Καλώς Ήρθατε στο 2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Ημέρα Υλοποίησης:

Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 , 09:30-14:15

Τόπος Υλοποίησης:

Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου «Ο Κέφαλος»

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία νέα εκπαιδευτική, μη κερδοσκοπική δράση, η οποία γεννήθηκε από τη σύμπραξη του ΙΝΣΕΤΕ και του ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Την εθνική διοργάνωση των Σχολείων Τουρισμού OnTour επιμελείται το ΙΝΣΕΤΕ, σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς διοργανωτές.

Στόχος του Σχολείου Τουρισμού OnTour, είναι να ταξιδέψει σε όσο περισσότερες γωνιές της Ελλάδας και να εξοπλίσει τους επαγγελματίες του τουρισμού με νέες γνώσεις, ιδέες και δεξιότητες, προσφέροντας τους κίνητρα, έμπνευση και πάθος μέσα από δυναμικούς και εξειδικευμένους ομιλητές και σύγχρονες θεματικές ενότητες.

Η μεγαλύτερη φιλοδοξία του Σχολείου Τουρισμού OnTour είναι να φέρει κοντά την τοπική κοινωνία των τόπων που θα επισκέπτεται, τους πολίτες, τους επαγγελματίες και τους επιχειρηματίες του. Με αυτό τον τρόπο αποσκοπεί να ενισχύσει τη δυναμική της, τις τοπικές συνέργειες και να αναδείξει την αξία του εθελοντισμού και του συναγωνισμού, μέσα από το πρίσμα της ενημέρωσης και της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης.

Η γνώση είναι δύναμη και η επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των ανθρώπων του τουρισμού, είναι η καλύτερη βάση για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και των υπηρεσιών του κάθε τόπου και κατ’ επέκταση της χώρας μας.

Tο Σχολείο Τουρισμού OnTour, απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους που άμεσα ή έμμεσα, απασχολούνται και επηρεάζουν το τουριστικό προϊόν και τις υπηρεσίες της εκάστοτε περιοχής. Σε όλους εκείνους τους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, σπουδαστές του κλάδου, που αναζητούν νέες γνώσεις, που επιθυμούν να γίνουν καλύτεροι, που επενδύουν στην επιχείρηση τους μέσα από την ανάπτυξη των ανθρώπων τους, που βλέπουν πως ο μόνος τρόπος να πάει ένας τόπος μπροστά είναι να διατηρήσει ή να δημιουργήσει, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά. Σε όλους όσους πιστεύουν ότι η επιτυχία βρίσκεται στη διαρκή ενημέρωση, στις συνεργασίες και στη συνεχή προσπάθεια.

Κάθε διοργάνωση Σχολείο Τουρισμού OnTour, κρύβει από πίσω της μία τοπική ομάδα διοργανωτών και εθελοντών, που με το πάθος, την όρεξη και το μεράκι τους, έφεραν το Σχολείο Τουρισμού OnTour στον τόπο τους. Της ομάδας αυτής ηγείται ένας Τοπικός εκπρόσωπος, ο Local Ambassador της περιοχής, ο οποίος έχει αναλάβει να κάνει πραγματικότητα όλες τις αξίες και τις φιλοδοξίες του ΣΤΟΤ στον τόπο του.

Στο Σχολείο Τουρισμού OnTour, θα μπορέσεις να δεις τα πράγματα αλλιώς. Θα ακούσεις για τις τάσεις της αγοράς, ότι πιο σύγχρονο στην τεχνολογία του κλάδου, πως διαμορφώνονται σήμερα οι ανάγκες, τα θέλω και οι απαιτήσεις των επισκεπτών μας. Θα βρεις τον δικό σου ρόλο μέσα στην αλυσιδωτή αντίδραση που ονομάζεται τουρισμός, θα προβληματιστείς, θα ενθουσιαστείς και θα θέσεις νέους στόχους.

Πέραν των νέων γνώσεων, που θα σου προσφέρουν απλόχερα οι ομιλητές μας, θα έχεις τη δυνατότητα να ενισχύσεις το δίκτυο γνωριμιών σου, να ακούσεις από πρώτο χέρι τι έχουν να πουν για όλα τα τρέχοντα θέματα του κλάδου, οι συνάδελφοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής σου και τέλος, θα γελάσεις, θα συγκινηθείς και θα φύγεις ανανεωμένος/η και με περισσότερη διάθεση και πάθος για το αύριο!

Δήλωσε Συμμετοχή

WORKSHOPS

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Τα 3 εργαστήρια θα διεξαχθούν παράλληλα 15:00-18:00 σε διαφορετικές τοποθεσίες.

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Μέσα από το workshop οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πως μπορούν να εφαρμόσουν πρακτικές αειφορίας μέσω ασκήσεων. Τα βασικά θέματα που θα αναδειχθούν θα είναι:

  • Η διαχείριση ενέργειας,
  • Η διαχείριση νερού,
  • Η διαχείριση αποβλήτων
  • Η διαχείριση τροφίμων αποβλήτων.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Σωτήρης Μυλωνάς

Ο Σωτήρης Μυλωνάς είναι Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός, κάτοχος MBA και απόφοιτος του πανεπιστημίου Cambridge του ινστιτούτου αειφόρου ηγεσίας και μέλος του ISHC. Εργάζεται ως σύμβουλος σε θέματα αειφορίας, περιβάλλοντος, υγείας και ασφάλειας σε τουριστικές επιχειρήσεις με 27 έτη εμπειρίας και παρουσίας σε περισσότερες από 26 χώρες, Στο επίκεντρο της βασικής επαγγελματικής δραστηριότητας είναι η ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης όπως το ISO 14001, το ISO 50001 και άλλα η διαχείριση αποβλήτων αλλά και τα θέματα ESG.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 15:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Επιμελητήριο Κεφαλονιάς & Ιθάκης, 281 00, Αργοστόλι

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 30 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δήλωσε Συμμετοχή

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους πρώτης γραμμής (front office, κρατήσεις, F&B service, housekeeping) που εξυπηρετούν πελάτες και σε στελέχη που έρχονται σε επαφή και επικοινωνούν με πελάτες.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Κάποιοι λένε ότι οι δουλειές που ο εργαζόμενος έχει επικοινωνία με πελάτες είναι οι καλύτερες! Κάποιοι άλλοι λένε ότι είναι οι χειρότερες!

