Σκοπός του έργου είναι ο προσδιορισμός, βάσει στοιχείων και έρευνας της αγοράς, προορισμών του εξωτερικού που είναι ανταγωνιστικοί προς τους κύριους ελληνικούς προορισμούς.
Ειδικότερα, η Μελέτη παρέχει πληροφορίες ως προς το ποιοι προορισμοί του εξωτερικού είναι ανταγωνιστικοί προς τους κύριους ελληνικούς προορισμούς διακοπών, συμπεριλαμβάνοντας κατ’ ελάχιστον:
- τους ακόλουθους ελληνικούς προορισμούς: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδος, Κως, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Μύκονος, Σαντορίνη, και
- τις ακόλουθες αγορές: Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ, Ρωσία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Ισπανία.
Οι πληροφορίες τεκμηριώνονται με βάση στοιχεία τα οποία προέκυψαν από την αποτύπωση της συμπεριφοράς του ταξιδιώτη σε κάποιο χρονικό διάστημα. Τα στοιχεία αφορούν συγκεκριμένα ποιους άλλους προορισμούς διερευνά ο ταξιδιώτης, όταν διερευνά την πραγματοποίηση ταξιδιού σε κάποιον από τους παραπάνω ελληνικούς προορισμούς.
Τέλος, η Μελέτη παρέχει αντίστοιχη ανάλυση και για το top-5 ανταγωνιστικών προορισμών προς τους ανωτέρω ελληνικούς προορισμούς.