Με την κρίση του κορωνοϊού έχει επικρατήσει πανδαιμόνιο στον κλάδο του τουρισμού. Πελάτες με φόβο και αγωνία, ακυρώσεις, επιστροφές, αβεβαιότητα για το μέλλον. Επιχειρηματίες και εργαζόμενοι που δεν γνωρίζουν τι θα γίνει τις επόμενες ημέρες, εβδομάδες, στην τρέχουσα σαιζόν. Σίγουρα όμως, μέχρι να ανοίξουν και πάλι οι επιχειρήσεις μας, επιχειρηματίες και εργαζόμενοι πρέπει να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε και να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, έστω και από το σπίτι μας. Οι συμμετέχοντες του webinar θα μάθουν, τι πρέπει να προσέξουν και πως πρέπει να προσαρμόσουν την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών κατά την περίοδο του κορωνοϊού και δουλεύοντας από το σπίτι.

Μπορείτε να κάνετε SUBSCRIBE στο κανάλι μας και να ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις για να λαμβάνετε ενημέρωση κατά την έναρξη κάθε webinar του “The INSETE Webinar Series”.

Υλοποιημένα