Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού οι οποίοι ήδη έχουν μια σχετική εμπειρία στο revenue management απευθείας (π.χ. έχοντας δουλέψει ή εκπαιδευτεί στο κομμάτι) ή έμμεσα (π.χ. όντας γενικός διευθυντής & έχοντας επιβλέψει έναν revenue manager).

Για την σωστή κατανόηση του σεμιναρίου η προηγούμενη εμπειρία στο κομμάτι του revenue management είναι μια απαραίτητη προϋπόθεση – ενώ ταυτόχρονα το σεμινάριο αυτό συστήνεται σε καταλύματα άνω των 30+ δωματίων.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο Revenue Management με τη βοήθεια πραγματικών παραδειγμάτων. Παράλληλα θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των αποφάσεών τους μέσα από ένα απόλυτα διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης (simulation game) το οποίο αναπτύχτηκε συγκριμένα για το σεμινάριο του ΙΝΣΕΤΕ από την εταιρεία hotellab.io η οποία προσφέρει ένα σύστημα διαχείρισης εσόδων (revenue management system). Το σεμινάριο σχεδιάστηκε με σκοπό να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να λαμβάνουν αποφάσεις στηριζόμενοι σε στοιχεία και δεδομένα.

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο παρέχει εργαλεία, γνώσεις και τεχνογνωσία για τη βελτιστοποίηση των εσόδων, δίνοντας ταυτόχρονα στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να εργαστούν –real time- σε ένα ξενοδοχείο προσομοίωσης (simulated hotel).

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει πρακτικές γνώσεις πάνω στο κομμάτι του advanced revenue Management – κάτι το οποίο έχει γίνει πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Με την καθοδήγηση των Revenue Management Specialists, Νικόλαο Τσιτσούλη και Λία Μπελεγάκη, οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τις προηγμένες τιμολογιακές στρατηγικές που χρειάζονται για να «ξεκλειδώσουν» τις πραγματικές δυνατότητες του ξενοδοχείου τους. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο παιχνίδι προσομοίωσης έχει αναπτυχθεί στον κλάδο για να παρουσιαστεί στο ελληνικό κοινό – ενώ ταυτόχρονα η hotellab είναι το μοναδικό RMS παγκοσμίως στο οποίο υπάρχει και ελληνική συμμέτοχη.

Ανάλυση Θεματολογίας

  1. Revenue management χωρίς συστήματα. Γίνεται?
  2. Πώς να ορίσουμε την σωστή τιμή?
    • Τι ρόλο παίζουν οι ανταγωνιστές στην δική μας τιμολογιακή πολιτική;
    • Τι ρόλο παίζει ο ρυθμός κρατήσεων στην συγκεκριμένη φόρμουλα;
    • Οι ανταγωνιστές μου μείωσαν τις τιμές πιο κοντά στην ημερομηνία της άφιξης. Τι να κάνω; Πώς να αποφύγω να μειώνω τις τιμές πιο κοντά στην άφιξη;
    • Μπορούμε να προβλέψουμε την μελλοντική συμπεριφορά των ανταγωνιστών μας;
  3. BAR Grid vs. Open Pricing
    • Τι είναι το BAR Grid;
    • Τι είναι το Open Pricing (ανοιχτό πλέγμα τιμών);
    • Δυναμικές τιμές ανά τύπο δωματίου (dynamic room type supplements).
  4. Inventory control & restrictions
    • Πώς μπορώ να επιτύχω την μέγιστη κερδοφορία όχι μόνο τις ημέρες με την μεγαλύτερη ζήτηση αλλά και τις αμέσως προηγούμενές & επόμενες ημέρες (shoulder dates);
    • Δεν έχω άλλα standard rooms διαθέσιμα. Να κλείσω τις πωλήσεις γι’ αυτόν τον συγκεκριμένο τύπο δωματίων ή να συνεχίσω να τον πουλάω κάνοντας overbooking;
  5. Group displacement analysis
    • Να αποδεχτούμε ένα αίτημα για γκρουπ (group request) ή να το απορρίψουμε καθώς προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν κρατήσεις μεμονωμένων πελατών σε υψηλότερες τιμές οι οποίες θα μας αποφέρουν υψηλότερο τζίρο δωματίων αλλά και συνολική κερδοφορία (λαμβάνοντας υπόψιν τα ποσοστά κέρδους και άλλων τμημάτων όπως εστιατόρια, μπαρ, ΣΠΑ κτλ.);
  6. RMS Simulation
    • Είστε έτοιμοι να πάρετε τις σωστές αποφάσεις και να αυξήσετε την κερδοφορία του ξενοδοχείου σας;

Στο σεμινάριο αυτό θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε όλα αυτά που μάθαμε αλλά παίρνοντας αποφάσεις όσον αφορά τις τιμές, τις προσφορές, τους τύπους δωματίων του ξενοδοχείου μας – αλλά και ταυτόχρονα θα δούμε τον άμεσο αντίκτυπο που θα έχουν αυτές στην πληρότητα του ξενοδοχείου μας (occupancy) και την μέση τιμή (average daily rate / ADR).

