Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Marketing Directors/ Managers και στελέχη τμημάτων Marketing & Επικοινωνίας, που ασχολούνται ενεργά με την προώθηση της επιχείρησής τους μέσα από τα Social Media. Ιδανικό για όσους διαθέτουν προϋπηρεσία 2 ετών και άνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο – και επιθυμούν να εξελίξουν τις γνώσεις τους στο πεδίο της διαχείρισης Social Media accounts, είτε ως προς τη δημιουργία περιεχομένου είτε ως προς την ανάπτυξη Paid Campaigns.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «SOCIAL MEDIA STRATEGY, content & performance», στοχεύει να δώσει στους συμμετέχοντες μία ολοκληρωμένη εικόνα, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, για όλες τις απαιτούμενες ενέργειες στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των κοινωνικών δικτύων. Μέσω του webinar, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να χτίσουν τη στρατηγική τους στα Social Media, να δημιουργήσουν περιεχόμενο για την επιχείρησή τους στα πιο δημοφιλή networks, όπως επίσης να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις Paid Campaigns τους σε Facebook & Instagram.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου. Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να τοποθετήσω σε ένα πλαίσιο τις ενέργειες μου και να δημιουργήσω ένα περιεχόμενο που ξεχωρίζει στα Social Media;
  • Δημιουργία concept περιεχομένου στα Social Media.
  • Social Media Trends. Τί συμβαίνει αυτή τη στιγμή στα Social Media και τί έρχεται το επόμενο διάστημα;
  • Δημιουργία περιεχομένου στα Social Media. Τί να προσέξω; Πώς θα αναπτύξω και θα δημοσιεύσω σωστά το περιεχόμενό μου;
  • Performance στα Social Media. Πώς να αναπτύξω τις Paid Ενέργειές μου στα Social Media; Hands on Training στον Ad Manager του Facebook. Δημιουργία Campaigns σε Facebook & Instagram.
  • Performance Optimisation στα Social Media. Πώς να κάνω τις διαφημίσεις μου να αποδίδουν καλύτερα;

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: THE VSCOPE

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΒασίλης Πολύζος

Ο Βασίλης Πολύζος Founder της THE VSCOPE, δραστηριοποιείται στους τομείς της διαφήμισης και του τουρισμού ως Brand Strategist & Digital Marketing Expert. Μέσα από την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία του στην αξιοποίηση των Digital Marketing Tools, έχει αναλάβει σημαντικούς ρόλους στο παρελθόν, σε advertising agencies όπως η DOPE Studio, η OBQO και η Nelios, βοηθώντας δημοφιλή brands να διαμορφώσουν την κατάλληλη στρατηγική και να πετύχουν τους στόχους τους στο ψηφιακό περιβάλλον. Παράλληλα, από το 2016 έως σήμερα, ενισχύει τις προσπάθειες για τη διεύρυνση του digital ecosystem στη χώρα μας, μέσα από τη συμμετοχή του ως εκπαιδευτής στην πρωτοβουλία της Google ‘Grow Greek Tourism Online’, καθώς και στα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΙΝΣΕΤΕ..

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Γνώστης της Τεχνολογίας | Κουλτούρα Μάθησης | Στρατηγική Αντίληψη |