Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων, εργαζόμενους στο Front Office Department και ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
  • Όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το Front Office Management.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Ένα από τα πιο σημαντικά λειτουργικά και κερδοφόρα τμήματα μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι το Front Office (Τμήμα Υποδοχής)  το οποίο παράγει τα δύο τρίτα των εσόδων της επιχείρησης. Αποτελεί το πιο νευραλγικό τμήμα του ξενοδοχείου, ανεξάρτητα από το μέγεθος και την κατάταξή του σε αστέρια ή το είδος των διακοπών που υπηρετεί. Το Τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου αλληλεπιδρά άμεσα με τους πελάτες από την στιγμή της άφιξής τους μέχρι τη στιγμή της αναχώρησης. Ως εκ τούτου, βελτιώνει εξ ολοκλήρου και σημαντικά, την εμπειρία του πελάτη με την επιχείρηση.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα FRONT OFFICE MANAGEMENT απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και managers του ξενοδοχειακού κλάδου που θέλουν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα οργανωτικά και λειτουργικά ζητήματα και τις αρμοδιότητες του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών.

Είναι σχεδιασμένο με τρόπο κατανοητό και περιλαμβάνει παραδείγματα και ποικίλες δραστηριότητες με στόχο την σε βάθος αντίληψη του περιεχομένου και την άμεση εφαρμογή στο χώρο εργασίας.

Μέσα από το σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να κατανοήσουν την σημασία της οργάνωσης του τμήματος και της αποτελεσματικής διαχείρισης των πληροφοριών που γίνεται αποδέκτης το συγκεκριμένο τμήμα.

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος θα έχουν αποκτηθεί οι γνώσεις και τα εργαλεία για την επιτυχή οργάνωση και λειτουργία του Front Office Department.

Ανάλυση Θεματολογίας

Δομή και λειτουργία τμήματος υποδοχής

  • Διοικητική οργάνωση
  • Στόχοι του τμήματος
  • Λειτουργικοί κανόνες
  • Βασικές διαδικασίες

Συνεργασία με άλλα τμήματα και εξωτερικούς συνεργάτες

  • Εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες – συνεργάτες
  • Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης
  • Αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία με άλλα τμήματα
  • Διαχείριση κρίσεων και επίλυση συγκρούσεων

Στελέχωση τμήματος υποδοχής

  • Τρόποι ανεύρεσης προσωπικού
  • Περιγραφές & προδιαγραφές θέσεων
  • Ο «ιδανικός» υπάλληλος για το τμήμα υποδοχής

Εκπαίδευση εργαζομένων υποδοχής

  • Καθορισμός διαδικασιών και στόχων εκπαίδευσης
  • Διαχωρισμός εκπαίδευσης σε νεοπροσληφθέντες υπαλλήλους και μη
  • Νέες τάσεις στην εκπαίδευση (micro learning, social learning, virtual learning, personalized training, blended learning)
  • Μέθοδοι εκπαίδευσης (on the job training,πλατφόρμες e learning, ομαδικές και ατομικές εκπαιδεύσεις)
  • Οργάνωση, έγκαιρος προγραμματισμός και υλοποίηση εκπαιδεύσεων

Διαχείριση ταλέντου και απόδοσης

  • Βασικά βήματα στην διαδικασία αναζήτησης ταλέντων
  • Προσέλκυση, ανάπτυξη και καθοδήγηση ταλέντων
  • Αξιολόγηση και διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων
  • Παροχή κινήτρων για την αύξηση της απόδοσης
  • Δέσμευση και διατήρηση προσωπικού υψηλής απόδοσης

Σύγχρονη διοίκηση εξυπηρέτησης πελατών υποδοχής

  • Ο πελάτης και τα χαρακτηριστικά του
  • Ικανοποίηση και προσδοκίες του πελάτη
  • Σχεδιασμός, έλεγχος και βελτίωση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση
  • Στρατηγικές επιπτώσεις της ποιότητας εξυπηρέτησης
  • Σύστημα διαχείρισης παραπόνων

Βασικά οικονομικά και αρχές Revenue Management

  • Βασική διαχείριση εσόδων-εξόδων
  • Θεωρία και πρακτική του Revenue Management
  • Πως εφαρμόζεται το Revenue Management
  • Στρατηγικές & εργαλεία Revenue Management
  • Aξιολογήσεις

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΑνέστης Αναστασίου

Ο Ανέστης Θ. Αναστασίου είναι υπεύθυνος των προγραμμάτων Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, στο οποίο και διδάσκει. Συγχρόνως, από το 2001 διοικεί την εταιρεία AA+Partners, η οποία παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, με εξειδίκευση στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Η διδακτική και εισηγητική του εμπειρία υπερβαίνει τις 9000 ώρες και ειδικεύεται σε θέματα: διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, βελτίωσης απόδοσης ανθρώπων και οργανισμών, και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών. Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός (University College London) με μεταπτυχιακά στη Διαχείριση Ενεργειακών Συστημάτων (City University), στο Διεθνές Μάνατζμεντ (Kings College London; London School of Economics), στις Πολιτικές Επιστήμες (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας),καθώς και κάτοχος του Proficiency in Hospitality Management (Ecole Hotelier Lausanne)..

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

VENUEAnatolia Hotel, Λαγκαδά 13, Θεσσαλονίκη

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023, 13:00 – 19:00

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023, 13:00 – 19:00

 KEY COMPETENCIES

  • Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
  • Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συνεργασία & Επικοινωνία |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)