Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων, εστιατορίων, μπαρ και στο προσωπικό τους, σε στελέχη και επικεφαλής τμημάτων F&B σε μεγάλα ξενοδοχεία, σε στελέχη του Τουρισμού και της εστίασης.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό περιλαμβάνει μια ολιστική προσέγγιση σε βασικές αρχές ανάπτυξης ενός γαστρονομικού project, ξεκινώντας από τις αρχές του γαστρονομικού marketing, τη σημασία της εντοπιότητας στη σύγχρονη γαστρονομία και τον τουρισμό, περιλαμβάνει εκπαίδευση στην αναζήτηση και αξιολόγηση τοπικών προϊόντων, γευστικά ταιριάσματα με κρασί και ποτό ενώ ολοκληρώνεται με τις νέες τάσεις και την ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης. Κάθε μέρος περιλαμβάνει workshops, δηλαδή πρακτική εφαρμογή όσων διδάσκονται κατά τη διάρκεια του έτσι ώστε να γίνουν αντιληπτές οι έννοιες του σεμιναρίου.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Οι βασικές αρχές του γαστρονομικού marketing, τι σημαίνει, τι περιλαμβάνει
  • Διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικής σχετική με την παροχή υπηρεσιών εστίασης για την επιχείρηση.
  • Οι σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία και η σύνδεσή τους με τον τουρισμό
  • Γαστρονομικός τουρισμός και η σημασία του
  • Η σημασία της χρήσης τοπικών προϊόντων, αναζήτηση, αξιολόγηση
  • Η βιώσιμη ανάπτυξη και η σημασία της, sustainability
  • Κοστολόγηση και προστιθέμενη αξία. Πώς η χρήση ενός υλικού μπορεί να αυξήσει τα έσοδα 
  • Βασικές αρχές συνδυασμού κρασιού και φαγητού και η σημασία του για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών
  • Κοινωνικά δίκτυα και influencers

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΧάρης Τζαννής

Ο Χάρης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971 και σπούδασε ειδικός ψηφιακών εφαρμογών με πολυμέσα, ενώ ακολούθησε μεταπτυχιακό στο Παρίσι για την παραγωγή και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου.

Συνεργάστηκε με σημαντικές εταιρείες παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου σε διάφορους τομείς, ενώ συνδύασε επαγγελματικά την τεχνολογία με την γαστρονομία και τον πολιτισμό. Το 2003 ίδρυσε την Άσπρη λέξη της ημέρας, ενώ το 2011 σε συνεργασία με την Μαριάννα Καβρουλάκη, εξέδωσε το πρώτο ελληνικό γαστρονομικό λεξικό με τίτλο “Η γλώσσα της γεύσης”. To 2012 εργάστηκε ως αρχισυντάκτης στο portal Pathfinder.gr, όπου ξεκίνησε την παραγωγή διαδικτυακών γαστρονομικών εκπομπών για την ιστορία των τροφών. Την ίδια χρονιά ξεκίνησε συνεργασία με τον γαστρονομικό οδηγό The Food and Leisure Guide [FNL-guide], όπου σχεδίασε και παρουσίασε μία σειρά διαδικτυακών εκπομπών όπως τις The Chefs, The Bartenders και The cocktails, που προβλήθηκαν με μεγάλη επιτυχία.

Το 2017 συνεργάστηκε με το Αθηνόραμα Umami και έλαβε την πιστοποίηση Wine Expert and Sommelier από την Genius in Gastronomy. Τον Μάρτιο του 2019 ίδρυσε το Delio Food Hub, πλατφόρμα χονδρικής διάθεσης προϊόντων μικρών Ελλήνων παραγωγών στην εστίαση. Δίδαξε ως εισηγητής “Γαστρονομικό marketing” στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο, ενώ από το 2014 είναι εισηγητής του INSETE και των “Σχολείων Τουρισμού” σε αντίστοιχα σεμινάρια.

Σήμερα, εκτός από τη διάθεση ελληνικών προϊόντων μέσω του «Delio Food Hub», μελετά και παρουσιάζει μοντέλα ανάπτυξης που στηρίζονται στη γαστρονομία και τον τουρισμό, ενώ είναι σύμβουλος επικοινωνίας του Ομίλου Τραστέλη [Σπονδή, Hytra, Fuga] και της Ένωσης Οινοπαραγωγών Αττικού Αμπελώνα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Βιώσιμη ανάπτυξη | Ευελιξία & Καινοτομία | Συνεργασία & Επικοινωνία |