Υλοποιημένα

2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Αττικής Next Gen | ΑΘΗΝΑ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης | ΘΑΣΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Αττικής | ΠΟΡΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΟΛΥΜΠΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Θεσσαλίας | ΣΚΙΑΘΟΣ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΧΙΟΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΝΑΥΠΛΙΟ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ιoνίων Νήσων | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΧΙΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΟΛΥΜΠΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Βορείου Αιγαίου | ΛΗΜΝΟΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Θεσσαλίας | ΣΚΙΑΘΟΣ
4ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κεντρικής Μακεδονίας | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
1ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Νοτίου Αιγαίου | ΚΩΣ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΚΟΡΙΝΘΟΣ
3ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Πελοποννήσου | ΝΑΥΠΛΙΟ
2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour Νοτίου Αιγαίου | ΡΟΔΟΣ
ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ πραγματοποιήθηκε στις 27 και 28 Νοεμβρίου 2019,

στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Local Ambassador ήταν η κυρία Σοφία Φιλιππίδου, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κορινθίας και Αντιπρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου και η Ένωση Ξενοδόχων Κορινθίας, με την αμέριστη υποστήριξη 17 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 210 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πληθώρα θεματολογιών, σε 7 ομιλίες και 2 εργαστήρια, από 9 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

O κος Γιώργος Κουτσοκώστας Υποδιευθυντής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ και ο κος Ανδρέας Ζαγάκος Επιχειρηματίας Επισιτισμού και Συνιδρυτής ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, με την ομιλία τους: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, μας υπέδειξαν τη σπουδαιότητα του να νιώσουμε και να γίνουμε πραγματικοί πρεσβευτές του τόπου μας.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Ο κος Σωτήρης Μυλωνάς ιδρυτής της Msolutions Management and Sustainability Solutions, μας μίλησε για το πως μπορεί να επιτευχθεί η αειφορία σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες μέσα από την ομιλία του, “Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές”.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Η κα Λία Ζαμπέτογλου Hospitality Expert, Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, μας έδειξε το πως αξιολογούμε το προσωπικό μας με σκοπό την ανάπτυξη του ιδίου του εργαζομένου αλλά και της επιχείρησης μας, μέσα από την ομιλία της: “Διαχείριση Απόδοσης & Αξιολόγηση Προσωπικού” Αναδεικνύοντας τα ταλέντα της ομάδας μας.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Η κα Βάνια Κάμτσιου Senior Trainer & Founder της Welcome Global, μας επισήμανε το πως διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών μας, μέσα από την ομιλία “Χειρισμός παραπόνων και δυσαρέσκειας πελατών”.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Ο κος Χάρης Τζαννής καθηγητής επικοινωνίας της γαστρονομίας στο Metropolitan College, ιδρυτής του Delio Food Hub και συντάκτης γαστρονομίας, μας ενημέρωσε για το τι αναζητούν στην γαστρονομία οι μελλοντικοί μας επισκέπτες, μέσα από την ομιλία του: “Γαστρονομία και Τουρισμός” Η σημασία της τοπικής κουζίνας στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Ο κος Πέτρος Ρούσης Σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής, μας ενημέρωσε για το πως επικοινωνούμε αποτελεσματικά με τους πελάτες μας, μέσα από την ομιλία του: “Εξυπηρέτηση Πελατών” Εντοπίζοντας τις ιδιαίτερες προσδοκίες και ανάγκες.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Ο κος Σωτήρης Βαρελάς Σύμβουλος Τουρισμού, μας μίλησε για το τι προσφέρουμε τελικά στο επισκέπτη μας, πως θα αναδείξουμε και πως θα προβάλουμε καλύτερα την επιχείρηση μας, μέσα από την ομιλία του: “Στρατηγική για Σύγχρονους Τουριστικούς Οργανισμούς”.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Τέλος, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δράσεων κοινωφελούς σκοπού του ΙΝΣΕΤΕ, ανακοινώθηκε από τον κ. Γιώργο Κουτσοκώστα, Υποδιευθυντή Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ, η συνεργασία του ΙΝΣΕΤΕ και της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε”, με σκοπό τη διάδοση των αξιών του “Μπορούμε” και τη διάσωση όσων περισσότερων μερίδων περισσεύοντος φαγητού, για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβαν, η κα Ανδριανή Μπέζιου και κα Δανάη Φουντή.

ΙΝΣΕΤΕ ινσετε INSETE insete SETE sete ΣΕΤΕ σετε Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων netwise netwisers

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν τα εργαστήρια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ.

Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τί ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;

WORKSHOP I

Ο κ. Χάρης Τζαννής μέσω του εργαστηρίου “Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τί ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;”, έδωσε τη δυνατότητα σε 35 συμμετέχοντες να μάθουν τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης επικοινωνίας και του γαστρονομικού μάρκετινγκ, καθώς και τι αναζητούν πλέον οι επισκέπτες. Αναλύθηκαν οι σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία και την εστίαση και πως αυτές διαμορφώνουν πλέον τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με στόχο την αύξηση των πελατών.

Πώς θα βγάλετε ΧΡΥΣΑΦΙ από τα παράπονα των πελατών σας!

WORKSHOP II

Ο  κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης μέσω του εργαστηρίου «Πώς θα βγάλετε ΧΡΥΣΑΦΙ από τα παράπονα των πελατών σας!», έδωσε τη δυνατότητα σε 28 συμμετέχοντες να κατανοήσουν γιατί οι δυσκολίες και τα παράπονα των πελατών δεν είναι μια αρνητική κατάσταση, και πως η μεταστροφή ενός παραπονούμενου και δυσαρεστημένου πελάτη σε ικανοποιημένο και ενθουσιασμένο είναι ευκολότερη απ’ όσο πιστεύουμε.