Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζομένους πρώτης γραμμής κάθε τμήματος επιχείρησης τουρισμού καθώς και σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του τουρισμού.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Μέσα από τις θεματικές ενότητες του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι ανακαλύπτουν μια τεράστια και ανενεργή «δεξαμενή» δυνητικών πελατών ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιούν πόσο άγνωστες (και μερικές φορές πολύ απλές) είναι οι ανάγκες αυτών των ανθρώπων, ενός group που δεν αποτελείται μόνο από Α.με.Α. δηλαδή «Άτομα με Αναπηρία» όπως πιθανόν αρχικά να σκέφτεται κάποιος, αλλά από «Εμποδιζόμενα Άτομα» που εν δυνάμει μπορεί να είναι ο καθένας μας.

Κατά τη διάρκεια του Executive seminar αναλύονται οι πτυχές για τον τρόπο επικοινωνίας-εξυπηρέτησης των «Εμποδιζόμενων Ατόμων» και συζητάμε για το αν αξίζει να επενδύσει μια επιχείρηση σε αυτή την πελατειακή ομάδα. Δίνεται ιδιαίτερο βάρος στον τομέα εκπαίδευσης προσωπικού στο πεδίο της «εξυπηρέτησης».

Προβάλλονται καλές πρακτικές & success stories τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών.Παρουσιάζονται ιδέες βάσει των οποίων, κάνοντας κάποιες μικρές παρεμβάσεις στις υποδομές μιας τουριστικής επιχείρησης μπορεί να ενισχυθεί η υπεραξία της, με ελάχιστο κόστος.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • «Εμποδιζόμενα Άτομα»: Ποιοι είναι; Σκιαγράφηση του προφίλ των πελατών – επισκεπτών
  • «Εμποδιζόμενα άτομα»: Η μεγαλύτερη και εξαιρετικά κερδοφόρα «ταξιδιωτική μειονότητα» στον κόσμο είναι ανενεργή! Το επιτυχημένο παράδειγμα του Purple Pound
  • «Κρυφές ασθένειες» πελατών. Πώς τις ανιχνεύουμε και πώς τις διαχειριζόμαστε
  • Μικρές παρεμβάσεις με μεγάλη αγάπη! Το επιτυχημένο παράδειγμα των εταιρειών κρουαζιέρας. Λύσεις με χαμηλό κόστος
  • Απλοί τρόποι συμπεριφοράς σε «Εμποδιζόμενο άτομο»
  • Διαχείριση ελεύθερου χρόνου «Εμποδιζόμενου Ατόμου» και του συνοδού του-Ο ATF (ACCESSIBLE TRAVEL FACILITATOR) με την υπογραφή της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • «Τουριστική Ελλάδα»: Πρακτικές

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣWelcome Global

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

Πάνος Γεωργιάδης

O Πάνος Γεωργιάδης εισήχθη το 1984 στη Σχολή Τουριστικών Επιχειρήσεων Πάτρας, ενώ διετέλεσε αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού στον τομέα μεταφορών-αερομεταφορών. Από το 2000 εργάστηκε ως ταξιδιωτικός συντάκτης για έντυπες και κατόπιν ηλεκτρονικές εφημερίδες και sites, καθώς και για περιοδικό της Β. Ελλάδας.

Η εμπειρία του πλέον των 25 ετών, στο πεδίο του Προσβάσιμου Τουρισμού συνδυάζει δύο τομείς: Την πραγματοποίηση inspection επισκέψεων σε μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και στο πλαίσιο εκπαιδευτικών ταξιδιών (fam trips) σαν ταξιδιωτικός συντάκτης. Η προσωπική ιστορία του Πάνου Γεωργιάδη συνδέεται με τον προσβάσιμο τουρισμό καθώς ο 25χρονος σήμερα γιος του Δημήτρης είναι 90% ανάπηρος λόγω εγκεφαλικής παράλυσης, έχοντας πολλαπλές αναπηρίες.

Ταξίδεψε τόσο με τον Δημήτρη όσο και σαν ταξιδιωτικός συντάκτης όπου ξεκίνησε να καταγράφει οτιδήποτε έχει σχέση με το θέμα «Αναπηρία και Τουρισμός». Μέσα από προσωπικές εμπειρίες, συλλογή πληροφοριών από άτομα εμπλεκόμενα με την αναπηρία (πχ συνοδούς), κατέγραψε τι συμβαίνει στην Ελλάδα και στον κόσμο, λάθη και παραλείψεις, καλές πρακτικές και Success Stories.

Σήμερα συνεχίζει να μοιράζεται τις ταξιδιωτικές του εμπειρίες, τόσο μέσα από την ιστοσελίδα του Boarding Passport, όσο και για λογαριασμό άλλων μέσων επικοινωνίας. Επιπλέον συνεργάζεται ως κειμενογράφος, με διαφημιστικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία αλλά και εταιρεία συνεδρίων της Θεσσαλονίκης.

Βάνια Κάμτσιου, CHT

Η Βάνια είναι η ιδρύτρια της Welcome Global. Η κύρια δραστηριότητα της Welcome Global είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων κατάρτισης με εξειδίκευση στο ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο. Η Welcome Global είναι επίσης ο international partner του AHLEI (American Hotel & Lodging Educational Institute) στην Ελλάδα.

Η Βάνια σπούδασε ξενοδοχειακά στο Cardiff University και στο Strathclyde απ’ όπου πήρε αντίστοιχα το Bachelor και το Master στον τομέα της Διεθνούς Ξενοδοχειακής Διοίκησης. Εργάστηκε για μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η ενασχόληση της Βάνιας με την εκπαίδευση ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολύ σπουδαίες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, στην Ελλάδα και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), στο κομμάτι του Learning & Development. Κατέχει την πιστοποίηση Certified Hospitality Trainer από το AHLEI.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 8 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πέμπτη 08 Φεβρουαρίου 2024, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 09 Φεβρουαρίου 2024, 10:00 – 14:00

KEY COMPETENCIES

Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση

Motivation & Ethos / Κίνητρο & Ήθος

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  2. Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
    • Την κάμερα σας
    • Το μικρόφωνο σας
    • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
  6. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Κίνητρο & Ήθος | Πελατοκεντρική Προσέγγισή |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)