Προφίλ Συμμετεχόντων

Το Executive Seminar απευθύνεται σε προϊστάμενους και διευθυντές επισιτιστικών τμημάτων ξενοδοχείων, καθώς και σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα της Φιλοξενίας και Εστίασης.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το Executive Seminar «F&B MANAGEMENT, building a leadership culture» επικεντρώνεται σε δύο βασικούς άξονες κατάρτισης: Ο πρώτος είναι να εξετάσουμε τον ρόλο του ηγέτη στη λειτουργία του επισιτιστικού τμήματος ενός καταλύματος ή μιας επιχείρησης εστίασης. Ο δεύτερος είναι να αναλύουμε τα ‘εργαλεία’ που διαθέτει ο ηγέτης, για την αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα (πελάτη και συνεργάτη).

Θα διαπιστώσουμε πως το F&B Management αποτελεί επαγγελματική κουλτούρα και όχι ‘τίτλο’ και μέσα από αυτό το πρίσμα θα μελετήσουμε τον τρόπο να το αξιοποιήσουμε, για να πετύχουμε τους ποσοτικούς και ποιοτικούς μας στόχους.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Ο ρόλος μας!
  • Σχεδιάζοντας (ή αναγνωρίζοντας) την επιθυμητή ποιότητα στο F&B
  • Λειτουργικά πρότυπα F&B. Κατεύθυνση ή Ευαγγέλιο;
  • Επικοινωνία ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
  • Επικοινωνία και πωλήσεις
  • Time Management – Η αρετή του μέλλοντος
  • Ηγετικό προφίλ: Ποιο απ’ όλα;
  • Παρακίνηση εργαζομένων στο F&B
  • Εκπαίδευση, η καλύτερη αμοιβή του επαγγελματία F&B
  • F&B Team! Ένας για όλους και όλοι για έναν!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣWelcome Global

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΔημήτρης Περράκης

Ο Δημήτρης Περράκης είναι Περιφερειακός Διευθυντής στην Atlantica Hotels & Resorts από το 2018, υπεύθυνος για τη λειτουργία ξενοδοχείων στην Κέρκυρα και τη Ζάκυνθο. Η Atlantica Hotels & Resorts είναι Ελληνοκυπριακή εταιρεία, που διαχειρίζεται παραθεριστικά ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο.

Σπούδασε Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων στο Alpine Center – IHTTI – Switzerland (Diploma) και Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, στο Πανεπιστήμιο του Bournemouth, UK (ΒΑ). Το 2010 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση Διεθνών Τουριστικών Επιχειρήσεων, στο Minoan International College στην Ελλάδα. Έχει εργαστεί σε λειτουργικές διευθυντικές θέσεις σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, αλλά και ως εκπαιδευτικός στη κατάρτιση και εκπαίδευση ενηλίκων. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Είναι παντρεμένος και έχει έναν γιο δέκα ετών. Ζει με την οικογένειά του στη Γλυφάδα.

Guest Εισηγήτρια: Βάνια Κάμτσιου

Η Βάνια σπούδασε στο Cardiff University και στο Strathclyde απ’ όπου πήρε αντίστοιχα το Bachelor και το Master στον τομέα της Διεθνούς Ξενοδοχειακής Διοίκησης. Εργάστηκε για μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η ενασχόληση της Βάνιας με την εκπαίδευση ξεκίνησε πριν από 23 χρόνια. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολύ σπουδαίες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, στην Ελλάδα και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), στο κομμάτι του Learning & Development.

Είναι ιδρύτρια της Welcome Global. Η κύρια δραστηριότητα της Welcome Global είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων κατάρτισης με εξειδίκευση στο ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021, 16:00 – 20:00

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021, 16:00 – 20:00

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021, 16:00 – 20:00

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021, 16:00 – 20:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Κίνητρο & Ήθος | Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συνεργασία & Επικοινωνία |