Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζομένους πρώτης γραμμής (front office, κρατήσεις, F&B service, housekeeping) που εξυπηρετούν πελάτες και σε στελέχη που έρχονται σε επαφή και επικοινωνούν με πελάτες.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Κάποιοι λένε ότι οι θέσεις εργασίας που έχουν επαφή με πελάτες είναι οι καλύτερες!

Κάποιοι άλλοι λένε ότι είναι οι χειρότερες!

Όσοι ισχυρίζονται το δεύτερο, έχουν στο μυαλό τους τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν: έναν πελάτη με παράπονο, έναν δύσκολο πελάτη, έναν νευριασμένο πελάτη.

‘Και αν με βαθμολογήσει χαμηλά; Κι αν γράψει κακό review;’

Όσοι συμμετάσχετε στο “COMPLAINT HANDLING, for Hotels and Restaurants” θα καταλάβετε γιατί και πώς θα βγαίνετε ΠΑΝΤΑ κερδισμένοι! Και εσείς προσωπικά και η επιχείρησή σας!

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα:

  • έχετε αναπτύξει τη σωστή φιλοσοφία και τη σιγουριά για να αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε κατάσταση με τους πελάτες σας.
  • είστε σε θέση να διαχειριστείτε τα παράπονά τους.
  • μπορείτε να αντιμετωπίσετε δύσκολους και θυμωμένους πελάτες.
  • απαντάτε ουσιαστικά και αποτελεσματικά σε σχόλια και αξιολογήσεις σε πλατφόρμες (Trip Advisor, Booking).

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Γιατί δημιουργούνται προβλήματα;
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Ο ρόλος του εργαζομένου.
  • Στοιχεία και τρόποι επικοινωνίας.
  • Γιατί τα παράπονα είναι Χρυσάφι;
  • Διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων.
  • Επίλυση προβλημάτων.
  • Η Ψυχολογία του Θυμού.
  • Διαχείριση δύσκολων πελατών.
  • ‘Views to Reviews’ – Απαντήσεις σε κριτικές και αξιολογήσεις.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Ο Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει ΜΒΑ από το πανεπιστήμιο του Rochester της Νέας Υόρκης.

Έχει εργαστεί σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και πρώτης γραμμής.

Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και management εργαζομένων πρώτης γραμμής.

Είναι ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, #1 site στο ranking της Google στην Ελλάδα για ‘εξυπηρέτηση πελατών’, ‘εκπαιδευτής για customer service’, ‘πελατοκεντρική φιλοσοφία’ και ‘διαχείριση παραπόνων’. Το Linkedin Profile του κατατάσσεται στο top 1% στον κόσμο (Linkedin SSI).

Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣΗράκλειο

VENUE: “to be announced”

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Πέμπτη 07 Μαρτίου 2024, 10:00 – 18:00

Παρασκευή 08 Μαρτίου 2024, 10:00 – 18:00

KEY COMPETENCIES

Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση

Emotional Intelligence / Συναισθηματική Νοημοσύνη

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συναισθηματική Νοημοσύνη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)