Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.
Προφίλ Συμμετεχόντων
Στο συγκεκριμένο Executive Seminar και στο πλαίσιο του προγράμματος “INSETE e-Counselling”, συμπεριλαμβάνονται δύο ώρες ατομικής συμβουλευτικής με τον εισηγητή του σεμιναρίου, μία ώρα πριν και μία ώρα μετά το Executive Seminar. Κατά τη διάρκεια της συμβουλευτικής θα έχετε την ευκαιρία να βιώσετε μια πιο προσωποποιημένη και ολοκληρωμένη εμπειρία μάθησης.
Περιγραφή Σεμιναρίου
H διερεύνηση του «ταξιδιού» των πελατών (guest journey) επιτρέπει σε μία επιχείρηση να αξιολογήσει το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει και να εντοπίσει πηγές δυσαρέσκειας των πελατών. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Listening Strategies, παρουσιάζει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους μέσα από τη συλλογή δεδομένων. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τις τεχνικές που έχουν στη διάθεσή τους αλλά και τις πηγές μέσα από τις οποίες μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για την εμπειρία των πελατών τους. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν εμπεδώσει τη σημασία της οργανωμένης και συστηματικής διερεύνησης, καταγραφής και αξιολόγησης των προσδοκιών και της εμπειρίας των πελατών τους, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Ανάλυση Θεματολογίας
- Η εμπειρία των πελατών
- Οι προσδοκίες των πελατών
- Λόγοι απόκλισης ανάμεσα στις προσδοκίες των πελατών και στην αντίληψη της επιχείρησης
- Συλλογή δεδομένων: κακές πρακτικές vs βέλτιστες πρακτικές
- Πηγές συλλογής δεδομένων
- Μέθοδοι συλλογής δεδομένων
- Σχεδιασμός ερωτηματολογίου
- Εσωτερική έρευνα
- Διαστάσεις ποιότητας
- Μέτρηση ποιότητας
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου, Expert in Service Excellence
Η Ηλιάνα είναι Διδάκτωρ Μάρκετινγκ με εξειδίκευση στις Υπηρεσίες και πιστοποιημένη στη Μεθοδολογία Έρευνας από το University of Strathclyde της Σκωτίας. Έχει προϋπηρεσία ως στέλεχος Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο και εργασιακή εμπειρία στη διαφήμιση. Διαθέτει πολυετή εμπειρία ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιχειρήσεις και οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ εκπαίδευσε πάνω από 6500 εθελοντές στο Service Excellence για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της FIFA στο Κατάρ. Η εκπαιδευτική της προσέγγιση βασίζεται στη σύγχρονη επιστημονική γνώση σε συνδυασμό με έγκυρες, αξιόπιστες και αποτελεσματικές μεθόδους βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ημέρα/ 4 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024, 10:00 – 14:00
- Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση
- Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη
Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:
Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.
Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.
Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
- Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
- Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
- Την κάμερα σας
- Το μικρόφωνο σας
- Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
- Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
- Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
- Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
- Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
- Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
- Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.
- Σας συνιστούμε να ελέγξετε τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο πρίν την είσοδο σας στην πλατφόρμα και σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, να συνδεθείτε ενσύρματα. Σε περίπτωση αδυναμίας ή προβλημάτων σύνδεσης το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη. Επιπλέον το ΙΝΣΕΤΕ δεν ευθύνεται για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να επέλθουν από τη χρήση της πλατφόρμας συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα με δική τους ευθύνη και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συστήματα, hardware, λογισμικό, δεδομένα ή αρχεία τους.
Πολιτική Ακυρώσεων:
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.
Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.