Προφίλ Συμμετεχόντων

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Επαγγελματίες όλων των τμημάτων, κυρίως προϊσταμένους και διευθυντές τμημάτων που έχουν ήδη μια σχετική εμπειρία στην προσέλκυση και επιλογή προσωπικού ώστε να μπορέσουν να εμπλουτίσουν τις στρατηγικές τους ή/και να αντλήσουν ιδέες για το πώς θα βελτιώσουν τις τεχνικές τους.
  • Εργαζόμενοι που δεν έχουν ακόμα αποκτήσει την ανάλογη εμπειρία ή που έχουν μικρή εμπειρία στην επιλογή προσωπικού, θα ωφεληθούν εξίσου από την παρακολούθηση του προγράμματος, καθώς θα μπορέσουν να κατανοήσουν τις τεχνικές που θα μπορούν να ακολουθήσουν για μια επιτυχημένη πρόσληψη, όταν τους ζητηθεί.
  • Ιδιοκτήτες / Διευθυντές επιχειρήσεων στον τομέα του τουρισμού, των οποίων το μέγεθος της επιχείρησης δεν δικαιολογεί ολοκληρωμένο τμήμα διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού, θα μπορέσουν να ενσωματώσουν τεχνικές που θα μεγιστοποιήσει την εμπειρία ενός υποψηφίου.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Αν οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά και θεωρούνται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας, τότε η επιλογή των σωστών συνεργατών είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή της πρόσληψης. Σκοπός του διαδραστικού αυτού προγράμματος είναι να σας εισαγάγει στα εργαλεία και να σας παρουσιάσει αποτελεσματικούς τρόπους εύρεσης, επιλογής και ένταξης των υποψηφίων στην επιχείρησή σας, παρέχοντας τους μια εμπειρία, εφάμιλλη με αυτή που θέλετε να προσφέρετε στους πελάτες σας. Μετατρέψτε έναν υποψήφιο σε ευχαριστημένο συνεργάτη σας, ακολουθώντας απλά αλλά σημαντικά βήματα.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Πόσο στοιχίζει μια λάθος πρόσληψη;
  • Γιατί να “χτίσω” μια εμπειρία για τους υποψήφιους που θα κάνει την επιχείρησή μου να ξεχωρίσει;
  • Από πού να ξεκινήσω και τι θα χρειαστεί να ετοιμάσω;
  • Πώς να κάνω ανάλυση μιας θέσης;
  • Τι είναι οι δεξιότητες και πού χρησιμεύουν στην επιλογή;
  • Τι μέθοδο να επιλέξω για να βρω υποψηφίους;
  • Τι πρέπει να κάνω πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη συνέντευξη;
  • Πώς θα κάνω επιτυχημένες συνεντεύξεις;
  • Τι άλλοι τρόποι επιλογής και εργαλεία υπάρχουν;
  • Πώς θα αξιολογήσω τον υποψήφιο;
  • Ποιές είναι οι “παγίδες” που θα πρέπει να προσέξω

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Γιάννης Μπατσής, Learning & Development / Talent Management Expert

O Γιάννης έχει  20 χρόνια εμπειρίας στον Ξενοδοχειακό χώρο. Τα τελευταία 14 χρόνια, εργάζεται ως στέλεχος ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Εκτός από την Ελλάδα, έχει εργαστεί για αρκετά χρόνια στο Βέλγιο και τη Μεγάλη Βρετανία, στα κεντρικά γραφεία πολυεθνικών ξενοδοχειακών αλυσίδων (Starwood, Marriott, Wyndham) για τις οποίες σχεδίασε, ανέπτυξε και εφάρμοσε πολυάριθμα ολοκληρωμένα προγράμματα Προσέλκυσης, Επιλογής, Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης, Ικανοποίησης και Διατήρησης του ανθρωπίνου δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή Και Αφρική.

Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, πιστοποιημένος χρήστης ψυχομετρικών εργαλείων και πιστοποιημένος επαγγελματίας από τον Αμερικάνικο σύνδεσμο επαγγελματιών Ανθρωπίνου Δυναμικού. Παράλληλα, παρέχει συμβουλευτική σε θέματα ανάπτυξης επιχειρηματικών δεξιοτήτων, διδάσκει σε κολλέγια αλλά και σε σεμινάρια, σε προγράμματα εκπαίδευσης στελεχών, δυναμική ομάδας, ηγεσίας κ.α τόσο σε ξενοδοχειακές, όσο και σε επιχειρήσεις άλλων κλάδων (πχ: OΠΑΠ, Eurobank κ.λπ)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024, 15:00 – 19:00

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024, 15:00 – 19:00

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024, 15:00 – 19:00

Πέμπτη  14 Νοεμβρίου 2024, 15:00 – 19:00

KEY COMPETENCIES

  • Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
  • Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  2. Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
    • Την κάμερα σας
    • Το μικρόφωνο σας
    • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
  6. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Συνεργασία & Επικοινωνία | Συστημική Σκέψη |