(ENG) Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στα Αγγλικά

Target Audience:

Target groups are all those who are entrusted with marketing in the company. First and foremost, entrepreneurs and managers should feel addressed. The participants should be responsible for the commercial delivery of activities, with responsibility for their outcome on the business GOP. These are hotel owners, GMs, revenue managers and directors of sales/marketing, or similar titles used. The experience with non-branded hotels is that often the organisational setup seems limited to practical activities and not accountable down to GOP. This is something that would require an additional agenda besides the scheduled delivered content.

Abstract:

The distribution of tourism products raises the question of whether to sell via the Business[1]to-Consumer (b2c) or Business-to-Business (b2b) channel. In this webinar, both ways of distributing tourism products will be discussed. Since this is never an either/or decision but an as well as matter, the form of tourism distribution will be addressed, and each participant can evaluate the options and make his/her own decision. A significant aspect of tourism distribution is e-commerce and self[1]service technologies appealing primarily to the b2c (direct) distribution. On the other hand, distribution conflicts with existing partners, such as tour operators and retail agencies, must be avoided. The challenges and how to solve them will be discussed during this webinar.

Learning Outcomes:

  1. Appreciate the uniqueness of the distribution policy in tourism
  2. Develop a distribution plan and set objectives
  3. Define and apply multichannel sales
  4. Define and apply e-commerce and self-service technologies
  5. Build, manage, and control sales channels

Contents:

  1. Distribution policy
  2. Distribution planning
  3. b2b vs b2c – the challenges
  4. E-commerce
  5. Managing sales channel

TRAINER: Harald Hafner, EBRD Senior International Advisor

Harald Hafner served the hospitality and tourism industry for more than 40 years. Starting in operations, he soon focused on marketing. At Hilton International, career took him from a sales representative to an area director of marketing. After 4 years as a managing director and marketing expert in destination management, started his marketing consultancy „hotmama“ (hospitality & tourism marketing management) in 1994. Ever since then he also lectured at colleges, universities, academies and adult education.

DURATION: 3 days/ 15 hours

LOCATIONOnline

DATES:

Monday 27th of March 2023, 10:00 – 15:00

Tuesday 28th of March 2023, 10:00 – 15:00

Wednesday 29th of March 2023, 10:00 – 15:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ.

 

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Δεξιότητες

Ευελιξία & Καινοτομία | Κουλτούρα Μάθησης |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)