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

Νικόλαος Τσιτσούλης

Ο Νίκος έχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στον τουρισμό από το πανεπιστήμιο Lucerne University of Applied Sciences & Arts, στην Ελβετία. Είναι πιστοποιημένος Revenue Management (RM) Executive από την Hotel Sales & Marketing Association International (HSMAI), ενώ ταυτόχρονα έχει ολοκληρώσει διάφορα σεμινάρια στο κομμάτι του RM συμπεριλαμβανομένου και του δημοφιλούς eCornell: Advanced Hospitality RM: Pricing and Demand Strategies

Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις RM σε διάφορα ξενοδοχεία & αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένης της Fairmont (που μετέπειτα εξαγοράστηκε από την Accor) αλλά και σε τεχνολογικές εταιρείες όπως η OTA Insight η οποία προσφέρει εξειδικευμένο λογισμικό στο κομμάτι του RM το οποίο χρησιμοποιείτε από 65,000+ ξενοδοχεία παγκόσμια, συμπεριλαμβανομένου και άνω των 550+ στην Ελλάδα.

Ο Νίκος είναι ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Revify, η οποία εξειδικεύεται στην εκπαίδευση προσωπικού στο κομμάτι του RM, καθώς και συνιδρυτής και επενδυτής στην εταιρεία hotellab, η οποία προσφέρει ένα εργαλείο διαχείρισης εσόδων (Revenue Management System) το οποίο χρησιμοποιούν ξενοδοχεία σε 12 χώρες

Περιστασιακά έχει αναλάβει την επίβλεψη πτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών και έχει εργαστεί ως λέκτορας στα παρακάτω πανεπιστήμια:

  • Lucerne University of Applied Sciences & Arts, Λουκέρνη, Ελβετία
  • Management Center Innsbruck, Ίνσμπρουκ, Αυστρία
  • Azerbaijan Tourism and Management University, Μπακού, Αζερμπαϊτζάν, στο πλαίσιο ενός διεθνούς κοινού προγράμματος σπουδών του πανεπιστημίου με το IMC University of Applied Sciences Krems στο Krems της Αυστρίας

Λία Μπελεγάκη

Η Λία Μπελεγάκη είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων, κάτοχος του Master in Revenue Management από το eCornell, κάτοχος ΜΒΑ από την Hellenic Management Association και είναι πιστοποιημένη Revenue Management Executive από την HSMAI (Hospitality Sales and Marketing Association International.

Έχοντας συμπληρώσει 8 χρόνια ως Sales Executive σε Ξενοδοχεία 5* σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το 2010 της προσφέρθηκε η θέση της Revenue Manager σε ξενοδοχείο 5 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας, από όπου ξεκίνησε και όλη η «μαγεία». Έχει επίσης εργαστεί στην Booking.com ως Account Manager και από το 2016 είναι η Group Director of Revenue σε ένα νέο αλλά ήδη γνωστό ελληνικό γκρουπ πολυτελών ξενοδοχείων.

Τέλος, τα τελευταία 3+ χρόνια, η Λία εργάζεται part-time για τη Revify, έχοντας ήδη διεκπεραιώσει διαφόρων ειδών εκπαιδεύσεις σε διαφορετικές χώρες ενώ ταυτόχρονα έχει δημιουργήσει και δικό της εισαγωγικό σεμινάριο στο RM & eCommerce.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 10 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 04 Δεκεμβρίου 2023, 10:00 – 15:00

Τρίτη 05 Δεκεμβρίου 2023, 10:00 – 15:00

KEY COMPETENCIES

Strategic Perception / Στρατηγική Αντίληψη

Technology Savvy / Γνώση της Τεχνολογίας

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  2. Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
    • Την κάμερα σας
    • Το μικρόφωνο σας
    • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
  6. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Γνώση της Τεχνολογίας | Στρατηγική Αντίληψη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)