Παρουσιάζονται στοιχεία από αξιολογήσεις που έχουν κάνει επισκέπτες στην Ελλάδα, τα οποία έχουν προκύψει από πηγές κοινωνικών δικτύων (social media) και ταξιδιωτικούς ιστότοπους ( ΟΤΑs). Βάσει αριθμού αναφορών, αξιολογείται η φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας, ενώ καταγράφεται και το πλήθος των σχολίων που αφορούν την πανδημία του Covid-19. Γίνεται σύγκριση θετικών και αρνητικών σχολίων από 6 συγκεκριμένες αγορές καθώς και σύγκριση με 3 ανταγωνιστικούς προορισμούς. Επιπρόσθετα, καταγράφονται κάποιοι παράγοντες που διαμόρφωσαν την ισορροπία μεταξύ θετικών και αρνητικών σχολίων. Αναλύεται το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και της Αθήνας και η επίδοσή του σε 5 επιμέρους διαστάσεις: διαμονή, εστίαση, αξιοθέατα/πολιτισμός, θάλασσα και shopping, ενώ γίνεται και σύγκριση με την Ευρώπη ως προορισμό. Επιπλέον, παρουσιάζονται δείκτες αξιολόγησης σε θέματα υγιεινής και υγειονομικής ασφάλειας.