Προφίλ Συμμετεχόντων

Προϊστάμενοι, διευθυντές τμημάτων, στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Η αποτελεσματική διαχείριση μιας κρίσης και η ύπαρξη ενός οργανωμένου πλαισίου αντίδρασης είναι ύψιστης σημασίας για τη διατήρηση της καλής φήμης μιας επιχείρησης και τελικά τη βιωσιμότητά της. Η παγκοσμιοποίηση και η ταχύτατη μετάδοση της πληροφορίας κάνουν επιτακτική την ανάγκη ύπαρξης ενός σχεδίου αντιμετώπισης της κρίσης, ειδικά για τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου. Το κλειδί της επιτυχίας κατά τη διαχείριση κρίσεων βρίσκεται, σε μεγάλο βαθμό, στην προνοητικότητα και την προεργασία που έχουμε κάνει πριν ακόμα η κρίση εμφανιστεί. Στόχος του Executive Seminar «CRISIS MANAGEMENT, assess, plan, communicate» είναι να καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες στη στρατηγική, στην ανάλυση, στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση ενός Crisis Management plan, μέσω πρακτικών παραδειγμάτων ειδικά προσαρμοσμένων για τον τουριστικό κλάδο.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Φήμη και Εικόνα του Οργανισμού
  • Ορισμός και χαρακτηριστικά της κρίσης
  • Υπολογισμός κινδύνων – Risk Assessment
  • Δημιουργία ομάδας διαχείρισης κρίσεων, ρόλοι και ηγεσία
  • Πως διαμορφώνουμε ένα Crisis Management Plan
  • Η σημασία του χρόνου αντίδρασης
  • Ιnternal communications και η σημασία του ρόλου των εργαζομένων
  • External Communications: πως καταλήγουμε στο σωστό μήνυμα και πως επικοινωνούμε με τα κοινά μας
  • Πως επιλέγουμε τον επίσημο spokesperson και πως τον προετοιμάζουμε
  • Best practices
  • Εξάσκηση με προσομοίωση

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: AR:PR Communications

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Ράνια Σεμερτζιάν (Κωδικός ΛΑΕΚ: 69187)

Η Ράνια Σεμερτζιάν  έχει πολυετή εργασιακή εμπειρία στον χώρο της Εταιρικής Επικοινωνίας, του Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων. Είναι ιδρυτής της AR:PR Communications, Συμβούλων Επιχειρήσεων σε θέματα Στρατηγικής Επικοινωνίας και Παροχής Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στελεχών. Έχει σπουδάσει και εργαστεί επί σειρά ετών στη Γαλλία και στην Αμερική, όπου και απέκτησε το ΜΒΑ της από το Patterson School of Diplomacy & International Commerce, University of KY.

Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε τμήματα Επικοινωνίας, σε μεγάλες ελληνικές και ξένες πολυεθνικές εταιρίες και οργανισμούς όπως η Vodafone, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, το World Trade Center USA, το Council of State Governments USA και η Εstee Lauder USA. Εκπαιδεύει στελέχη σε ανάπτυξη δεξιοτήτων Εξυπηρέτησης Πελατών και Επικοινωνίας, Crisis Management, Τεχνικές Παρουσιάσεων κα., ενώ παράλληλα διδάσκει μαθήματα Marketing και Επικοινωνίας σε πτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σε Κολέγια και Σχολές Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη. Είναι μέντορας σε νεοφυείς επιχειρήσεις στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας» του ACT  και μέλος της διοικητικής ομάδας του ΕΙΜ (Ελληνικό Ινστιτούτου Marketing) της ΕΕΔΕ.   Είναι διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της ADR-ODR International.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020, 10:00 – 14:00

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020, 10:00 – 14:00

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου, 2020 10:00 – 14:00

*Σημείωση:   

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τα Executive Seminars του PROJECT MANAGEMENT Learning Pathway

Δεξιότητες

Ευελιξία & Καινοτομία | Συνεργασία & Επικοινωνία | Συστημική Σκέψη |