Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του κλάδου που διαθέτουν ήδη κάποια μικρή εμπειρία από τον επαγγελματικό και συνεδριακό τουρισμού και επιθυμούν να ενημερωθούν πιο αναλυτικά για το περιβάλλον των διαδικτυακών και υβριδικών συνεδρίων αλλά και να γνωρίσουν τον κόσμο των συνεδρίων περισσότερο.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Conference & Events ManagementFigures, Trends & Best Practices» είναι σχεδιασμένο ώστε να παρέχει γνώση αναφορικά με το περιβάλλον του Επαγγελματικού & Συνεδριακού Τουρισμού και της Βιομηχανία MICE, τις αλλαγές που υπέστη ο Επαγγελματικός και Συνεδριακός Τουρισμός, η Βιομηχανία Συνεδρίων σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο από την έξαρση της πανδημίας αλλά και την άμεση ανταπόκριση και προσαρμογή του κλάδου στα νέα δεδομένα. Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τις διαφορές μεταξύ in-person, hybrid, virtual events αλλά και τα χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας σε βάθος και θα έχουν την ευκαιρία για πρόσβαση σε σημαντική πληροφόρηση και γνώση αναφορικά με τη διοργάνωση υψηλού επιπέδου συνεδρίων και εκδηλώσεων στη μετά-πανδημίας εποχή, μέσα και από πραγματικά case studies και εμπειρία της τρέχουσας περιόδου. Θα έχουν επιπλέον την ευκαιρία να εκπαιδευτούν για τον κόσμο των επαγγελματικών συναντήσεων, business meetings και incentives. Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν επίσης την ευκαιρία για διάδραση και συμμετοχή σε ανοικτή συζήτηση μεταξύ τους, με την υποστήριξη του εκπαιδευτή.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • To περιβάλλον του Επαγγελματικού & Συνεδριακού Τουρισμού και της βιομηχανίας MICE.
  • Τα νέα δεδομένα για το Συνεδριακό Τουρισμό.
  • H ταχύτατη προσαρμογή και τα highlights στο νέο κόσμο των hybrid & virtual.
  • Νέες τεχνολογίες και εργαλεία στον κόσμο των events.
  • Business events & Incentives – Η σκοπιά του DMC (Destination Management Company).
  • H εμπειρία του συνεδριακού ξενοδοχείου/κέντρου.
  • Παραδείγματα & case studies της τρέχουσας περιόδου.
  • Η διεθνής εμπειρία.
  • Προκλήσεις και ευκαιρίες.
  • Ομαδικές εργασίες, παρουσιάσεις και αξιολογήσεις.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: Σίσσυ Λυγνού

    • CEO Operations & Development, PCO Services & Αντιπρόεδρος Δ.Σ AFEA Travel & Congress Services
    • Μέλος Δ.Σ IAPCO (International Association of Professional Congress Organizers)
    • Πρόεδρος του Δ.Σ HAPCO & DES (Hellenic Association of Professional Congress Organizers & Destination Event Specialists)

Γεννημένη στην Αθήνα, γόνος οικογένειας από το χώρο του τουρισμού, είναι μέτοχος στην εταιρία AFEA S.A Travel & Congress Services, που επί 44 χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα του Συνεδριακού & Επαγγελματικού Τουρισμού. Ολοκληρώνοντας τη βασική και μέση εκπαίδευση στην Ελλάδα (Εράσμειος και εν συνεχεία Γερμανική Σχολή Αθηνών) συνέχισε με ανώτατες σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων στη Γερμανία. Ασχολήθηκε ως ασκούμενη στην εταιρία AFEA για να συνεχίσει ως στέλεχος στη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων, Εκδηλώσεων & Πολιτισμού στην Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004 (Οκτώβριος 2001 – Μάιος 2004), και στη συνέχεια ως Δ/ντρια Τμήματος Επικοινωνίας Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Χωριού υπό τη Γενική Δνση Επικοινωνίας & ΜΜΕ της Επιτροπής (Απρίλιος 2004-Οκτώβριος 2004).

Από τον Οκτώβριο του 2004 εντάχθηκε στο στελεχιακό δυναμικό της AFEA στο Τμήμα Συνεδρίων, για να αναδειχθεί στην θέση της Διεύθυνσης του ίδιου τμήματος μέχρι έως και τις αρχές του 2018, όπου ανέλαβε τη θέση της CEO της εταιρίας έως και σήμερα.

Το Μάρτιο του 2007 εξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο της HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers), όπου της ανατέθηκε ο ρόλος της Ειδικής Γραμματέως. Στις αρχές Μαρτίου 2010, επανεξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου, αυτή την φορά αναλαμβάνοντας τη θέση της Γενικής Γραμματέως, έως και σήμερα για 6 ήδη θητείες.

Τον Απρίλιο του 2022 επανεξελέγη στο Δ.Σ, αναλαμβάνοντας τη θέση της Προέδρου του HAPCO & DES, (Hellenic Association of Professional Congress Organizers & Destination Event Specialists).

