Αντικείμενο της μελέτης είναι:
- Η καταγραφή των εξελίξεων και των διαπιστωμένων διεθνώς τάσεων στη ζήτηση προσόντων-ικανοτήτων, στον τομέα της διεθνούς αγοράς τουριστικών υπηρεσιών.
- Η έγκυρη ανάλυση των διεθνών τάσεων και των αλλαγών στο περιεχόμενο και την οργάνωση της εργασίας ειδικά στον κλάδο του τουρισμού – στην παγκοσμιοποιούμενη αγορά τουριστικών και συναφών υπηρεσιών.
- Η αποτύπωση των ως άνω τάσεων στο ελληνικό περιβάλλον.
- Η καταγραφή προτάσεων για τη διαμόρφωση ανάλογα προσαρμοζόμενων (“customizable”) λύσεων κάλυψης των διαφοροποιούμενων και διαφορετικών ταχυτήτων αναγκών σε ικανότητες/προσόντα στον κλάδο, μέσα από την αξιοποίηση σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων (π.χ. e-learning), σύγχρονων μορφών ενδο-εργασιακής απόκτησης εμπειρίας (κατάρτισης) και συμβουλευτικής επαγγελματικής ανάπτυξης. Βασικό στόχο αποτέλεσε, οι εν λόγω λύσεις να διαμορφωθούν και λειτουργήσουν σε συνεχή και αποτελεσματική επαφή με τους εργοδότες και τις επιχειρήσεις του κλάδου, με στόχο την κάλυψη αφενός της περιοδικά αυξανόμενης ζήτησης θέσεων εργασίας, εκείνων που δεν απαιτούν υψηλά εκπαιδευτικά προσόντα, ενδεχομένως και από νέους, αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αφετέρου δε, των αναγκών προετοιμασίας και τακτικής ενδυνάμωσης των ικανοτήτων των διοικητικών στελεχών του κλάδου.