Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Εργαζομένους Πρώτης Γραμμής (front office, κρατήσεις, F&B service, housekeeping) που εξυπηρετούν πελάτες.
- Στελέχη που έρχονται σε επαφή και επικοινωνούν με πελάτες.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Στο συγκεκριμένο Executive Seminar και στο πλαίσιο του προγράμματος “INSETE e-Counseling”, συμπεριλαμβάνονται δύο ώρες ατομικής συμβουλευτικής με τον εισηγητή του σεμιναρίου, μία ώρα πριν και μία ώρα μετά το Executive Seminar. Κατά τη διάρκεια της συμβουλευτικής θα έχετε την ευκαιρία να βιώσετε μια πιο προσωποποιημένη και ολοκληρωμένη εμπειρία μάθησης.
Τι είναι αυτό που κάνει έναν πελάτη ενθουσιασμένο με το ξενοδοχείο ή το εστιατόριό σας;
❌ Όχι, δεν είναι το δωμάτιο, τα κτίρια και οι εγκαταστάσεις.
❌ Όχι, δεν είναι τα φαγητά, τα γλυκά και τα ποτά.
❌ Όχι, δεν είναι αν συνέβη ή δεν συνέβη κάτι άσχημο κατά τη διάρκεια της παραμονής του.
Ή, τέλος πάντων, αυτά δεν είναι τα σημαντικότερα …
✅ Την μεγαλύτερη σημασία για την ικανοποίηση ενός πελάτη έχει ο ανθρώπινος παράγοντας!
Δηλαδή, το πώς συμπεριφερθήκατε στον πελάτη κατά τη διάρκεια της παραμονής ή της επίσκεψής του εσείς που τον εξυπηρετείτε!
Τι είπατε… τι κάνατε… πώς τον κάνατε να αισθανθεί…
Όσοι συμμετάσχετε στο WOW Service! Skills & Abilities, θα απολαύσετε ένα experiential training με ασκήσεις και δραστηριότητες. Θα αναπτύξετε τις ικανότητες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επικοινωνείτε, να εξυπηρετείτε, να συνεργάζεστε, να διαχειρίζεστε ανθρώπους: τους πελάτες αλλά πρωτίστως τον εαυτό σας!
Είναι πολύ ευκολότερο απ’ όσο νομίζετε να παρέχετε WOW Service! σε κάθε πελάτη του ξενοδοχείου ή του εστιατορίου σας!
Είναι πολύ ευκολότερο απ’ όσο νομίζετε να ικανοποιήσετε, ή μάλλον, να ενθουσιάσετε κάθε πελάτη και να δημιουργήσετε Αφοσιωμένους Πελάτες!
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:
Δημήτρης Σεραφειμίδης
Ο Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει ΜΒΑ από το πανεπιστήμιο του Rochester της Νέας Υόρκης.
Έχει εργαστεί σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και πρώτης γραμμής.
Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και management εργαζομένων πρώτης γραμμής.
Είναι ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, #1 site στο ranking της Google στην Ελλάδα για ‘εξυπηρέτηση πελατών’, ‘εκπαιδευτής για customer service’, ‘πελατοκεντρική φιλοσοφία’ και ‘διαχείριση παραπόνων’. Το Linkedin Profile του κατατάσσεται στο top 1% στον κόσμο (Linkedin SSI).
Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.
Κωνσταντίνα Τζούλου
Η Κωνσταντίνα Τζούλου σπούδασε Διοίκηση και Οικονομία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, HR Specialist στο ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και ΜΒΑ στην ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων). Είναι πιστοποιημένη Mindfulness Instructor από την IMMA (International Meditation & Mindfulness Academy).
Στην 20ετή καριέρα της έκανε τα πρώτα της βήματα στις πωλήσεις και στο marketing και στη συνέχεια ανέλαβε διευθυντικές θέσεις στον τομέα της Υγείας.
Στο ενδιάμεσο της πορείας της έχει γίνει 2 φορές μαμά, γεγονός που την βοήθησε να ανακαλύψει νέες πτυχές του εαυτού της και να εξελιχθεί τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά.
Όραμα της είναι να βοηθά τους ανθρώπους να ενισχύουν την εσωτερική τους δύναμη, να επαναπροσδιορίζουν τους στόχους τους και να τους πετυχαίνουν.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 10 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00
Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00
KEY COMPETENCIES
Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση
Emotional Intelligence / Συναισθηματική Νοημοσύνη
Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:
Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.
Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.
Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Πολιτική Ακυρώσεων:
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.
Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.