Όσοι ισχυρίζονται το δεύτερο, έχουν στο μυαλό τους τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ένα παράπονο, έναν εξαιρετικά απαιτητικό πελάτη ή έναν θυμωμένο πελάτη.

Στο workshop θα δείτε και θα ακούσετε πώς μπορούν να σας βοηθήσουν η Λογική, το Συναίσθημα και η Ενσυνειδητότητα (Mindfulness).

Θα ανακαλύψετε πόσο σημαντικό είναι να κατανοείτε:

  1. τον τρόπο σκέψης και τα συναισθήματα του πελάτη
  2. τι πραγματικά σημαίνει ‘παράπονο’
  3. τα δικά σας συναισθήματα και πώς να τα διαχειρίζεστε

Θα μάθετε τρόπους να διατηρείτε την ηρεμία και την ψυχραιμία σας και να βγαίνετε κερδισμένοι ακόμη κι από τις πιο δύσκολες καταστάσεις!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

Δημήτρης Σεραφειμίδης

Ο Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει ΜΒΑ από το πανεπιστήμιο του Rochester της Νέας Υόρκης.

Έχει εργαστεί σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και πρώτης γραμμής.

Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και management εργαζομένων πρώτης γραμμής.

Είναι ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, #1 site στο ranking της Google στην Ελλάδα για ‘εξυπηρέτηση πελατών’, ‘εκπαιδευτής για customer service’, ‘πελατοκεντρική φιλοσοφία’ και ‘διαχείριση παραπόνων’. Το Linkedin Profile του κατατάσσεται στο top 1% στον κόσμο (Linkedin SSI).

Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.

Κωνσταντίνα Τζούλου

Η Κωνσταντίνα Τζούλου σπούδασε Διοίκηση και Οικονομία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, HR Specialist στο ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και ΜΒΑ στην ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων). Είναι πιστοποιημένη Mindfulness Instructor από την IMMA (International Meditation & Mindfulness Academy).

Στην 20ετή καριέρα της έκανε τα πρώτα της βήματα στις πωλήσεις και στο marketing και στη συνέχεια ανέλαβε διευθυντικές θέσεις στον τομέα της Υγείας.

Στο ενδιάμεσο της πορείας της έχει γίνει 2 φορές μαμά, γεγονός που την βοήθησε να ανακαλύψει νέες πτυχές του εαυτού της και να εξελιχθεί τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά.

Όραμα της είναι να βοηθά τους ανθρώπους να ενισχύουν την εσωτερική τους δύναμη, να επαναπροσδιορίζουν τους στόχους τους και να τους πετυχαίνουν.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 15:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου «Ο Κέφαλος», Λεωφόρος Γεωργίου Βεργωτή 14, 28100, Αργοστόλι

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 30 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δήλωσε Συμμετοχή

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το εργαστήριο απευθύνεται σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Οι συμμετέχοντες του workshop θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους μέσα από τη συλλογή δεδομένων. Η θεματολογία περιλαμβάνει την παρουσίαση των μεθόδων που έχουν στη διάθεσή τους (π.χ. σχεδιασμός ερωτηματολογίου, επιθυμητές vs μη επιθυμητές πρακτικές), αλλά και τις πηγές μέσα από τις οποίες μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για την εμπειρία των πελατών τους. Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν εμπεδώσει τη σημασία της οργανωμένης και συστηματικής διερεύνησης της εμπειρίας των πελατών, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που τους προσφέρουν αλλά και την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων τους..

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Ηλιάνα Κατσαρίδου

Η Ηλιάνα είναι Διδάκτωρ Μάρκετινγκ με εξειδίκευση στις Υπηρεσίες και πιστοποιημένη στη Μεθοδολογία Ερευνάς από το University of Strathclyde της Σκωτίας. Έχει προϋπηρεσία ως στέλεχος Μάρκετινγκ και Δημοσιών Σχέσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο και εργασιακή εμπειρία στη διαφήμιση. Διαθέτει πολυετή εμπειρία ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιχειρήσεις και οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ πρόσφατα εκπαίδευσε πάνω από 6500 εθελοντές στο Service Excellence για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της FIFA στο Κατάρ. Η εκπαιδευτική της προσέγγιση βασίζεται στη σύγχρονη επιστημονική γνώση σε συνδυασμό με έγκυρες, αξιόπιστες και αποτελεσματικές μεθόδους βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Στόχος της Ηλιάνας είναι να συμβάλλει στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος όπου η ανάπτυξη των ανθρώπινων δυνατοτήτων αποτελεί προτεραιότητα, με απώτερο σκοπό τη συλλογική ευημερία.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 15:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Ιόνιο Πανεπιστήμιο – Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, Λεωφ. Αντώνη Τρίτση 1, Αργοστόλι 28100

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 30 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δήλωσε Συμμετοχή