Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους κάθε βαθμίδας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Υπάρχει ένα βασικό ελάττωμα στον τρόπο που επικοινωνούμε. Εάν δεν υπήρχε αυτό το ελάττωμα, τότε κάθε μήνυμα θα ήταν ξεκάθαρο και τα μπερδέματα, οι παρεξηγήσεις και οι αποτυχίες της αγοράς θα ήταν σπάνιες. Για την επίλυση αυτού του προβλήματος ο εισηγητής χρησιμοποιεί τη νευροεπιστήμη, συμπεριφορικά μοντέλα, πειραματικά δεδομένα και μελέτες περίπτωσης για να καταδείξει συνολικά ότι οι επαγγελματίες πρέπει να μάθουν επειγόντως νέους τρόπους να κάνουν επιτυχημένο marketing, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να επιτυγχάνουν υψηλές πωλήσεις. Υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές που είναι οι εξής:

  • Να συνεχίσετε να στέλνετε μηνύματα στο λάθος μέρος του εγκεφάλου των πελατών σας και να μην σημειώνετε καμία επιτυχία ή
  • Να επικεντρωθείτε στο σωστό μήνυμα, στο σωστό μέρος του εγκεφάλου και να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Ανάλυση Θεματολογίας

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

    • Λύσουν τις παρεξηγήσεις και τους μύθους σχετικά με τον εγκέφαλό μας
    • Κατανοήσουν πλήρως την προσέγγιση του εγκεφάλου στις μεθόδους πειθούς, στο Marketing και τις πωλήσεις
    • Ανακαλύψουν πως η επικοινωνία «δουλεύει» μέσα στον εγκέφαλό
    • Μάθουν να εφαρμόζουν ένα μοντέλο με αποτελεσματικές μεθόδους πειθούς που βασίζονται στον εγκέφαλο
    • Κάνουν τον εγκέφαλο τους ‘persuasion-ready’ και θα επιτύχουν περισσότερα!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΔρ. Νικόλαος Δημητριάδης

Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι βραβευμένος επαγγελματίας επικοινωνίας, ερευνητής εφαρμοσμένης Νευροεπιστήμης, συγγραφέας βιβλίων, καθηγητής και σύμβουλος.

Έχει μελετήσει περισσότερους από 7.500 εγκεφάλους από 25 χώρες παγκοσμίως για Neuromarketing, NeuroHR και ακαδημαϊκούς σκοπούς. Έχει συνεργαστεί με διεθνείς εταιρείες όπως IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, CISCO, SAP, Pierre Fabre, Coca Cola, T-Mobile, Dixons, Banca Intesa Sanpaolo, Societe Generale, Unicredit, Microsoft, VMware, Raiffe Bank, SAP, DELL, USAID και άλλες.

Είναι ο επικεφαλής των υπηρεσιών Neuro Consulting στην Optimal HR Group στην Αθήνα. Έχει λάβει το διδακτορικό και το MBA του από το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ (Ηνωμένο Βασίλειο), και είναι πιστοποιημένος Neuromarketer. Διδάσκει τακτικά σε διάφορα MBA και άλλα πανεπιστημιακά και εταιρικά προγράμματα σε όλο τον κόσμο. Είναι Πρόεδρος της Επιτροπής Προσωπικού στο Παγκόσμιο Ινστιτούτο Καινοτομίας και Διαχείρισης Αλλαγής στη Γενεύη της Ελβετίας. Είναι Professor of Practice στο University of York Europe Campus στην Ελλάδα, όπου urdise το MSc in Neuromarketing. Είναι συνιδρυτής της Neurogenesis, The Applied Neuroscience Club της Ελλάδας. Είναι επίσης Visiting Professor στη Σχολή Οικονομικών και Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου της Λιουμπλιάνας, Σλοβενία.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 13 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022, 10:00 – 15:00

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022, 10:00 – 15:00

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022, 10:00 – 13:15

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συναισθηματική Νοημοσύνη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)