Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων, εργαζόμενους στο Front Office Department και ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
  •  Όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το Front Office Management.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Ένα από τα πιο σημαντικά λειτουργικά και κερδοφόρα τμήματα μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι το Front Office (Τμήμα Υποδοχής)  το οποίο παράγει τα δύο τρίτα των εσόδων της επιχείρησης. Αποτελεί το πιο νευραλγικό τμήμα του ξενοδοχείου, ανεξάρτητα από το μέγεθος και την κατάταξή του σε αστέρια ή το είδος των διακοπών που υπηρετεί. Το Τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου αλληλεπιδρά άμεσα με τους πελάτες από την στιγμή της άφιξής τους μέχρι τη στιγμή της αναχώρησης. Ως εκ τούτου, βελτιώνει εξ ολοκλήρου και σημαντικά, την εμπειρία του πελάτη με την επιχείρηση.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα FRONT OFFICE MANAGEMENT απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και managers του ξενοδοχειακού κλάδου που θέλουν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα οργανωτικά και λειτουργικά ζητήματα και τις αρμοδιότητες του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών.

Είναι σχεδιασμένο με τρόπο κατανοητό και περιλαμβάνει παραδείγματα και ποικίλες δραστηριότητες με στόχο την σε βάθος αντίληψη του περιεχομένου και την άμεση εφαρμογή στο χώρο εργασίας.

Μέσα από το σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να κατανοήσουν την σημασία της οργάνωσης του τμήματος και της αποτελεσματικής διαχείρισης των πληροφοριών που γίνεται αποδέκτης το συγκεκριμένο τμήμα.

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος θα έχουν αποκτηθεί οι γνώσεις και τα εργαλεία για την επιτυχή οργάνωση και λειτουργία του Front Office Department.

Ανάλυση Θεματολογίας

-> Δομή και λειτουργία τμήματος υποδοχής

  • Διοικητική οργάνωση
  • Στόχοι του τμήματος
  • Λειτουργικοί κανόνες
  • Βασικές διαδικασίες

-> Συνεργασία με άλλα τμήματα και εξωτερικούς συνεργάτες

  • Εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες – συνεργάτες
  • Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης
  • Αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία με άλλα τμήματα
  • Διαχείριση κρίσεων και επίλυση συγκρούσεων

-> Στελέχωση τμήματος υποδοχής

  • Τρόποι ανεύρεσης προσωπικού
  • Περιγραφές & προδιαγραφές θέσεων
  • Ο «ιδανικός» υπάλληλος για το τμήμα υποδοχής

-> Εκπαίδευση εργαζομένων υποδοχής

  • Καθορισμός διαδικασιών και στόχων εκπαίδευσης
  • Διαχωρισμός εκπαίδευσης σε νεοπροσληφθέντες υπαλλήλους και μη
  • Νέες τάσεις στην εκπαίδευση (micro learning, social learning, virtual learning, personalized training, blended learning)
  • Μέθοδοι εκπαίδευσης (on the job training,πλατφόρμες e learning, ομαδικές και ατομικές εκπαιδεύσεις)
  • Οργάνωση, έγκαιρος προγραμματισμός και υλοποίηση εκπαιδεύσεων

-> Διαχείριση ταλέντου και απόδοσης

  • Βασικά βήματα στην διαδικασία αναζήτησης ταλέντων
  • Προσέλκυση, ανάπτυξη και καθοδήγηση ταλέντων
  • Αξιολόγηση και διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων
  • Παροχή κινήτρων για την αύξηση της απόδοσης
  • Δέσμευση και διατήρηση προσωπικού υψηλής απόδοσης

-> Σύγχρονη διοίκηση εξυπηρέτησης πελατών υποδοχής

  • Ο πελάτης και τα χαρακτηριστικά του
  • Ικανοποίηση και προσδοκίες του πελάτη
  • Σχεδιασμός, έλεγχος και βελτίωση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση
  • Στρατηγικές επιπτώσεις της ποιότητας εξυπηρέτησης
  • Σύστημα διαχείρισης παραπόνων

-> Βασικά οικονομικά και αρχές Revenue Management

  • Βασική διαχείριση εσόδων-εξόδων
  • Θεωρία και πρακτική του Revenue Management
  • Πως εφαρμόζεται το Revenue Management
  • Στρατηγικές & εργαλεία Revenue Management

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΑνέστης Αναστασίου

Ο Ανέστης Θ. Αναστασίου είναι υπεύθυνος των προγραμμάτων Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, στο οποίο και διδάσκει. Συγχρόνως, από το 2001 διοικεί την εταιρεία AA+Partners, η οποία παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, με εξειδίκευση στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Η διδακτική και εισηγητική του εμπειρία υπερβαίνει τις 9000 ώρες και ειδικεύεται σε θέματα: διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, βελτίωσης απόδοσης ανθρώπων και οργανισμών, και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών.

Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός (University College London) με μεταπτυχιακά στη Διαχείριση Ενεργειακών Συστημάτων (City University), στο Διεθνές Μάνατζμεντ (Kings College London; London School of Economics), στις Πολιτικές Επιστήμες (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), καθώς και κάτοχος του Proficiency in Hospitality Management (Ecole Hotelier Lausanne).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 18 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη14 Δεκεμβρίου 2022, 10:00 – 16:00

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, 10:00 – 16:00

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022, 10:00 – 16:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συνεργασία & Επικοινωνία |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)