Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού οι οποίοι ήδη έχουν μια σχετική εμπειρία στο revenue management απευθείας (π.χ. έχοντας δουλέψει ή εκπαιδευτεί στο κομμάτι ή έμεσα ( π.χ. όντας γενικός διευθυντής & έχοντας  επιβλέψει έναν revenue manager).

Περιγραφή Σεμιναρίου

Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο Revenue Management με τη βοήθεια πραγματικών παραδειγμάτων. Παράλληλα θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των αποφάσεών τους μέσα από ένα απόλυτα διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης (simulation game) το οποίο θα αναπτυχθεί συγκεκριμένα για το σεμινάριο αυτό από την εταιρεία hotellab.io που προσφέρει ένα σύστημα διαχείρισης εσόδων (revenue management system). Το σεμινάριο σχεδιάστηκε με σκοπό να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να λαμβάνουν αποφάσεις στηριζόμενοι σε στοιχεία και δεδομένα.

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο παρέχει εργαλεία, γνώσεις και τεχνογνωσία για τη βελτιστοποίηση των εσόδων, δίνοντας ταυτόχρονα στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να εργαστούν – real time- σε ένα ξενοδοχείο προσομείωσης (simulated hotel). Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει πρακτικές γνώσεις πάνω στο κομμάτι του advanced revenue Management – κάτι το οποίο έχει γίνει πολύ πιο δημοφιλές στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Με την καθοδήγηση των Revenue Management Specialists, Νικόλαο Τσιτσούλη και Λία Μπελεγάκη, οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τις προηγμένες στρατηγικές που χρειάζονται για να «ξεκλειδώσουν» τις πραγματικές δυνατότητες του ξενοδοχείου τους. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο παιχνίδι προσομοίωσης στον κλάδο έχει αναπτυχθεί για να παρουσιαστεί στο ελληνικό κοινό – ενώ ταυτόχρονα η hotellab.io είναι το μοναδικό RMS παγκοσμίως στο οποίο υπάρχει και ελληνική συμμέτοχη.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Διαπραγμάτευση: Δυναμικές τιμές.
  • Revenue management στα τυφλά?
  • Revenue management χωρίς revenue management system (RMS). Γίνεται?
  • Πώς να ορίσουμε την σωστή τιμή?
    • Συγκρίνοντάς μας τις τιμες μας με αυτές του ανταγωνισμού.
    • Ή προβλέποντας την ζήτηση της αγοράς αλλά και της τιμές της αγοράς ( και εφόσον αυτές αυξηθούν ή μειωθούν πιο κοντά στην ημερομηνία άφιξης).
  • Revenue management BAR Grid vs. Open Pricing
  • Δυναμικές τιμές ανά τύπο δωματίου ( dynamic room type supplements )
  • Inventory control & restrictions?
    • Πως μπορώ να επιτύχω την μέγιστη κερδοφορία όχι μόνο τις ημέρες με την μεγαλύτερη ζήτηση αλλά και τις αμέσως προηγούμενές & επόμενες ημέρες ( shoulder dates)
    • Δεν έχω άλλα standard rooms dιαθέσημα. Να κλείσω τις πωλήσεις για αυτόν τον συγκεκριμένο τύπο δωματίων ή να συνεχίσω να τον πουλάω κάνοντας overbooking?
  • Group displacement analysis
    • Να αποδεχτούμε ένα αίτημα για γρουπ ( group request ) ή να το απορρίψουμε καθώς προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν κρατήσεις μεμονωμένων πελατών σε υψηλότερες τιμές οι οποίες θα μας αποφέρουν υψηλότερο τζίρο δωματίων αλλά και συνολική κερδοφορία ( λαμβάνοντας υπόψιν τα ποσοστά κέρδους και άλλων τμημάτων όπως εστιατόρια, μπαρ, ΣΠΑ κτλ.).
  • RMS Simulation
    • Είστε έτοιμοι να πάρετε τις σωστές αποφάσεις και να αυξήσετε την κερδοφορία του ξενοδοχείου σας? Την 2η αυτή μέρα θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε όλα αυτά που μάθαμε αλλά παίρνοντάς αποφάσεις όσον αφορά τις τιμές, τις προσφορές, τους τύπους δωματίων του ξενοδοχείου μας – αλλά και ταυτόχρονα θα δούμε τον άμεσο αντίκτυπο που θα έχουν αυτές στην πληρότητα του ξενοδοχείου μας (occupancy) και την μέση τιμή ( average daily rate / ADR).

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

Νικόλαος Τσιτσούλης

Ο Νικόλαος έχει κάνει μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στον τουρισμό  στην Ελβετία στο κρατικό πανεπιστήμιο Lucerne University of Applied Sciences & Arts και πιστοποιημένος Revenue Management Executive από την HSMAI. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις revenue management (RM) σε διάφορα ξενοδοχεία & αλυσίδες συμπεριλαμβανομένης της Fairmont, που μετέπειτα εξαγοράστηκε από την Accor. Τα τελευταία 3.5+ χρόνια εργάζεται για την εταιρεία OTA Insight. Ταυτόχρονα είναι ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Revify η οποία εξειδικεύεται σε εκπαίδευση προσωπικού στο κομμάτι του RM και συνιδρυτής & επενδυτής στην εσθονική startup hotellab.io η οποία και προσφέρει ένα εργαλείο διαχείρισης αποδοχών (revenue management system – in short RMS). Περιστασιακά ο Νικόλαος έχει αναλάβει την επίβλεψη πτυχιακών, μεταπτυχιακών φοιτητών & έχει εργαστεί ως λέκτορας στα παρακάτω πανεπιστήμια:

  • Lucerne University of Aplied Sciences & Arts, Λουκέρνη, Ελβετία
  • Management Center Innsbruck, Ίνσμπρουκ, Αυστρία
  • Azerbaijan Tourism and Management UniversityAzerbaijan στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν στο πλαίσιο ενός διεθνούς κοινού προγράμματος σπουδών με κοινού πτυχίου μαζί με IMC University of Applied Sciences Krems στο Krems της Αυστρία.

Λία Μπελεγάκη

Η Λία Μπελεγάκη είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων, κάτοχος του Master in Revenue Management από το eCornell, κάτοχος ΜΒΑ από την Hellenic Management Association και είναι πιστοποιημένη Revenue Management Executive από το HSMAI (Hospitality Sales and Marketing Association International. Έχοντας συμπληρώσει 8 χρόνια ως Sales Executive σε Ξενοδοχεία 5* σε Αθήνα και     Θεσσαλονίκη, το 2010 της προσφέρθηκε η θέση της Revenue Manager σε ξενοδοχείο 5 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας, από όπου ξεκίνησε και όλη η «μαγεία». Έχει επίσης εργαστεί στην Booking.com ως Account Manager και από το 2016 είναι η Group Director of Revenue σε ένα νέο αλλά ήδη γνωστό ελληνικό γκρουπ πολυτελών ξενοδοχείων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 10 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023, 10:00 – 15:00

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, 10:00 – 15:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Γνώση της Τεχνολογίας | Στρατηγική Αντίληψη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)