Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται:

Σε στελέχη/ επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη μέτρηση στρατηγικών Digital Marketing.

Σε όλα τα στελέχη που δεν έχουν εργασιακή προϋπηρεσία σχετική με το Digital Marketing, αλλά ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα στελεχών:

Marketing Managers (or Assistants), PR Managers (or Assistants), Hospitality Managers (or Assistants), Facility Owners/ Operators, Sales Managers, Booking Agents

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Introduction to Digital Marketing: Fundamentals, Strategy & Planning έχει ως κεντρικό προσανατολισμό την εξοικείωση και ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων ενός σύγχρονου επαγγελματία του κλάδου του τουρισμού.

Το πρόγραμμα με αφετηρία τη βασική μεθοδολογία, τη θεωρία και τη βέλτιστη πρακτική, είναι σχεδιασμένο με τρόπο πρακτικό, ώστε οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν πλήρως με το οικοσύστημα του Digital Marketing. Οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους τόσο σε επίπεδο Digital hard skills (βλ. εξοικείωση με τις πλατφόρμες, παραδείγματα κ.α.), όσο και σε επίπεδο Digital soft skills (βλ. agile way of working & self-learning approach).

Η εκπαίδευση σε πρακτικό σκέλος ενσωματώνει τη λογική του workshop, αφού όλοι οι συμμετέχοντες θα δουλέψουν πάνω σε συγκεκριμένα case studies, με στόχο τη δόμηση συγκεκριμένων παραδοτέων. Παράλληλα με τη θεωρία/ μεθοδολογία, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ασκήσουν στην πράξη, με τη βοήθεια συγκεκριμένων οδηγιών, όλα όσα θα μάθουν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου για τη διαδικασία ενός Digital Marketing Strategy και την υλοποίηση ενός Digital Marketing Plan.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Εισαγωγή στο Digital Marketing Οικοσύστημα και στα βασικά κανάλια του
  • Digital Marketing Fundamentals
  • Digital Marketing Trends & Covid-19 Aftermath
  • Tourism in a Digital World: Ο Κύκλος Ζωής των Διακοπών μας
  • Digital Customer Experience: το Digital Ταξίδι του Χρήστη
  • User Experience (UX / UI) & Website Optimization σε περιβάλλον τουρισμού
  • Digital Strategy: πως ξεκινώ και τι βήματα ακολουθώ
  • Digital SWOT Analysis & Ανάλυση Ανταγωνισμού για το project μου

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ:  SLEED

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΑλέξανδρος Κόσσυβας

Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας (MSc in Marketing) είναι τα τελευταία 7 χρόνια Digital Marketing Manager στην Sleed (η Sleed είναι Premier Partner της Google στην Ελλάδα) και παράλληλα τα τελευταία 4 χρόνια είναι εισηγητής και Google Trainer στην Ελλάδα στην πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο του e-Business, ο Αλέξανδρος στην καθημερινότητα του διαχειρίζεται μαζί με την ομάδα του (15 Digital Marketing Specialists), projects σε τομείς του Digital Marketing και του e-Commerce όπως: το Digital Strategy, το SEM, το SEO, το Social Media Marketing και τα Data Analytics. Στο παρελθόν έχει θητεύσει ως Campaign Manager & e-Business Specialist σε εταιρείες όπως η Plaisio Computers και ο O.T.E.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Γνώστης της Τεχνολογίας | Ευελιξία & Καινοτομία | Πελατοκεντρική Προσέγγισή |