Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΝΑΥΠΛΙΟΥ, πραγματοποιήθηκε στις 10 και 11 Δεκεμβρίου 2018,

στον πολυχώρο εκδηλώσεων “Φουγάρο”.

Local Ambassador της περιοχής, ήταν η κα. Έλενα Ασπιώτη, Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπλίου. Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν: το Επιμελητήριο Αργολίδας, o Εμπορικός Σύλλογος Ναυπλίου, ο Δήμος Ναυπλιέων και η Περιφέρεια Πελοποννήσου με την αμέριστη υποστήριξη 11 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 300 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 3 εργαστήρια, από 11 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου & ο κ. Ανδρέας Ζαγάκος, στην παρουσίαση με τίτλο “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, αναφέρθηκαν στο ποιος τελικά εκπροσωπεί ένα τόπο στον επισκέπτη του. Τί πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητα μας; Είναι αλήθεια τόσο δύσκολο να συναγωνιστούμε, θα πονέσουμε; Πώς στο τέλος της ημέρας αναλαμβάνω την ευθύνη του εαυτού μου και του επισκέπτη μου;

Ο κ. Άκης Τσόλης, στην ομιλία του “Beyond vacation: Sports Tourism”, έθεσε τα ερωτήματα: Υπάρχει ενδιαφέρον των τουριστών για τον αθλητισμό; Μπορεί να αυξηθεί η τουριστική περίοδος μέσω της προσέλκυσης τουριστών που ασχολούνται με τον αθλητισμό; Τι υποδομές και οργάνωση χρειάζεται;

Ο κ. Στέλιος Αγγλούπας στην ενότητα “Πωλήσεις… reaching the maximum potential”, αναφέρθηκε στο πως μπορούν να επιτευχθούν οι μέγιστες δυνατές πωλήσεις μιας τουριστικής επιχείρησης. Ποια είναι η δυναμική κέρδους της επιχείρησής σας και πόση από αυτήν αξιοποιείται στην πραγματικότητα; Πως η γνώση του εταιρικού προϊόντος μπορεί να επηρεάσει όλες τις διεργασίες πωλήσεων; Πως αποδίδει η διαδικασία πώλησης «Connect-Discover-Deliver-Close»;

Η κα Βάνια Κάμτσιου στην ενότητα “Ένας καμβάς” … που πολλοί αποκαλούν “Housekeeping”, μας ανέφερε το πως μπορεί να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό housekeeping. Είναι εφικτό να έχουμε τέλεια καθαριότητα και ταυτόχρονα  προσωποποιημένη και διακριτική εξυπηρέτηση, με συνέπεια και ευελιξία;

Ο κ. Σωτήρης Μυλωνάς στην παρουσίασή του “Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές για μικρά ξενοδοχεία”, ανάφερε τα εξής ερωτήματα: Πως μπορούν μικρά ξενοδοχεία να γίνουν αειφόρα; Ποιες οι καλές πρακτικές διαχείρισης ενέργειας, νερού, αποβλήτων και χημικών; Πως επιτυγχάνεται η εταιρική κοινωνική ευθύνη; Ποια η διαδικασία πιστοποιήσεων;

Ο κ. Πέτρος Ρούσης στην ενότητα “Εξυπηρέτηση πελατών – διαχείριση παραπόνων”, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τα εξής: Πως μπορώ να εξυπηρετήσω ποιοτικά τους πελάτες μου, εντοπίζοντας τις ανάγκες τους; Ποιος ο κατάλληλος τρόπος επικοινωνίας με τον καθένα ξεχωριστά; Πώς μπορούμε να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τα εκάστοτε παράπονα;

Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης στην ομιλία του με τίτλο “H Αργολίδα ως γαστρονομικός προορισμός”, μας παρουσίασε τις δυνατότητες του γαστρονομικού τουρισμού στην Αργολίδα. Ποιες οι δυνατότητες διαμόρφωσης δυνατής, ανταγωνιστικής τουριστικής πρότασης; Τι ρόλο μπορούν να έχουν η αυθεντική τοπική κουζίνα και τα ποιοτικά τοπικά προϊόντα;

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Ηλία Χάντζο, Project Manager του Σχολείου Τουρισμού OnTour, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”, κατά τη διάρκεια των επερχόμενων εκπαιδευτικών δράσεών του. Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να διαδοθούν οι αξίες του “Μπορούμε” και να διασωθούν όσες περισσότερες μερίδες περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΝΑΥΠΛΙΟΥ.

Cocktail Mixology & Τοπικά Προϊόντα Αργολίδας

WORKSHOP I

Ο κ. Χρήστος Αξαρλής, μέσω του εργαστηρίου “Cocktail Mixology & Τοπικά Προϊόντα Αργολίδας”, έδωσε τη δυνατότητα σε 18 συμμετέχοντες, να μάθουν τις σύγχρονες τεχνικές ανάμιξης αλκοολούχων και μη ποτών, χρησιμοποιώντας κατ’ εξοχήν παραδοσιακά προϊόντα, ενισχύοντας έτσι την τοπική κοινότητα και διατηρώντας τη κουλτούρα των εγχώριων και τοπικών παραδόσεων.

Τηλεφωνικές κρατήσεις ξενοδοχείων

WORKSHOP II

Ο κ. Στέλιος Αγγλούπας, μέσω του εργαστηρίου “Τηλεφωνικές κρατήσεις ξενοδοχείων”, έδωσε τη δυνατότητα σε 15 συμμετέχοντες, να μάθουν τρόπους βελτιστοποίησης των πωλήσεων μιας τουριστικής επιχείρησης.

Εξυπηρέτηση Πελατών & Διαχείριση Παραπόνων

WORKSHOP III

Ο κ. Πέτρος Ρούσης, μέσω του εργαστηρίου “Εξυπηρέτηση Πελατών & Διαχείριση Παραπόνων”, έδωσε τη δυνατότητα σε 26 συμμετέχοντες, να μάθουν πως να διαχειρίζονται βέλτιστα τα παράπονα των πελατών τους και να τους εξυπηρετούν, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες τους.