Προφίλ Συμμετεχόντων

Εργαζόμενοι όλων των τμημάτων που δεν έχουν υφισταμένους (π.χ. ρεσεψιονίστ, σερβιτόροι/ες, υπάλληλοι τηλεφωνικών κέντρων, κρατήσεων, καμαριέρες, υπάλληλοι εξυπηρέτησης και πωλήσεων, μάγειρες, κ.α.)

*Για το σεμινάριο της ίδιας θεματολογίaς που απευθύνεται σε Managers & Supervisors παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το Executive Seminar «MANAGING WORKPLACE CONFLICT, avoid, handle, utilize», είναι ένα έντονα διαδραστικό πρόγραμμα σκοπός του οποίου είναι να βοηθήσει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αποφυγής και διαχείρισης συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο. Μέσα από το πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες και τους λόγους των συναισθηματικών εμπλοκών (εκνευρισμός, θυμός, υποχωρητικότητα κλπ.) στις καταστάσεις της εργασιακής καθημερινότητας, θα εντοπίσουν τα ατομικά τους «κουμπιά εμπλοκής» και θα αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης, ενώ θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν με αποτελεσματικότητα την ατομική τους άποψη, αποφεύγοντας εντάσεις.

Ανάλυση Θεματολογίας

• Αποφυγή, xειρισμός και αξιοποίηση Συγκρούσεων
• The psycho approach. Κατανόηση ανθρώπινης συμπεριφοράς, αναγνώριση ιδιαίτερων ατομικών αναγκών
• Ελέγχω την κατάσταση, από τη συναισθηματική ακαμψία στη θετική Σκέψη και Δράση
• Ανάπτυξη ικανοτήτων αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων, Unused intelligence
• Empathy, αντανακλαστική ακρόαση, κατανόηση, αποδοχή, υποστήριξη
• Διαχείριση προκαταλήψεων
• Ευέλικτη προσέγγιση δύσκολων καταστάσεων, αποφυγή και εκτόνωση εντάσεων
• Ανάπτυξη ικανοτήτων αυτοελέγχου
• Διαχείριση έντονων συναισθηματικών καταστάσεων
• Εντοπισμός σημείων προσέγγισης

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΠέτρος Ρούσης (Κωδικός ΛΑΕΚ: 10850)
Ο Πέτρος είναι Πιστοποιημένος (ΕΟΠΠΕΠ), full- time εκπαιδευτής σε θέματα ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Επαγγελματικά, έχει δραστηριοποιηθεί στην εκπαίδευση με περισσότερες από 30.000 ώρες εκπαίδευσης, συνεργαζόμενος με μεγάλες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, τόσο σε θέματα σχετικά με τον εσωτερικό πελάτη, (management, εργασιακές σχέσεις, επικοινωνία, ηγεσία, team building, management απόδοσης, coaching, empowerment , διαχείριση αλλαγών, positive psychology κλπ.), όσο και τον εξωτερικό πελάτη, (πωλήσεις, customer service, χειρισμός αντιρρήσεων, διαπραγματεύσεις, τεχνικές παρουσιάσεων, διαχείριση ληξιπρόθεσμων κλπ.).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Τετάρτη 20 Ιανουρίου 2021, 16:00 – 20:00

Πέμπτη 21 Ιανουρίου 2021, 16:00 – 20:00

Παρασκευή 22 Ιανουρίου 2021, 16:00 – 20:00

*Σημείωση:   

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα Executive Seminars που αφορούν ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

Δεξιότητες

Κουλτούρα Μάθησης | Συναισθηματική Νοημοσύνη | Συνεργασία & Επικοινωνία |