Προφίλ Συμμετεχόντων

Προϊστάμενοι, υπεύθυνοι, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες μικρών τουριστικών επιχειρήσεων.

Για το σεμινάριο της ίδιας θεματολογίaς που απευθύνεται σε Frontliners παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Service Excellence είναι αυτό που πετυχαίνουν οι επιχειρήσεις που προσπαθούν διαρκώς να ανταποκρίνονται ή/και να ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών τους προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες. Στόχος του Executive Seminar «SERVICE EXCELLENCE, the art of guest focus» είναι να ενισχύσει την πελατοκεντρική οπτική των συμμετεχόντων και να παρουσιάσει τις προσεγγίσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να παρέχουν αξία στους πελάτες μέσω της ποιότητας. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει πώς αξιολογούν οι πελάτες συνολικά μία υπηρεσία, ποιοι παράγοντες συνεισφέρουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών για τους πελάτες και πώς να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία παροχής των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Οι 4 ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών
  • Η διαχείριση των υπηρεσιών
  • Η διαδικασία παροχής της υπηρεσίας
  • Ο χώρος παροχής της υπηρεσίας
  • Τί σημαίνει ‘αξία’ για τους πελάτες
  • Τί περιμένουν οι πελάτες από την επιχείρηση;
  • 4 λόγοι αδυναμίας παροχής ποιότητας
  • 5 χαρακτηριστικά ποιότητας υπηρεσιών
  • Διαχείριση εργαζομένων – service leadership
  • Διαχείριση πελατών

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΗλιάνα Κατσαρίδου

Η Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου είναι Διδάκτωρ Μάρκετινγκ του University of Strathclyde της Σκωτίας. Κατέχει Mεταπτυχιακό Tίτλο Σπουδών (MSc.) στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Montpellier I της Γαλλίας. Έχει προϋπηρεσία ως στέλεχος Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο και εργασιακή εμπειρία στη διαφήμιση. Διαθέτει πολυετή εμπειρία ως εισηγήτρια Μάρκετινγκ σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού και έχει διαρκή παρουσία σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια Μάρκετινγκ. Συνεργάζεται ως ερευνήτρια με ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα και η εξειδίκευσή της είναι το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών με έμφαση στο Service Excellence.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 8 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πέμπτη 14 Ιανουρίου 2021, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 15 Ιανουρίου 2021, 10:00 – 14:00

*Σημείωση:   

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα Executive Seminars του TOURISM OPERATIONS MANAGEMENT Learning Pathway

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Στρατηγική Αντίληψη | Συστημική Σκέψη |