Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Marketing Directors/ Managers και στελέχη τμημάτων Marketing & Επικοινωνίας που ασχολούνται ενεργά με την προώθηση της επιχείρησής τους μέσα από τα social media. Ιδανικό για όσους διαθέτουν προϋπηρεσία 2 ετών και άνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο – και επιθυμούν να εξελίξουν τις γνώσεις τους στο πεδίο της διαχείρισης social media accounts, είτε ως προς τη δημιουργία περιεχομένου είτε ως προς την ανάπτυξη πληρωμένων campaigns.

Περιγραφή Σεμιναρίου

To Executive Seminar «SOCIAL MEDIA MARKETING, strategy, content & campaigns», στοχεύει να μεταδώσει στους συμμετέχοντες μία ολοκληρωμένη εικόνα, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, για όλες τις απαιτούμενες ενέργειες στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των κοινωνικών δικτύων. Μέσω του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να θέσουν τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής τους στα Social Media, να δημιουργήσουν περιεχόμενο για την επιχείρηση τους στα πιο δημοφιλή δίκτυα, καθώς επίσης και να αναπτύξουν ή/και να βελτιώσουν τις πληρωμένες καμπάνιες τους σε Facebook & Instagram.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου
  • Δημιουργία concept επικοινωνίας στα Social Media
  • Social Media Trends
  • Δημιουργία περιεχομένου σε όλα τα δημοφιλή Social Networks (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin, TikTok, Pinterest).
  • Στρατηγική Paid ενεργειών στα Social Media
  • Budget Allocation
  • Ανάπτυξη Campaigns μέσα από τον Facebook Business Manager, για Facebook & Instagram Ads

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Βασίλης Πολύζος (Κωδικός ΛΑΕΚ:72112)

Ο Βασίλης Πολύζος δραστηριοποιείται στους τομείς της διαφήμισης και του τουρισμού ως Brand Strategist & Digital Marketing Expert. Μέσα από την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία του στην αξιοποίηση των Digital Marketing Tools, έχει αναλάβει σημαντικούς ρόλους στο παρελθόν, σε advertising agencies όπως η DOPE Studio, η OBQO και η Nelios βοηθώντας δημοφιλή brands να διαμορφώσουν την κατάλληλη στρατηγική και να πετύχουν τους στόχους τους στο ψηφιακό περιβάλλον. Παράλληλα, από το 2016 έως και σήμερα, ενισχύει τις προσπάθειες για τη διεύρυνση του digital ecosystem στη χώρα μας, μέσα από τη συμμετοχή του ως εκπαιδευτής στην πρωτοβουλία της Google ‘’Grow Greek Tourism Online’’ και στα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΙΝΣΕΤΕ.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 10 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020, 10:00 – 15:00

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020, 10:00 – 15:00

*Σημείωση:   

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα Executive Seminars του HOSPITALITY SALES & MARKETING FUNDAMENTALS Learning Pathway

Δεξιότητες

Γνώστης της Τεχνολογίας | Κουλτούρα Μάθησης | Στρατηγική Αντίληψη |