Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων, εργαζoμένους στο Front Office Department και ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
- Όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το Front Office Management.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Ένα από τα πιο σημαντικά λειτουργικά και κερδοφόρα τμήματα μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι το Front Office (Τμήμα Υποδοχής) το οποίο παράγει τα δύο τρίτα των εσόδων της επιχείρησης. Αποτελεί το πιο νευραλγικό τμήμα του ξενοδοχείου, ανεξάρτητα από το μέγεθος και την κατάταξή του σε αστέρια ή το είδος των διακοπών που υπηρετεί. Το Τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου αλληλεπιδρά άμεσα με τους πελάτες από την στιγμή της άφιξής τους μέχρι τη στιγμή της αναχώρησης. Ως εκ τούτου, βελτιώνει εξ ολοκλήρου και σημαντικά, την εμπειρία του πελάτη με την επιχείρηση.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα FRONT OFFICE MANAGEMENT απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και managers του ξενοδοχειακού κλάδου που θέλουν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα οργανωτικά και λειτουργικά ζητήματα και τις αρμοδιότητες του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών.
Είναι σχεδιασμένο με τρόπο κατανοητό και περιλαμβάνει παραδείγματα και ποικίλες δραστηριότητες με στόχο την σε βάθος αντίληψη του περιεχομένου και την άμεση εφαρμογή στο χώρο εργασίας.
Μέσα από το σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να κατανοήσουν την σημασία της οργάνωσης του τμήματος και της αποτελεσματικής διαχείρισης των πληροφοριών που γίνεται αποδέκτης το συγκεκριμένο τμήμα.
Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος θα έχουν αποκτηθεί οι γνώσεις και τα εργαλεία για την επιτυχή οργάνωση και λειτουργία του Front Office Department.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Ανέστης Αναστασίου, Consultant & Trainer, AA+Partners
Ο Ανέστης Θ. Αναστασίου είναι υπεύθυνος των προγραμμάτων Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, στο οποίο και διδάσκει. Συγχρόνως, από το 2001 διοικεί την εταιρεία AA+Partners, η οποία παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, με εξειδίκευση στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Η διδακτική και εισηγητική του εμπειρία υπερβαίνει τις 9000 ώρες και ειδικεύεται σε θέματα: διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, βελτίωσης απόδοσης ανθρώπων και οργανισμών, και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών. Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός (University College London) με μεταπτυχιακά στη Διαχείριση Ενεργειακών Συστημάτων (City University), στο Διεθνές Μάνατζμεντ (Kings College London; London School of Economics), στις Πολιτικές Επιστήμες (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας),καθώς και κάτοχος του Proficiency in Hospitality Management (Ecole Hotelier Lausanne).
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024, 10:00 – 15:00
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024, 10:00 – 15:00
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024, 10:00 – 15:00
Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση
Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:
Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.
Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.
Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Πολιτική Ακυρώσεων:
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.
Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.