(EN) Μέρος του προγράμματος θα γίνει στα Αγγλικά.

Για την παρακολούθηση του σεμιναρίου απαιτείται άριστη γνώση Αγγλικών.

PARTICIPANTS’ PROFILE

Profile: Sales Coordinators, Sales Executives, Directors of Sales & Marketing, Hotel Operations Teams who require a deeper understanding of Sales Strategy.

Hotel Category: Upscale & Luxury

Minimum Hotel Service: 2 years

The seminar is addressed exclusively to Hotel Sales & Marketing teams and Operations teams who require know-how on sales strategy in the COVID & POST COVID era.

The seminar is addressed to the upscale and luxury hotel market.

SEMINAR’s DESCRIPTION

In light of the extraordinary pressures and unprecedented level of uncertainty generated in the era of COVID, there is a need for greater sales mastery and efficiency in an erratic economy that continues each day to move the goalposts that determine business success. The name of the game is short-term survival while planning for long-term success. The hotel sales landscape is being reset and this is the moment of opportunity to create a forward-looking commercial strategy that sets you apart, enables you to align and optimize revenue opportunities and increase visibility by correctly selecting the right communication channels.

TOPICS TO BE DISCUSSED

  • Lessons learnt during the COVID era
  • Balancing short-term survival with long-term success
  • Internal alignment & revenue-generating opportunities
  • The hotel distribution landscape and the OTA dependency dilemma
  • The rates dilemma during crises
  • Differentiation – setting your hotel apart
  • SWOT analysis redefined during COVID
  • Evolving guest needs & preferred engagement channels
  • Transforming client communication & proposals
  • Redefining your marketing approach
  • Website Optimisation
  • Online Review Strategy
  • Account Management & Retargeting

EDUCATIONAL COORDINATORAA+Partners

TRAINERAnna-Maria Thomaides

Anna-Maria Thomaides is an internationally acclaimed Luxury Brand Specialist and Consultant, with extensive experience in designing sales and service solutions for international hotel chains and luxury brands. Well-known globally for her sophisticated training methodology, she has trained over 30,000 participants in Europe, Middle East, Africa, Asia, North & South America. She is a Senior Partner of Signature, which has a global presence in 65 countries, having assisted over 6000 clients.

DURATION: 4 days/ 16 hours

LOCATION: Online

DATES

Monday 13th of December 2021, 10:00 – 14:00

Tuesday 14th of December 2021, 10:00 – 14:00

Wednesday 15th of December 2021, 10:00 – 14:00

Thursday 16th of December 2021, 10:00– 14:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Κουλτούρα Μάθησης | Συνεργασία & Επικοινωνία | Συστημική Σκέψη |