Το σεμινάριο απευθύνεται σε Εργαζομένους Πρώτης Γραμμής στον επισιτισμό:
Σερβιτόροι, βοηθοί σερβιτόρων, απόφοιτοι τουριστικών σχολών με μικρή εργασιακή εμπειρία που επιθυμούν να απασχοληθούν στο Food and Beverage Division.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Εργαζομένους Πρώτης Γραμμής στον επισιτισμό:
Σερβιτόροι, βοηθοί σερβιτόρων, απόφοιτοι τουριστικών σχολών με μικρή εργασιακή εμπειρία που επιθυμούν να απασχοληθούν στο Food and Beverage Division.
Ένα τριήμερο διαδραστικό εργαστήριο που αναλύει όλες τις σημαντικές παραμέτρους που καθορίζουν την εμπειρία του πελάτη σε ένα εστιατόριο. Από την οργάνωση του εστιατορίου και τη σπουδαιότητα του μενού, μέχρι τη διαδικασία κρατήσεων και τη διαχείριση παραπόνων. Το F&Β Essentials έρχεται να γίνει ο καλύτερος σύντροφος του επαγγελματία σερβιτόρου και να του προσφέρει αυτοπεποίθηση, δεξιοτεχνία και γνώση που θα τον διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό, θα βελτιώσουν την καθημερινή εργασιακή του ζωή και θα του προσφέρουν τις σωστές βάσεις για μελλοντική ανάπτυξη. Το πρόγραμμα αναδεικνύει τη σπουδαιότητα του ρόλου των εργαζομένων σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων αλλά και μεμονωμένων εστιατορίων και έρχεται να τους υποστηρίξει με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να αναδειχθούν στον τομέα τους και να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Μία πληθώρα τεχνικών και εξειδικευμένων πληροφοριών συνοδευόμενες από μία σειρά soft skills σε θέματα όπως είναι η αύξηση πωλήσεων και η εξυπηρέτηση πελατών, που κάθε επαγγελματίας οφείλει να διαθέτει.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Χρήστος Σείζης
Ο Χρήστος διαθέτει 20χρονη εμπειρία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό τομέα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχοντας ξεκινήσει από το σέρβις, τόσο σε μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, όσο και σε stand alone εστιατόρια και μπαρ, ανέβηκε σταδιακά στην ιεραρχία καταλαμβάνοντας διευθυντικές θέσεις ως Restaurant και F&B Manager σε εταιρείες όπως η Costa Navarino, η Aloft London Excel by Starwood, η Ikos, η Myconian Collection, Domes Resorts κ.α. Συμμετείχε ως μέλος ομάδων ή και ως leader σε αρκετά νέα project των εταιρειών για τις οποίες εργαζόταν, ενώ παράλληλα εξασκούσε το πάθος του για την εκπαίδευση και ανάπτυξη της ομάδας του καθώς και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Αυτό, τον οδήγησε στο να εκπαιδευτεί πάνω στην επαγγελματική κατάρτιση ενηλίκων στην CIPD (Chartered Institute of Personnel & Development), για να αποκτήσει το Certificate in Learning & Development. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της Starwood Hotels & Resorts, και σήμερα εργάζεται ως General Manager για το Santo Collection του ομίλου Metaxa hospitality Group και συνεχίζει με την εκπαιδευτική του δράση να επενδύει στην ανάδειξη της σπουδαιότητας της επαγγελματικής κατάρτισης και εξειδίκευσης των ανθρώπων που αποτελούν την ραχοκοκαλιά του τουριστικού τομέα..
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00
Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00
KEY COMPETENCIES
Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση
Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:
Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.
Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.
Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Πολιτική Ακυρώσεων:
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.
Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.