Προφίλ Συμμετεχόντων

  • Επαγγελματίες του τουρισμού που ασχολούνται ή καλούνται να ασχοληθούν με το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την μέτρηση στρατηγικών digital marketing.
  • Διευθυντές και υπεύθυνους τμημάτων Sales & Marketing, PR, Operations, κ.α.
  • Ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων, Operators, Booking Agents.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το Executive Seminar «DIGITAL MARKETING FUNDAMENTALS from strategy to planning» έχει ως κεντρικό προσανατολισμό την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων του σύγχρονου επαγγελματία του τουρισμού.

Το πρόγραμμα, με αφετηρία τη μεθοδολογία, τη θεωρία και τη βέλτιστη πρακτική, είναι σχεδιασμένο ώστε οι συμμετέχοντες να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους τόσο σε επίπεδο digital hard skills (βλ. εξοικείωση με τις πλατφόρμες, παραδείγματα κ.α.), όσο και σε επίπεδο digital soft skills (βλ. agile way of working & self-learning approach, όπου ένας σύγχρονος επαγγελματίας μπορεί/πρέπει να είναι συνεχώς digital updated).

Το πρακτικό σκέλος του σεμιναρίου έχει τη μορφή εργαστηρίου κατά τη διάρκεια του οποίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν μέσα από templates και στοχευμένα case studies, πάνω σε όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος, αναφορικά με τη δημιουργία της δικής τους στρατηγικής digital marketing και την υλοποίηση ενός digital marketing plan.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Digital Marketing Fundamentals & Trends
  • Tourism in a Digital World: Ο Κύκλος Ζωής των Διακοπών μας
  • Digital Customer Experience: το Digital Ταξίδι του Χρήστη
  • Digital Strategy: πως ξεκινώ και τι βήματα ακολουθώ (Digital SWOT Analysis)
  • User Experience (UX / UI) & Website Optimization σε περιβάλλον τουρισμού
  • Digital Marketing Plan: τι απαρτίζει ένα digital πλάνο & ποια είναι τα επιμέρους κανάλια
  • Soft Skills μέσα στο digital οικοσύστημα: Agile Way of Working & Self-Learning Approach

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣSLEED

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΑλέξανδρος Κόσσυβας

Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας (MSc in Marketing) τα τελευταία 7 χρόνια είναι Digital Marketing Manager στην Sleed (η Sleed είναι Premier Partner της Google στην Ελλάδα) και παράλληλα τα τελευταία 4 χρόνια είναι εισηγητής και Google Trainer στην Ελλάδα στην πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online. Με πολυετή εμπειρία στο χώρο του e-Business, ο Αλέξανδρος στην καθημερινότητα του διαχειρίζεται μαζί με την ομάδα του (15 Digital Marketing Specialists) projects σε τομείς του Digital Marketing και του e-Commerce όπως: το Digital Strategy, το SEM, το SEO, το Social Media Marketing και τα Data Analytics. Στο παρελθόν έχει θητεύσει ως Campaign Manager & e-Business Specialist σε εταιρείες όπως η Plaisio Computers και ο O.T.E.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020, 10:00 – 14:00

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020, 10:00 – 14:00

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020, 10:00 – 14:00

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020, 10:00 – 14:00

*Σημείωση:   

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα Executive Seminars του HOSPITALITY SALES & MARKETING FUNDAMENTALS Learning Pathway

Δεξιότητες

Στρατηγική Αντίληψη | Συνεργασία & Επικοινωνία | Συστημική Σκέψη |