Local Ambassador της περιοχής ήταν, ο κ. Χρυσόστομος Ψάρρας, Προέδρος του Εμπορικού Συλλόγου Λήμνου και Αντιπρόεδρος της ΛΗΜΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΜΚΕ. Την εκδήλωση διοργάνωσε η ΛΗΜΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΜΚΕ με την αμέριστη υποστήριξη 9 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 200 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 2 εργαστήρια, από 7 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.
Υλοποιημένα
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Αττικής Next Gen | ΑΘΗΝΑ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης | ΘΑΣΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Αττικής | ΠΟΡΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΟΛΥΜΠΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Θεσσαλίας | ΣΚΙΑΘΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΧΙΟΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΝΑΥΠΛΙΟ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΧΙΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΟΛΥΜΠΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΛΗΜΝΟΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Θεσσαλίας | ΣΚΙΑΘΟΣ
4ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Νοτίου Αιγαίου | ΚΩΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΚΟΡΙΝΘΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΝΑΥΠΛΙΟ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Νοτίου Αιγαίου | ΡΟΔΟΣ
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΛΗΜΝΟΥ, πραγματοποιήθηκε στις 20 και 21 Απριλίου 2019,
στο Κινηματοθέατρο “Μαρούλα”.
Η κ. Γιώργος Κουτσοκώστας στην παρουσίαση με τίτλο: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, μας έκανε να αναρωτηθούμε: Ποιος τελικά εκπροσωπεί τον τόπο στον επισκέπτη του; Τί πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητά μας; Είναι αλήθεια τόσο δύσκολο να συναγωνιστούμε; Θα πονέσουμε; Πώς, στο τέλος της ημέρας, αναλαμβάνω την ευθύνη του εαυτού μου και του επισκέπτη μου;
Ο κ. Βαγγέλης Αυγουλάς, στην ομιλία του με τίτλο: Η Εξυπηρέτηση Αλλιώς- “Σκέψου Αλλιώς, Δράσε Αλλιώς, Σκέψου με άλλα μάτια” Χτίζουμε το Σεβασμό στη Διαφορετικότητα! έθεσε τα ερωτήματα: Υπάρχουν λέξεις που δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε όταν επικοινωνούμε με ανθρώπους με αναπηρία; Υπάρχει “απαγορευμένος” λεκτικός κώδικας επικοινωνίας με τα ΑμεΑ; Θέλω να βοηθήσω κάποιον με αναπηρία αλλά δεν ξέρω πως, τι κάνω;
Ο κ. Χάρης Τζαννής στην ενότητα, “Γαστρονομία και Τουρισμός” Η σημασία της τοπικής κουζίνας στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος, αναφέρθηκε στο ποιες νέες εμπειρίες αναζητούν οι ταξιδιώτες του μέλλοντος. Μας μίλησε για το πόσο σημαντικός παράγοντας είναι η γαστρονομία, τα τοπικά προϊόντα και η τοπική κουζίνα σε αυτές τις εμπειρίες. Κλείνοντας μας έδειξε πως μπορούν οι τοπικές κοινωνίες να διαφοροποιηθούν σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η κα Χριστίνα Βάσσου στην ενότητα “Αξιοποιήστε το Digital Marketing και διαφημίστε οι ίδιοι την επιχείρησή σας”, μας μίλησε για το ποιο είναι το κοινό που στοχεύουμε και ποια η σημασία του στο digital marketing. Μας έδειξε ποια είναι τα πιο σημαντικά ψηφιακά κανάλια διαφήμισης και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε. Μας είπε πως μπορούμε μόνοι μας να “τρέξουμε διαφημίσεις”, και έκλεισε δείχνοντας μας πως αξιολογούμε τα αποτελέσματα αυτής της διαφήμισης.
Η κα Λία Ζαμπέτογλου στην παρουσίασή της “Η μαγεία του Upselling στην υπηρεσία του επαγγελματία του Τουρισμού”, απάντησε στα εξής ερωτήματα: Ποια είναι η ψυχολογία του καταναλωτή; Ζητάει την πώληση η απλά γινόμαστε ενοχλητικοί; Με ποιες απλές τεχνικές μπορώ να αυξήσω τις πωλήσεις μου, ότι και αν πουλάω;
Η κα Μαρία Κόφου στην ομιλία του με τίτλο: “Ο ταξιδιώτης του σήμερα μέσα από τα μάτια ενός Blogger”, μας προβλημάτισε για το πόσο καλά ξέρουμε τον σύγχρονο ταξιδιώτη. Μας έδωσε απαντήσεις για το τι θέλει, πως επιλέγει και τι τον επηρεάζει και έκλεισε λέγοντας μας το πόσο σημαντική είναι η δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών για αυτόν τον επισκέπτη.
Ο Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος, στην ενότητα, “Η ‘στιγμή της αλήθειας’ για τις υπηρεσίες τουρισμού & φιλοξενίας: από τα παράπονα στις ανεκτίμητες εμπειρίες save as…!”, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τα εξής: Πότε έρχεται η ‘στιγμή της αλήθειας’ με και για τον επισκέπτη; Πώς διαμορφώνεται η αξία της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσα από μια σειρά υπηρεσιών; Και αν κάτι δεν πάει καλά, πώς διαχειριζόμαστε τα παράπονα και τί συμβαίνει με τον επισκέπτη μετά την αποκατάσταση μιας δυσάρεστης εμπειρίας;
Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Ηλία Χάντζο, Project Manager του Σχολείου Τουρισμού OnTour, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”, κατά τη διάρκεια των επερχόμενων εκπαιδευτικών δράσεων του. Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να διαδοθούν οι αξίες του “Μπορούμε” και να διασωθούν όσες περισσότερες μερίδες περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε ο κ. Αλέξανδρος Αλεξάνδρου, εμπνευστής του Taste Lemnos, επιχειρηματίας του τουρισμού και μέλος της ομάδας τοπικής διοργάνωσης του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΛΗΜΝΟΥ.
Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΛΗΜΝΟΥ.
WORKSHOP I
Ο κ. Χάρης Τζαννής μέσω του εργαστηρίου “Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τί ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;”, έδωσε τη δυνατότητα σε 25 συμμετέχοντες, να μάθουν τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης επικοινωνίας και του γαστρονομικού μάρκετινγκ, καθώς και τι αναζητούν πλέον οι επισκέπτες. Αναλύθηκαν οι σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία και την εστίαση και πως αυτές διαμορφώνουν πλέον τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με στόχο την αύξηση των πελατών. Oι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα το σύγχρονο περιβάλλον αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες τους και να μελετήσουν τρόπους προσέγγισης νέων επισκεπτών.
WORKSHOP II
ο κ. Βαγγέλης Αυγουλάς, μέσω του εργαστηρίου “A blind-taste of hosting services”, έδωσε τη δυνατότητα σε 13 συμμετέχοντες, να μάθουν πως συνοδεύουμε κάποιον με πρόβλημα όρασης, πως του περιγράφουμε το χώρο γύρω του και πως τον σερβίρουμε. Παρουσίασε εύκολους και οικονομικούς τρόπους για την παροχή πληροφοριών σε προσβάσιμη μορφή για άτομα με προβλήματα όρασης. Έκλεισε λέγοντάς τους ποια η χρήση λευκού μπαστουνιού και σκύλου οδηγού. Όλα αυτά σε ένα εργαστήριο με βιωματικές ασκήσεις για την προσέγγιση και την εξοικείωση με την αναπηρία όρασης, όπου οι συμμετέχοντες, έκλεισαν για λίγο τα μάτια και είδαν τον κόσμο αλλιώς!