Προφίλ Συμμετεχόντων

Το Executive Seminar απευθύνεται σε προϊσταμένους και βοηθούς οροφοκομίας, room division managers και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας ή δεξιοτήτων, το Executive Seminar προσφέρει χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες σε κάθε στέλεχος που οργανώνει ή διοικεί τμήματα και ομάδες οροφοκομίας.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το Executive Seminar «HOUSEKEEPING MANAGEMENT 1, operations & leadership» επικεντρώνεται σε δύο τομείς: στον λειτουργικό τομέα (Operations, πρότυπα λειτουργίας) και στον τομέα διοίκησης και ηγεσίας. Τα δύο αυτά μέρη είναι αλληλένδετα και εξίσου σημαντικά για την επιτυχία και την επίτευξη των στόχων του τμήματος και της επιχείρησης. Φιλοσοφία του προγράμματος αποτελεί η παρουσίαση εφαρμόσιμων πρακτικών και η παροχή τεχνογνωσίας με πρωτότυπες μεθόδους οι οποίες ενισχύουν τη συμμετοχή των καταρτιζόμενων.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Operations & Management: Ο ρόλος μας και η συνεισφορά στην επιτυχία
  • Σχεδιάζοντας (ή αναγνωρίζοντας) την επιθυμητή ποιότητα στο housekeeping
  • Ορίζοντας τις περιοχές ευθύνης
  • 4 στάδια για την επιτυχία
  • Τυποποίηση διαδικασιών housekeeping
  • Εκπαιδεύοντας το προσωπικό για να αποδίδει σωστά
  • Έλεγχος ποιότητας και πρακτικές βελτίωσης
  • Ηγεσία, στυλ ηγεσίας και ιδανικό προφίλ
  • Παρακίνηση προσωπικού οροφοκομίας
  • Αποτελεσματική επικοινωνία μέσα στο τμήμα και με τα άλλα τμήματα

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣWelcome Global

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑΒάνια Κάμτσιου, CHT

Η Βάνια είναι η ιδρύτρια της Welcome Global. Η κύρια δραστηριότητα της Welcome Global είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων κατάρτισης με εξειδίκευση στο ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο.

Η ενασχόληση της με την εκπαίδευση ξεκίνησε πριν από 24 χρόνια. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολύ σπουδαίες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, στην Ελλάδα και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), στο κομμάτι του Learning & Development.

Σπούδασε ξενοδοχειακά στο Cardiff University και στο Strathclyde απ’ όπου πήρε αντίστοιχα το Bachelor και το Master στον τομέα της Διεθνούς Ξενοδοχειακής Διοίκησης. Εργάστηκε για μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Συμμετέχει η Άννη Μήτσιου, CHHE

Η Άννη εργάζεται στον τουρισμό από το 1998. Έχει συνεργαστεί με μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Σχεδιάζει και υλοποιεί εισηγήσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο κομμάτι του Housekeeping με γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και την αποτελεσματική λειτουργία. Με την ίδια προοπτική και έγνοια, δημιουργεί και αναθεωρεί, όπου απαιτείται, διαδικασίες και λειτουργικά πρότυπα οροφοκομίας.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΡΟΔΟΣ

VENUESemiramis City Hotel, Ιωάννη Μεταξά 18, Ρόδος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Πέμπτη 09 Μαρτίου 2023, 10:00 – 18:00

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023, 10:00 – 18:00

KEY COMPETENCIES

  • Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
  • Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Δεξιότητες

Συνεργασία & Επικοινωνία | Συστημική Σκέψη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)