Το 2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour ΟΛΥΜΠΟΥ πραγματοποιήθηκε στις 8 και 9 Απριλίου 2019,

στο ξενοδοχείο Sentido Mediterranean Village.

Local Ambassadors της περιοχής ήταν, η κυρία Ευαγγελία Ξυπτερά, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας και μέλος του Δ.Σ. της Π.Ο.Ξ. καθώς και ο κύριος Ηρακλής Τσιτλακίδης, Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας και μέλος του Δ.Σ. του Ξ.Ε.Ε.. Την εκδήλωση διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας με την αμέριστη υποστήριξη 16 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 380 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 2 εργαστήρια, από 8 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα. Βάνια Κάμτσιου στην παρουσίαση με τίτλο: “Χειρισμός παραπόνων και δυσαρέσκειας πελατών”, μας έκανε να αναρωτηθούμε: Δώρο ή εφιάλτης τα παράπονα των πελατών; Υπάρχει λόγος για να αντιληφθούμε εγκαίρως εάν ο πελάτης δεν είναι χαρούμενος από την εμπειρία του κοντά μας;  Ή μήπως να… το αφήσουμε και ότι γίνει;

Ο κ. Φοίβος Τσαραβόπουλος, στην ομιλία του με τίτλο “Δίκτυα πεζοπορικών μονοπατιών & οι απαραίτητες ενέργειες για να είναι επιτυχή”, έθεσε τα ερωτήματα: Ποια η σημασία της ανάδειξης των μονοπατιών Ολύμπου – Πιερίων; Ποιες οι απαραίτητες δράσεις για την άρτια οργάνωση και προβολή τους; Πώς μπορεί ο επαγγελματίας να εντάξει στην ίδια προβολή του τα μονοπάτια;

Ο κ. Σωτήρης Μυλωνάς στην ενότητα ” Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές για μικρά ξενοδοχεία”, αναφέρθηκε στο πως μπορούν μικρά ξενοδοχεία να γίνουν αειφόρα. Ποιες οι καλές πρακτικές διαχείρισης ενέργειας, νερού, αποβλήτων και χημικών και πως επηρεάζει το bottom line μας και την εταιρική κοινωνική ευθύνη μας.

Ο κ. Δημήτρης Βασιλείου στην ενότητα “ Τα επώνυμα τοπικά προϊόντα ως έκφραση αυθεντικότητας και καινοτομικό εργαλείο marketing ξενοδοχείων και προορισμών”, μας έδειξε για ποιο λόγο είναι αποδοτική η συνεργασία προϊόντων και τουρισμού. Μας μίλησε για το πως ενσωματώνουμε τα τοπικά προϊόντα στο τουριστικό προϊόν και  για το πως χτίζουμε κοινές δράσεις. Τέλος ανέλυσε τρόπους για το πως σχεδιάζουμε και πως μετράμε την απόδοση ενσωμάτωσης των τοπικών προϊόντων στον τουρισμό.

Ο κ. Άγγελος Αντωνίου στην παρουσίασή του “1-0-1 Οδηγός στο σωστό σέρβις Κρασιού & Σαμπάνιας”, απάντησε στα εξής ερωτήματα: Ποιες είναι οι σωστές συνθήκες συντήρησης και φύλαξης κρασιών; Σε ποια θερμοκρασία τα σερβίρουμε, σε τί ποτήρι τα προσφέρουμε και πώς τα μεταγγίζουμε; Τελικά πώς ανοίγουμε σωστά μία σαμπάνια;

Η κα. Μαρία Καραφουλίδου στην ενότητα, Performance Management: “Το μαγικό φίλτρο”, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τα εξής: Ποιες είναι οι παραδοσιακές μέθοδοι αξιολόγησης απόδοσης προσωπικού; Πόσο αποτελεσματικές είναι; Πώς μπορούν νέες μέθοδοι και τρόποι να αποτελέσουν ένα μαγικό φίλτρο για κάθε εργαζόμενο;

Ο κ. Κώστας Καμπάκης στην ομιλία του με τίτλο “Στρατηγική online επικοινωνίας ”, μας παρουσίασε, ποιες είναι οι βασικές αρχές του digital marketing. Πώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε σωστά για την προώθηση της επιχείρησής μας. Και τέλος το  πως πρέπει να διαχειριζόμαστε το ψηφιακό μας αποτύπωμα και ποια είναι η επένδυση που απαιτείται;

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Ηλία Χάντζο, πρώην Project Manager του Σχολείου Τουρισμού OnTour, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”, κατά τη διάρκεια των επερχόμενων εκπαιδευτικών δράσεων του. Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να διαδοθούν οι αξίες του “Μπορούμε” και να διασωθούν όσες περισσότερες μερίδες περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την εκδήλωση παρουσίασαν οι κα Εύη Μιχωλού και κος Ανδρέας Κατσιάπης,  δημοσιογράφοι της περιοχής.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΟΛΥΜΠΟΥ.

Digital Marketing & Online Reviews

WORKSHOP I

Ο κ. Χρήστος Ζαχαράκης, μέσω του εργαστηρίου “Digital Marketing & Online Reviews”, έδωσε τη δυνατότητα σε 35 συμμετέχοντες, να μάθουν την δόμηση στρατηγικής online επικοινωνίας και τη διαχείριση online reviews.

Η Ελλάδα στη λίστα σας

WORKSHOP II

Ο κ. Άγγελος Αντωνίου, μέσω του εργαστηρίου “Η Ελλάδα στη λίστα σας”, έδωσε τη δυνατότητα σε 23 συμμετέχοντες, να μάθουν ελληνικές ποικιλίες και τοπικά κρασιά στην θεωρία αλλά και μέσω γευσιγνωσίας.