Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Marketing Directors/ Managers/ Assistants και στελέχη τμημάτων Marketing & Επικοινωνίας που ασχολούνται ενεργά με την προώθηση της επιχείρησής τους μέσα από τα digital μέσα. Ιδανικό για όσους διαθέτουν προϋπηρεσία 1-2 ετών και άνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο – και επιθυμούν να εξελίξουν τις γνώσεις τους στο πεδίο των Analytics, του Tracking και του Search Engine Optimization.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Digital Marketing Analytics & SEO Masterclass: from Beginner To Advanced, στοχεύει στην σφαιρική ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων ενός σύγχρονου επαγγελματία του κλάδου του τουρισμού, δίνοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο για τα σκέλη των Analytics, του SEO και μερικών ακόμη σημαντικών digital διαδικασιών.

Το πρόγραμμα με αφετηρία την βασική μεθοδολογία και βέλτιστη πρακτική, είναι σχεδιασμένο με τρόπο πρακτικό, ώστε οι συμμετέχοντες αφενός να κατανοήσουν τα βασικά και αφετέρου να καταπιαστούν με πιο advanced τακτικές και μεθόδους.

Οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις γύρω από το σκέλος των Analytics, το οποίο είναι και αυτό που κάνει το digital marketing διαφορετικό, συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη marketing ενέργεια. Παράλληλα οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν σε βάθος τη διαδικασία του Search Engine Optimization (SEO), από τα βασικά βήματα έως και πιο advanced τακτικές προς υλοποίηση.

Η εκπαίδευση σε πρακτικό σκέλος ενσωματώνει τη λογική του demo, αφού κατά την διάρκεια της θεωρίας/ μεθοδολογίας, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν στην πράξη τις πλατφόρμες και τα εργαλεία που χρειαζόμαστε για να υλοποιήσουμε τις τακτικές.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Advanced Tracking: How to Use URLs with UTMs
  • How search engines work
  • Search results types
  • Keywords research
  • SEO from a marketing point of view – Customer Intent
  • Basic Principles
  • How to apply SEO
    • On-Site SEO
    • Off-Site SEO
  • Website content optimization
  • SEO Auditing & Reporting – Tools
  • SEO Checklists
  • On-Site Marketing, Widgets & Tools
  • 3rd Party Tools & Marketing Platforms for tracking, optimization, marketing, ux analysis, notifications κ.α.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΑλέξανδρος Κόσσυβας

Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας (MSc in Marketing) είναι τα τελευταία 7 χρόνια Digital Marketing Manager στην Sleed (η Sleed είναι Premier Partner της Google στην Ελλάδα) και παράλληλα τα τελευταία 4 χρόνια είναι εισηγητής και Google Trainer στην Ελλάδα στην πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online. Με πολυετή εμπειρία στο χώρο του e-Business, ο Αλέξανδρος στην καθημερινότητα του διαχειρίζεται μαζί με την ομάδα του (15 Digital Marketing Specialists) projects σε τομείς του Digital Marketing και του e-Commerce όπως: το Digital Strategy, το SEM, το SEO, το Social Media Marketing και τα Data Analytics. Στο παρελθόν έχει θητεύσει ως Campaign Manager & e-Business Specialist σε εταιρείες όπως η Plaisio Computers και ο O.T.E.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 8 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021, 16:00 – 20:00

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021, 16:00 – 20:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Γνώστης της Τεχνολογίας | Ευελιξία & Καινοτομία | Πελατοκεντρική Προσέγγισή |