Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε νέους ή έμπειρους bar managers καθώς και ιδιοκτήτες bar που θέλουν να μάθουν ή να διευρύνουν τις γνώσεις τους στη διαχείριση ενός σύγχρονου και ανταγωνιστικού bar (ανεξάρτητου ή μέρους άλλης επιχείρησης). Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας στην εστίαση και να έχουν τουλάχιστον μια σεζόν ως bar managers ή assistant FnB.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα BAR MANAGEMENT αναλύει όλα τα κρίσιμα σημεία της διαχείρισης και λειτουργίας ενός σύγχρονου και ανταγωνιστικού bar (ανεξάρτητου ή μέρους άλλης επιχείρησης) σε επίπεδο marketing και οικονομικής διαχείρισης (Financial Management). Η άρτια λειτουργία και η μέγιστη παραγωγικότητα μιας επιχείρησης δεν αποτελούν απλά ζητούμενα αλλά προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της κερδοφορίας και της ανάπτυξής της σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Βασικές Αρχές Στρατηγικής/Marketing.
  • Κοστολόγηση συνταγών.
  • Τρόποι Τιμολόγηση Cocktail.
  • Menu engineering.
  • Νεκρό Σημείο (Break-Even Point).
  • Ανάλυση παγίων και λειτουργικών εξόδων.
  • Προϋπολογισμός Λειτουργίας (Budget).
  • Κατάσταση αποτελεσμάτων Χρήσης (Profit n Loss Statement).

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Μπάμπης Καϊδαλίδης

O Μπάμπης Καϊδαλίδης δραστηριοποιείται στον χώρο της φιλοξενίας από τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Ξεκίνησε να σπουδάζει για τον κλάδο της πληροφορικής αλλά τον κέρδισε ο κλάδος της φιλοξενίας και τα bars. Από το 2000 εργάστηκε ως εκπαιδευτής προσωπικού, bartender και υπεύθυνος εκπαίδευσης εργαζομένων και διαχειριστής μπαρ. Έχοντας αγαπήσει το bartending και την εκπαίδευση, παρακολούθησε εκπαιδευτικά προγράμματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, έλαβε μέρος και διακρίθηκε σε διαγωνισμούς, με γνώμονα την εξέλιξή του ως επαγγελματίας. Ταξιδεύει για να συμμετέχει σε συνέδρια, φεστιβάλ και εκδηλώσεις του κλάδου. Επισκέπτεται αποσταγματοποιίες και ποτοποιίες και δε σταματά να εξελίσσεται ως επαγγελματίας.

Στη διάρκεια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας έχει διοργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για bartenders και baristi, διαγωνισμούς cocktail και εκδηλώσεις. Σήμερα ηγείται της ομάδας της Bar Academy, είναι εισηγητής σεμιναρίων και επικεφαλής της διοργάνωσης του Athens Bar Show και του Mediterranean Bar Show.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 15:00

KEY COMPETENCIES

Strategic Perception / Στρατηγική Αντίληψη

Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  2. Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
    • Την κάμερα σας
    • Το μικρόφωνο σας
    • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
  6. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Στρατηγική Αντίληψη | Συστημική Σκέψη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)