Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Ιδιοκτήτες Επισιτιστικών Επιχειρήσεων.
  • Διευθυντές Ξενοδοχειακών Μονάδων.
  • Διευθυντές Επισιτιστικών Επιχειρήσεων (Εστιατόρια, Μπαρ, κλπ.).
  • F&B Managers/ Ass. F&B Managers.
  • Chefs.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Σε μια ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική εποχή, ο σωστός σχεδιασμός του προσφερόμενου μενού αποτελεί το κλειδί για τον σχεδιασμό μιας επισιτιστικής επιχείρησης δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Με ολοένα και πιο ενημερωμένους καταναλωτές, η διασφάλιση της ικανοποίησης των προσδοκιών των επισκεπτών απαιτεί συχνή και συνεχή αναθεώρηση, αξιολόγηση και ανάπτυξη των προσφερόμενων στοιχείων του μενού.

Το Executive Seminar “ MENU DESIGN & DEVELOPMENT, optimizing food & beverage menu” αναπτύσσει τις βασικές σας γνώσεις και την κατανόηση της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης μενού, μέσα από μια σειρά διαδραστικών ασκήσεων προκειμένου να σας μυήσει στις ανάγκες της εποχής. Επίσης, θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την περιγραφή των στοιχείων των καταλόγων σας μέσα από αρκετές τεχνικές αρχιτεκτονικής σχεδίασης, να εντοπίσετε μέσα από την ανάλυση του μενού τα πιο κερδοφόρα σας πιάτα, προκειμένου να τα οργανώσετε καλύτερα στον κατάλογο σας, καθώς και να αποτιμήσετε σωστά την έννοια της αειφόρου γαστρονομίας και της προσέγγισης του μενού μείωσης σπατάλης.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν τα μενού στις επιχειρήσεις τους και να εφαρμόσουν όλες τις νέες πρακτικές αξιοποιώντας στο έπακρο τους πόρους που έχουν στη διάθεσή τους.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Θέτοντας τους σωστούς στόχους ενός μενού.
  • Αναγνωρίζοντας το είδος μενού που σου ταιριάζει.
  • Αειφόρος Γαστρονομία & Τοπικότητα.
  • Διατροφικές Τάσεις.
  • Σχεδιασμός και ανάλυση μενού: Εφαρμογή ανά περίπτωση.
  • Διατροφή & Ευζωία: Ο ρόλος των γευμάτων ευεξίας στη νέα εποχή.
  • Food Waste Menu (Μενού μείωσης σπατάλης): πιο επιβεβλημένο από ποτέ.
  • Συνδυασμός φαγητού – κρασιού: Βουτιά στον μαγικό κόσμο των συνθέσεων και αντιθέσεων
  • Menu Planning: Βήματα και περιορισμοί στον σχεδιασμό ενός μενού.
  • Menu Design (Αρχιτεκτονική σχεδίαση κάρτας). Τι συνίσταται και τι θα πρέπει να αποφεύγεται.
  • Menu Engineering (Ανάλυση μηχανικής μενού): ένα χρήσιμο εργαλείο.
  • Level Up: Future F&B trends.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

Παναγιώτης Κούρεντας

Ο Παναγιώτης Κούρεντας είναι Ιδρυτής του COSTEASY│recipe costs and more, της πρώτης ιντερνετικής πλατφόρμας διαχείρισης κόστους τροφίμων & ποτών σε Ελλάδα και Κύπρο. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc International Hotel Management από το Surrey University και διαθέτει πλέον των 25 ετών εμπειρία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο. Έχει συνεργαστεί με ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες όπως η Thomas Cook Group, η Bittner International Training κ.α. σε Ελέγχους Ποιότητας και Εκπαιδεύσεις Προσωπικού σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς και στη διεξαγωγή εξειδικευμένων σεμιναρίων σε ανώτερα ξενοδοχειακά στελέχη. Είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π και υπήρξε καθηγητής επισιτισμού σε μεγάλα εκπαιδευτικά ιδρύματα μεταξύ των οποίων το University of Hertfordshire, καθώς και  ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Le Monde, για πάνω από μια δεκαετία. Επίσης συνεργάζεται με το ΙΝΣΕΤΕ στη διεξαγωγή εξειδικευμένων Executive Seminars γύρω από το Cost Control Management και το Menu Development & Engineering ακολουθώντας όλες τις διεθνείς τάσεις και νέα πρότυπα. Τέλος, τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει την Διεύθυνση Διασφάλισης Ποιότητας & Εκπαίδευσης (Quality Assurance & Training Manager) του ξενοδοχειακού Ομίλου GRECOTEL S.A.

Στέλιος Αποστόλου

Ο Στέλιος Αποστόλου είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π και τα τελευταία 12 χρόνια είναι εκπαιδευτής στον εκπαιδευτικό όμιλο Le Monde. Διδάσκει μαγειρική τέχνη και πραγματοποιεί σεμινάρια διαχείρισης επισιτιστικών μονάδων σε ενηλίκους, τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα. Ξεκίνησε τις σπουδές του στην Θεσσαλονίκη ενώ συνέχισε για τον Μεταπτυχιακό του Τίτλο (MSc) Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκτός από την επαγγελματική του εμπειρία σε πεντάστερα ξενοδοχεία, αλλά και στην εκπαίδευση, εξειδικεύτηκε στην οργάνωση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού των επισιτιστικών μονάδων, παντρεύοντας την θεωρητική με την πρακτική γνώση. Τα τελευταία 9 χρόνια έχει αναλάβει το RnD στην εταιρεία παραγωγής ξηρών καρπών για βιομηχανική χρήση ΠΕΤΡΟΥ ΝΑΤΣ Α.Ε

Μαρία Παπακωνσταντίνου

Η Παπακωνσταντίνου Μαρία εργάζεται τα τελευταία 10 χρόνια ως σύμβουλος υγιεινής και ασφάλειας σε εστιατόρια καθώς και σε μικρές επιχειρήσεις παραγωγής τροφίμων, επιθεωρώντας την εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης και ποιότητας των τροφίμων, αλλά και εκπαιδεύοντας το προσωπικό. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια του ΕΦΕΤ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος πάνω στη διαχείριση και τεχνολογία ποιότητας. Παράλληλα έχει εικοσαετή εμπειρία στο κομμάτι της εκπαίδευσης, έχοντας εργαστεί ως υπεύθυνη εργαστηρίου τροφίμων σε έναν από τους μεγαλύτερους τουριστικούς εκπαιδευτικούς φορείς της χώρας, αλλά και σε επιμέρους σχολές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Τέλος έχει εργαστεί στο παρελθόν σε αρκετές επαγγελματικές κουζίνες, είτε ως επαγγελματίας μαγείρισσα ή ως σύμβουλος ανάπτυξης νέων προϊόντων, με βάση την εποχικότητα και την τοπικότητα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024, 15:00 – 20:00

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024, 15:00 – 20:00

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024, 15:00 – 20:00

 

KEY COMPETENCIES

Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση

Strategic Perception / Στρατηγική Αντίληψη

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  2. Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
    • Την κάμερα σας
    • Το μικρόφωνο σας
    • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
  6. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Στρατηγική Αντίληψη |
Δήλωσε Συμμετοχή
Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)