδα και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), στο κομμάτι του Learning & Development. Κατέχει την πιστοποίηση Certified Hospitality Trainer από το AHLEI.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 15:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Καλογερικό – Πέτρου Αξιώτη 2, Λιμένας Θάσου 64004

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 25 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία νέα εκπαιδευτική, μη κερδοσκοπική δράση, η οποία γεννήθηκε από τη σύμπραξη του ΙΝΣΕΤΕ και του ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Την εθνική διοργάνωση των Σχολείων Τουρισμού OnTour επιμελείται το ΙΝΣΕΤΕ, σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς διοργανωτές.

Στόχος του Σχολείου Τουρισμού OnTour, είναι να ταξιδέψει σε όσο περισσότερες γωνιές της Ελλάδας και να εξοπλίσει τους επαγγελματίες του τουρισμού με νέες γνώσεις, ιδέες και δεξιότητες, προσφέροντας τους κίνητρα, έμπνευση και πάθος μέσα από δυναμικούς και εξειδικευμένους ομιλητές και σύγχρονες θεματικές ενότητες.

Η μεγαλύτερη φιλοδοξία του Σχολείου Τουρισμού OnTour είναι να φέρει κοντά την τοπική κοινωνία των τόπων που θα επισκέπτεται, τους πολίτες, τους επαγγελματίες και τους επιχειρηματίες του. Με αυτό τον τρόπο αποσκοπεί να ενισχύσει τη δυναμική της, τις τοπικές συνέργειες και να αναδείξει την αξία του εθελοντισμού και του συναγωνισμού, μέσα από το πρίσμα της ενημέρωσης και της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης.

Η γνώση είναι δύναμη και η επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των ανθρώπων του τουρισμού, είναι η καλύτερη βάση για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και των υπηρεσιών του κάθε τόπου και κατ’ επέκταση της χώρας μας.

Tο Σχολείο Τουρισμού OnTour, απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους που άμεσα ή έμμεσα, απασχολούνται και επηρεάζουν το τουριστικό προϊόν και τις υπηρεσίες της εκάστοτε περιοχής. Σε όλους εκείνους τους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, σπουδαστές του κλάδου, που αναζητούν νέες γνώσεις, που επιθυμούν να γίνουν καλύτεροι, που επενδύουν στην επιχείρηση τους μέσα από την ανάπτυξη των ανθρώπων τους, που βλέπουν πως ο μόνος τρόπος να πάει ένας τόπος μπροστά είναι να διατηρήσει ή να δημιουργήσει, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά. Σε όλους όσους πιστεύουν ότι η επιτυχία βρίσκεται στη διαρκή ενημέρωση, στις συνεργασίες και στη συνεχή προσπάθεια.

Κάθε διοργάνωση Σχολείο Τουρισμού OnTour, κρύβει από πίσω της μία τοπική ομάδα διοργανωτών και εθελοντών, που με το πάθος, την όρεξη και το μεράκι τους, έφεραν το Σχολείο Τουρισμού OnTour στον τόπο τους. Της ομάδας αυτής ηγείται ένας Τοπικός εκπρόσωπος, ο Local Ambassador της περιοχής, ο οποίος έχει αναλάβει να κάνει πραγματικότητα όλες τις αξίες και τις φιλοδοξίες του ΣΤΟΤ στον τόπο του.

Στο Σχολείο Τουρισμού OnTour, θα μπορέσεις να δεις τα πράγματα αλλιώς. Θα ακούσεις για τις τάσεις της αγοράς, ότι πιο σύγχρονο στην τεχνολογία του κλάδου, πως διαμορφώνονται σήμερα οι ανάγκες, τα θέλω και οι απαιτήσεις των επισκεπτών μας. Θα βρεις τον δικό σου ρόλο μέσα στην αλυσιδωτή αντίδραση που ονομάζεται τουρισμός, θα προβληματιστείς, θα ενθουσιαστείς και θα θέσεις νέους στόχους.

Πέραν των νέων γνώσεων, που θα σου προσφέρουν απλόχερα οι ομιλητές μας, θα έχεις τη δυνατότητα να ενισχύσεις το δίκτυο γνωριμιών σου, να ακούσεις από πρώτο χέρι τι έχουν να πουν για όλα τα τρέχοντα θέματα του κλάδου, οι συνάδελφοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής σου και τέλος, θα γελάσεις, θα συγκινηθείς και θα φύγεις ανανεωμένος/η και με περισσότερη διάθεση και πάθος για το αύριο!