Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Ιδιοκτήτες Επισιτιστικών Επιχειρήσεων
- Διευθυντές Επισιτιστικών Επιχειρήσεων (Εστιατόρια, Μπαρ, κλπ)
- F&B Managers/ Ass. F&B Managers
- Chefs
- Υπεύθυνους Προμηθειών
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, πλήθος προκλήσεων εξακολουθεί να επηρεάζει κάθε τομέα της οικονομικής δραστηριότητας, όπως είναι και η εστίαση. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι επιτακτική η ανάγκη αποτελεσματικής διαχείρισης των λειτουργικών δαπανών, όπως το κόστος των τροφίμων και των ποτών, της μισθοδοσίας καθώς και όλα τα σχετικά λειτουργικά κόστη, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα της επιχείρησης. Το μεταβαλλόμενο κόστος των τροφίμων, τα προκλητικά ζητήματα προσωπικού και η ανάγκη μείωσης της σπατάλης σημαίνει ότι ο έλεγχος του κόστους σε κάθε πτυχή της παραγωγικής διαδικασίας θα πρέπει να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί με απόλυτα ορθολογικό τρόπο για να διατηρηθεί η κερδοφορία της επιχείρησης.
Το σεμινάριο αυτό θέτει τις βάσεις του κύκλου προμηθειών, της προτυποποίησης, της αποθήκευσης, τις θεμελιώδεις αρχές κοστολόγησης τροφίμων και ποτών, του υπολογισμού των εργατικών και λειτουργικών δαπανών καθώς επίσης και τα βασικά στοιχεία της τιμολόγησης.
Πρωταρχικός στόχος είναι να βοηθήσει τους υπεύθυνους, σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας της επιχείρησης, να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν το κόστοςκαι να τους δείξει πως να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές πρακτικές ελέγχου του κόστους. Παράλληλα, οι υπεύθυνοι μαθαίνουν πως να εμπλέκουν τους συνεργάτες τους στον έλεγχο του κόστους, εξυπηρετώντας ποιοτικά τους πελάτες τους, με απώτερο στόχο την βελτίωση των εσόδων της επιχείρησης.
Τα βήματα και οι αρχές αυτές έχουν εφαρμογή σε κάθε τύπο επισιτιστικής επιχείρησης, αν και συγκεκριμένες τεχνικές ενδέχεται να βρίσκουν εφαρμογή μόνο σε ορισμένους τύπους επιχειρήσεων.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Παναγιώτης Κούρεντας
Ο Παναγιώτης Κούρεντας είναι Ιδρυτής του COSTEASY│recipe costs and more, της πρώτης ιντερνετικής πλατφόρμας διαχείρισης κόστους τροφίμων & ποτών σε Ελλάδα και Κύπρο.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc International Hotel Management από το Surrey University και διαθέτει πλέον των 25 ετών εμπειρία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο.
Έχει συνεργαστεί με ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες όπως η Thomas Cook Group, η Bittner International Training κ.α σε Ελέγχους Ποιότητας και Εκπαιδεύσεις Προσωπικού σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού καθώς και στην διεξαγωγή εξειδικευμένων σεμιναρίων σε ανώτερα ξενοδοχειακά στελέχη
Είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π και έχει εκπαιδευτική εμπειρία ως καθηγητής επισιτισμού με πάνω από 12.000 ώρες σε μεγάλα εκπαιδευτικά ιδρύματα μεταξύ των οποίων το University of Hertfordshire και ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Le Monde.
Επίσης συνεργάζεται με το ΙΝΣΕΤΕ στην διεξαγωγή εξειδικευμένων Executive Seminars γύρω από το Cost Control Management και το Menu Development & Engineering ακολουθώντας όλες τις διεθνείς τάσεις και νέα πρότυπα.
Τέλος, τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει την Διεύθυνση Διασφάλισης Ποιότητας & Εκπαίδευσης (Quality Assurance & Training Manager) του ξενοδοχειακού Ομίλου GRECOTEL S.A..
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 14 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Τετάρτη 01 Νοεμβρίου 2023, 15:00 – 19:00
Πέμπτη 02 Νοεμβρίου 2023, 15:00 – 20:00
Παρασκευή 03 Νοεμβρίου 2023, 15:00 – 20:00
KEY COMPETENCIES
Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη
Learning Culture / Κουλτούρα Μάθησης
Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:
Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.
Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.
Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Πολιτική Ακυρώσεων:
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.
Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.