Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΚΩ πραγματοποιήθηκε στις 24 και 25 Οκτωβρίου 2019,

στο Συνεδριακό κέντρο Κυπριώτης Village και στις Δια δραστικές αίθουσες της Anko Academy Kos.

Local Ambassador ήταν η κυρία Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου, Αντιπρόεδρος και Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Κω. Την εκδήλωση διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Κω, με την αμέριστη υποστήριξη 11 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 360 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 3 εργαστήρια, από 8 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

O κος Γιώργος Κουτσοκώστας Υποδιευθυντής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ και ο κος Ανδρέας Ζαγάκος Επιχειρηματίας Επισιτισμού και Συνιδρυτής ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, με την ομιλία τους: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, μας υπέδειξαν τη σπουδαιότητα του να νιώσουμε και να γίνουμε πραγματικοί πρεσβευτές του τόπου μας.

Η κος Δημοσθένης Μπρούσαλης Γενικός Διευθυντής της DASC Branding, εστίασε στο πως ανακαλύπτουμε την ταυτότητα του προορισμού και πως την διαχειριζόμαστε σωστά, μέσα από την ομιλία του: “Ταυτότητα Προορισμού (Destination Branding)” Πού ‘κρύβεται’ το τουριστικό brand μας;

Ο κος Κώστας Καμπάκης Managing Director στην Forestview, μας μίλησε για τις βασικές αρχές του Digital Marketing, το πως μπορούμε να προωθήσουμε την επιχείρηση μας σωστά και ποια η επένδυση που θα χρειαστεί, μέσα από την ομιλία του: “Τουρισμός και Διαδίκτυο” Προσεγγίζοντας τον ψηφιακό ταξιδιώτη.

Ο κος Χάρης Τζαννής καθηγητής επικοινωνίας της γαστρονομίας στο Metropolitan College, ιδρυτής του Delio Food Hub και συντάκτης γαστρονομίας, μας ενημέρωσε για το τι αναζητούν στην γαστρονομία οι μελλοντικοί μας επισκέπτες, μέσα από την ομιλία του: “Γαστρονομία και Τουρισμός” Η σημασία της τοπικής κουζίνας στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, μας μίλησε για το πως αναγνωρίζουμε και αξιοποιούμε ένα ταλέντο δημιουργώντας τον αυριανό επαγγελματία, μέσα από την ομιλία της: “Από ταλέντο σε επαγγελματίας» Ο δρόμος των μελλοντικών Star Performers και πως να τους δημιουργήσετε”.

Ο κος Δημήτρης Σεραφειμίδης Customer Service Expert και ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, μας έδειξε πως διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών μας μέσα από την ομιλία του: “Διαχείριση Παραπόνων και Αντιμετώπιση Δυσκολιών”.

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Γιώργο Κουτσοκώστα, Υποδιευθυντή Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε», με σκοπό τη διάδοση των αξιών του «Μπορούμε» και τη διάσωση όσων περισσότερων μερίδων περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε η κα Μαρία Πολίτου, Δημοσιογράφος στην Δημοτική Τηλεόραση της Κω.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΚΩ.

Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τί ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;

WORKSHOP I

Ο κ. Χάρης Τζαννής μέσω του εργαστηρίου “Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τί ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;”, έδωσε τη δυνατότητα σε 32 συμμετέχοντες να μάθουν τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης επικοινωνίας και του γαστρονομικού μάρκετινγκ, καθώς και τι αναζητούν πλέον οι επισκέπτες. Αναλύθηκαν οι σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία και την εστίαση και πως αυτές διαμορφώνουν πλέον τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με στόχο την αύξηση των πελατών.

Δόμηση στρατηγικής online επικοινωνίας & διαχείριση online reviews

WORKSHOP II

Ο  κ. Χρήστος Ζαχαράκης, μέσω του εργαστηρίου “Δόμηση στρατηγικής online επικοινωνίας & διαχείριση online reviews”, έδωσε τη δυνατότητα σε 18 συμμετέχοντες να δουν, ποια είναι η διαδικασία της δόμησης ενός στρατηγικού πλάνου ψηφιακής επικοινωνίας και πως μπορούμε να παρακολουθούμε και να καταγράφουμε την πορεία και την ψηφιακή «διαδρομή» της επιχείρησής τους.

Tαυτότητα Προορισμού (Destination Branding)» H εικόνα του τόπου στον κόσμο!

WORKSHOP III

Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, μέσω του εργαστηρίου “Tαυτότητα Προορισμού (Destination Branding)» H εικόνα του τόπου στον κόσμο!”, έκανε σε 31 συμμετέχοντες μια σύντομη μα περιεκτική γνωριμία με το Destination Branding, ένα πανίσχυρο στρατηγικό “εργαλείο” ανταγωνιστικότητας και ανάπτυξης προορισμών, παγκοσμίως.