To Φεβρουάριο του 2021 εξελέγη στο Δ.Σ της IAPCO (Ιnternational Association of Professional Congress Organizers) για 2ετη θητεία. Με τη λήξη της θητείας της, στη ΓΣ του Διεθνούς Οργανισμού το Φεβρουάριο 2023, κατόπιν διαδικασίας εκλογών, επανεξελέγη στο Δ.Σ της IAPCO για την περίοδο 2023-2025.

Είναι μέλος της Training Academy της IAPCO, ενώ συμμετέχει ως ομιλήτρια, εκπαιδεύτρια και μέντορας σε διάφορες εκπαιδευτικές δράσεις εθνικών και διεθνών Οργανισμών.

ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ:

  • Παναγιώτης Ποδηματάς

Διευθύνων Σύμβουλος P.C. Podimatas Audiovisual S.A., Αντιπρόεδρος Α’   HAPCO & DES

Ο Παναγιώτης Ποδηματάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965. Φοίτησε στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών. Το 1984 ιδρύει, με την υποστήριξη του πατέρα του, την εταιρία P.C. PODIMATAS AUDIOVISUAL S.A, η οποία είχε ως αντικείμενο την ενοικίαση μεταφραστικών και επαγγελματικών συστημάτων Ήχου, Εικόνας και Φωτισμού. Με την πάροδο του χρόνου, η εταιρία εξελίχθηκε σε όμιλο εταιριών, την PODIMATAS GROUP, τον κορυφαίο όμιλο εταιριών στο σχεδιασμό και την παραγωγή των πιο προηγμένων εκδηλώσεων στην Ελλάδα, που ανταποκρίνεται ακόμη και στις πιο υψηλές απαιτήσεις. Με περισσότερα από 37 χρόνια εμπειρίας, σήμερα ο όμιλος βρίσκεται ανάμεσα στους αντίστοιχους κορυφαίους ομίλους παραγωγής εκδηλώσεων στην Ευρώπη. Αποτελείται από τις εταιρίες P.C PODIMATAS AUDIOVISUAL S.A., PPDA archdesign group, Upbeat Music Services και Congress Rental Serbia και τα γραφεία του βρίσκονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ρόδο και Βελιγράδι. Σήμερα, το μόνιμο προσωπικό του ομίλου ανέρχεται στα 100 άτομα. Ο όμιλος εταιριών PODIMATAS GROUP μετράει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του. Έχει καλύψει εκδηλώσεις με ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες «Αθήνα 2004», η Σύνοδος Κορυφής Ε.Ε. – Κέρκυρα 1994 και Χαλκιδική 2003, η Σύνοδος Κορυφής OSCE – Αθήνα 2009 και Βελιγράδι 2015, τα Εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, Συμβούλια του ΝΑΤΟ, καθώς και τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Τον Ιανουάριο του 2010, ο Παναγιώτης Ποδηματάς εκλέγεται Πρόεδρος του Διεθνούς Ομίλου Congress Rental Network (CRN), για τέσσερα έτη. Το CRN είναι ένας Οργανισμός παγκόσμιας εμβέλειας, του οποίου μέλη είναι εταιρίες από περισσότερες από 45 χώρες και από τις 5 ηπείρους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Παναγιώτης Ποδηματάς είναι ο πρώτος Έλληνας στην ιστορία του CRN που εκλέχτηκε Πρόεδρος. Το 2004, ο Παναγιώτης Ποδηματάς εκλέγεται Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου στο Hellenic Association of Professional Congress Organizers (HAPCO), όπου διατηρεί επάξια τη θέση αυτή έως και σήμερα. Το 2020 εκλέγεται Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Hellenic Rental Companies Association (HERCA), καθώς και Αντιπρόεδρος της AOPA Hellas. Το αγαπημένο του «παιδί», όμως, είναι η αεροπορία! Το Σεπτέμβριο του 2012, μία ομάδα φίλων από την Πολεμική, την Πολιτική και τη Γενική Αεροπορία, με κύριο εταίρο τον Παναγιώτη Ποδηματά, ο οποίος είναι λάτρης της αεροπορίας και αεροπόρος ο ίδιος, ιδρύουν την Athens Flying Week και διοργανώνουν τη μοναδική για τη χώρα μας 1η Αεροπορική Εβδομάδα της Αθήνας, με Θεματικό Συνέδριο επί αεροπορικών εξελίξεων και άλλες παράλληλες εκδηλώσεις αεροπορικού χαρακτήρα, που κορυφώνονται με αεροπορικές επιδείξεις. Η 10η Athens Flying Week – Tanagra International Airshow 2022 που ολοκληρώθηκε στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου, πιο δυνατή και πιο εντυπωσιακή από ποτέ. Συγκεντρώνοντας περισσότερους από 80.000 θεατές, η 10η Athens Flying Week – Tanagra International Airshow 2022, προσέφερε έντονες συγκινήσεις σε μικρούς και μεγάλους αλλά και ένα μοναδικό υπερθέαμα στους αιθέρες!!! Τις εντυπωσιακές αεροπορικές επιδείξεις απόλαυσαν συνολικά σχεδόν 100.000 θεατές μέσω του Livestream, των Social Media!!! Το Athens Flying Week International Air Show αποτελεί ετησίως έναν από τους πλέον σημαντικούς πόλους έλξης παγκοσμίου ενδιαφέροντος με τα ανάλογα οφέλη στην οικονομία της Ελλάδας, φιλοδοξεί δε να συνδράμει στην υιοθέτηση αεροπορικής παιδείας στον πληθυσμό κατά τα πρότυπα άλλων χωρών.

