Προφίλ Συμμετεχόντων

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους όσοι έρχονται σε επαφή και εξυπηρετούν πελάτες σε τουριστικές επιχειρήσεις.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό, στηρίζεται στις αρχές του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) και έχει στόχο να καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες, στον εντοπισμό και την αλλαγή των περιοριστικών πεποιθήσεων και ασυνείδητων προκαταλήψεων που έχουν και που εμποδίζουν την κατάκτηση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.  Οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν μια διαδικασία διερεύνησης και αξιολόγησης των αντιλήψεων, αξιών και πεποιθήσεων τους, ώστε να υιοθετήσουν τελικά μια σειρά από ενδυναμωτικές πεποιθήσεις όσον αφορά την αποτελεσματική συναλλαγή με τους πελάτες. Η αλλαγή τρόπου σκέψης και θεώρησης της πελατειακής σχέσης με βάση τις αρχές και τις τεχνικές του NLP, θα δώσει στους συμμετέχοντες μια νέα διάσταση στις καθημερινές συναλλαγές τους και θα τους οδηγήσει στην ανάπτυξη ισχυρών δεξιοτήτων επικοινωνίας με τις οποίες θα κερδίζουν τις επαγγελματικές τους σχέσεις.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Οι πεποιθήσεις και οι αξίες μας
  • Ενδυναμωτικές και Περιοριστικές πεποιθήσεις
  • Μοντέλο Επικοινωνίας Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού
  • Χτίζοντας συναισθηματική εναρμόνιση (rapport)
  • Η δύναμη της λεκτικής επικοινωνίας και η τέχνη των ερωτήσεων στην εξυπηρέτηση
  • Μη λεκτική επικοινωνία και οι αισθήσεις μας
  • Πως κάνω τη διαφορά με ενεργητική ακρόαση
  • Οι βασικές ανάγκες και προσδοκίες των πελατών
  • Δημιουργώντας μια μοναδική στιγμή σε κάθε συναλλαγή με τον πελάτη
  • Οι 8 ενδυναμωτικές πεποιθήσεις της εξυπηρέτησης πελατών
  • Ασκήσεις προσομοίωσης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣAR:PR Communications

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΡάνια Σεμερτζιάν (Κωδικός ΛΑΕΚ: 69187)

Η Ράνια Σεμερτζιάν έχει πολυετή εργασιακή εμπειρία στον χώρο της Επικοινωνίας, του Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων. Είναι ιδρυτής της AR:PR Communications, Συμβούλων Επιχειρήσεων σε θέματα Στρατηγικής Επικοινωνίας και Παροχής Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στελεχών. Έχει σπουδάσει και εργαστεί επί σειρά ετών στην Αμερική, όπου και απέκτησε το ΜΒΑ της από το Patterson School of Diplomacy & International Commerce, University of KY. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε τμήματα Επικοινωνίας, σε μεγάλες ελληνικές και ξένες πολυεθνικές εταιρίες και οργανισμούς όπως η Vodafone, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, το World Trade Center USA, το Council of State Governments USA,  η Εstee Lauder USA. Εκπαιδεύει στελέχη στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, την εξυπηρέτηση πελατών, τις δημόσιες σχέχεις , την καθοδήγησης ομάδας κα., ενώ παράλληλα διδάσκει Marketing και Επικοινωνία σε πτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σε Κολλέγια της Θεσσαλονίκης. Είναι μέντορας σε νεοφυείς επιχειρήσεις στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ανατόλια. Είναι διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της ADR-ODR International, καθώς και πιστοποιημένη Practitioner στον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό (NLP) από το American Board of Neuro-Linguistic Programming.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2021, 15:00 – 19:30

Τρίτη 29 Μαρτίου 2021, 15:00 – 19:30

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2021, 15:00 – 19:30

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Κουλτούρα Μάθησης | Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συνεργασία & Επικοινωνία |