Παρουσιάζονται στοιχεία από αξιολογήσεις που έχουν κάνει επισκέπτες στην Ελλάδα, αναφορικά με την τουριστική τους εμπειρία. Τα στοιχεία έχουν προκύψει από πηγές κοινωνικών δικτύων (social media) και ταξιδιωτικούς ιστότοπους ( ΟΤΑs). Βάσει αριθμού αναφορών, αξιολογείται η φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας, ενώ καταγράφεται και το πλήθος των σχολίων που αφορούν την πανδημία του Covid-19. Γίνεται σύγκριση θετικών και αρνητικών σχολίων από 6 συγκεκριμένες αγορές καθώς και σύγκριση με 3 ανταγωνιστικούς προορισμούς. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται δείκτες αξιολόγησης σε θέματα υγιεινής.