Η μελέτη αναλύει τα στοιχεία για τρεις βασικές «προϊοντικές» αγορές του ελληνικού τουρισμού σύμφωνα. Οι αγορές αυτές είναι Ήλιος και Θάλασσα (Η&Θ), City Break (CB) και Πολιτισμός και Θρησκεία (Π&Θ). Οι αγορές που αναλύονται στην μελέτη είναι:
- Η&Θ: Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Σκανδιναβία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σερβία, Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία
- CB: Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Ιταλία, Σερβία και
- Π&Θ: Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σκανδιναβία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία.