Προφίλ Συμμετεχόντων

Εργαζόμενοι πρώτης γραμμής (front office, κρατήσεις, F&B service, housekeeping) που εξυπηρετούν πελάτες. Στελέχη που έρχονται σε επαφή και επικοινωνούν με πελάτες.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Όλοι λένε ότι εξυπηρετούν.

Και ότι εξυπηρετούν άψογα!

Και ουσιαστικά εννοούν ότι έχουν έναν ‘συγκεκριμένο’ τρόπο, ‘δοκιμασμένο’ και ‘επιτυχημένο’.

Που είναι ο ίδιος για όλους τους guests…

Είναι καιρός να πάτε μπροστά!

Είναι καιρός να αναπτύξετε τις ψυχολογικές δεξιότητες που απαιτούνται σήμερα για να δώσετε Personalized Guest Experience.

Για να ικανοποιήσετε και να ενθουσιάσετε τους επισκέπτες/πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.

Είναι πολύ πιο εύκολο απ’ όσο νομίζετε και – το καλύτερο – πολύ αποτελεσματικό και επικερδές για εσάς και την επιχείρησή σας!

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα έχετε αντλήσει όλα τα οφέλη από τη γνώση της ψυχολογίας της ανθρώπινης συμπεριφοράς, έτσι ώστε να αναπτύξετε δεξιότητες και να τις εφαρμόσετε πρακτικά στην καθημερινή σας δουλειά:

  • θα βελτιώσετε την αυτογνωσία και την ενσυναίσθηση (empathy)
  • θα καταλάβετε καλύτερα τον εαυτό σας – τα θετικά και αρνητικά στοιχεία της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης που παρέχετε
  • θα αναγνωρίζετε και θα ψυχολογείτε τον επισκέπτη/πελάτη σας – τι θέλει, πώς συμπεριφέρεται και γιατί
  • θα προσαρμόζετε τη συμπεριφορά σας έτσι ώστε να ικανοποιείτε τον επισκέπτη/πελάτη σας στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό

Ανάλυση Θεματολογίας

Μέρος του σεμιναρίου διεξάγεται πριν & μετά, με τη μορφή ατομικής συμβουλευτικής συνάντησης.

  • Βασικά στοιχεία Ψυχολογίας και τύποι ανθρώπινης συμπεριφοράς
  • Ψυχομετρική αναγνώριση και διαγράμματα του ατομικού σας τύπου συμπεριφοράς
  • Προσδιορισμός και μέθοδοι αναγνώρισης των τύπων συμπεριφοράς των επισκεπτών/πελατών σας
  • Χαρακτηριστικά και κίνητρα συμπεριφοράς τους
  • Προσδοκίες κάθε τύπου επισκέπτη/πελάτη από εσάς και την επιχείρησή σας
  • Χαρακτηριστικά επικοινωνίας και συμπεριφοράς των διαφορετικών τύπων επισκεπτών/πελατών
  • Προσαρμογή της συμπεριφοράς σας για να επιτύχετε καλύτερη συνεργασία με κάθε επισκέπτη/πελάτη ξεχωριστά
  • Τι πρέπει να κάνετε (και τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε) για να εξυπηρετείτε σωστά και αποτελεσματικά
  • Πώς πρέπει να επικοινωνείτε και να συνεργάζεστε με κάθε επισκέπτη/πελάτη – λέξεις, φράσεις, γλώσσα σώματος για κάθε τύπο συμπεριφοράς επισκέπτη/πελάτη

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ: Customer Service Greece

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΔημήτρης Σεραφειμίδης

Ο Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει ΜΒΑ από το πανεπιστήμιο του Rochester της Νέας Υόρκης.

Έχει εργαστεί σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και πρώτης γραμμής.

Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και management εργαζομένων πρώτης γραμμής.

Είναι ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, #1 site στο ranking της Google στην Ελλάδα για ‘εξυπηρέτηση πελατών’, ‘εκπαιδευτής για customer service’, ‘πελατοκεντρική φιλοσοφία’ και ‘διαχείριση παραπόνων’. Το Linkedin Profile του κατατάσσεται στο top 1% στον κόσμο (Linkedin SSI).

Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Ατομική συμβουλευτική διάρκειας 1 ώρας 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023, 10:00 – 15:00

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023, 10:00 – 15:00

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023, 10:00 – 15:00

Ατομική συμβουλευτική διάρκειας 1 ώρας 

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Ευελιξία & Καινοτομία | Πελατοκεντρική Προσέγγισή |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)