  • Μαρία Παπαδάκη

Managing Director, EVENT MAKERS DMC ΕΠΕ, Αντιπρόεδρος Β’ HAPCO & DES

Η Μαρία Παπαδάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1968 και εργάζεται στον τουρισμό τα τελευταία 35 χρόνια. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στην Κρήτη και στη συνέχεια με υποτροφία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο Βερολίνου όπου και παρέμεινε να εργάζεται τα πρώτα χρόνια της καριέρας της. Μέχρι το 2004 εργάστηκε ως στέλεχος σε μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις στο χώρο των πωλήσεων και του MICE. Το 2004 ίδρυσε την δική της εταιρεία EVENT MAKERS όπου μέχρι σήμερα είναι μοναδικός ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος. Από το 2010 και μετά η EVENT MAKERS DMC εξειδικεύεται και ασχολείται αποκλειστικά με Meetings & Incentives από το εξωτερικό προς την Ελλάδα.

  • Αντωνία Αλεξάνδρου

Διευθύνουσα Σύμβουλος CONVIN A.E., Γενική Γραμματέας HAPCO & DES

Η Αντωνία Αλεξάνδρου είναι συνιδρυτής και Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της CONVIN S.A.. Γεννήθηκε στην Αθήνα ενώ η καταγωγή της είναι από το Αιγαίο Πέλαγος το οποίο λατρεύει. Μετά την αποφοίτησή της από το Ζωγράφειο Λύκειο, σπούδασε Business (Marketing) στο Πανεπιστήμιο του Exeter στην Αγγλία. Απέκτησε γενική εμπειρία κατά τη διάρκεια της πρακτικής της σε διάφορες ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα, εργάστηκε αρχικά στον τουριστικό τομέα και στη συνέχεια στη ναυτιλία. Η επιστροφή της στον τουρισμό σηματοδότησε την ένταξη της στον κλάδο των συνεδρίων. Τότε ήταν που δέθηκε με αυτόν τον τομέα και αποφάσισε να αφοσιωθεί σε αυτό. Έχοντας αποκτήσει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας σε αυτό τον κλάδο, πραγματοποίησε το όνειρό της να συν-ιδρύσει τη δική της εταιρεία το 2000. Χάρη στην εξωστρέφεια, τη φροντίδα για τους άλλους και την εργατικότητα που την χαρακτηρίζουν, οδήγησε την CONVIN σε μια από τις ηγετικές θέσεις του συνεδριακού τουρισμού.

  • Ζένια Κερασίδου

Διευθύντρια Πωλήσεων Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Μέλος Δ.Σ. HAPCO & DES

Η Ζένια Κερασίδου γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι παντρεμένη και έχει ένα γιο. Σπούδασε στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στο Τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης & Διερμηνείας. Συνέχισε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Surrey στην Αγγλία στο Τμήμα Γλωσσολογίας και Διεθνών Σπουδών με ειδίκευση στην μετάφραση και διερμηνεία τριών γλωσσών της Ε.Ε: Αγγλικά, Γαλλικά, Ελληνικά. Από το 2005 κατέχει τη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων & Συνεδρίων στο Μέγαρο Μουσικής –Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών και ασχολείται με την οργάνωση συναυλιών, πολιτιστικών και εταιρικών εκδηλώσεων και συνεδρίων. Το 2016 εξελέγη Αντιπρόεδρος στο Hapco –Hellenic Association of Professional Congress Organizers. Σήμερα είναι μέλος του Δ.Σ του Hapco & DES. Το 2020-21 εξελέγη Πρόεδρος του Ροταριανού Ομίλου «Διόνυσος». Έχει 20ετή εμπειρία σε υψηλές διοικητικές θέσεις στην συνεδριακή και τουριστική αγορά. Έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Πωλήσεων & Μάρκετινγκ στον Όμιλο Μαμιδάκη –Πολυχώρος Πολιτισμού Αθηναϊς, Arina Sand Hotel και Minos Palace Hotel & Suites στην Κρήτη και παλαιότερα στο Andromeda Athens Hotel (5*). Έχει επίσης εργαστεί σε διευθυντικές σε γραφεία ταξιδίων και συνεδριακού τουρισμού και επίσης ήταν Υπεύθυνη υπηρεσιών τροφοδοσίας σε αθλητές και κοινό στο Κέντρο ΄Αρσης Βαρών στη Νίκαια κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων  2004.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρα/ 8 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023, 10:00 – 14:00

KEY COMPETENCIES

Agility & Innovation / Ευελιξία & Καινοτομία

Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  2. Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
    • Την κάμερα σας
    • Το μικρόφωνο σας
    • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
  6. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Ευελιξία & Καινοτομία | Συστημική Σκέψη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)