Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε

  • Επαγγελματίες τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά και σε επαγγελματίες όλων των τμημάτων, κυρίως προϊσταμένους και διευθυντές τμημάτων που έχουν ήδη μια μικρή εμπειρία στις συνεντεύξεις ώστε να μπορέσουν να εμπλουτίσουν ή να βελτιώσουν τις τεχνικές τους.
  • Ιδιοκτήτες / Διευθυντές επιχειρήσεων, των οποίων το μέγεθος της επιχείρησης τους δεν δικαιολογεί ολοκληρωμένο τμήμα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού, θα μπορέσουν να ενσωματώσουν τεχνικές συνέντευξης που θα μεγιστοποιήσει την εμπειρία ενός υποψηφίου αλλά και θα αυξήσει την πιθανότητα της επιτυχημένης πρόσληψης.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Επιτυχημένη πρόσληψη σημαίνει επιτυχημένη συνέντευξη. Οι σωστές τεχνικές μπορούν να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψηφίους και να μειώσουν τα λάθη στη διαδικασία της συνέντευξης. Με μια νέα γενιά υποψηφίων, είναι τώρα μια εξαιρετική στιγμή για να ανανεώσετε ή να αποκτήσετε τις δεξιότητές που θα σας κάνουν να παίρνετε συνεντεύξεις που θα οδηγούν σε επιτυχημένες συνεργασίες.  Σε αυτό το σεμινάριο, θα εξηγήσουμε πώς να προσδιορίσετε τον σκοπό της συνέντευξης, να θέσετε εκ των προτέρων τις βάσεις της επικοινωνίας και να κάνετε αποτελεσματικές ερωτήσεις. Επιπλέον, θα μάθετε να διεξάγετε συνεντεύξεις που αποκαλύπτουν τις δεξιότητες, τις βασικές αξίες, τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες του υποψηφίου.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Τύποι / Είδη Συνέντευξης
  • Προσδιορισμός κατάλληλου τύπου
  • Προετοιμασία για τη συνέντευξη
  • Προσδιορισμός απαιτήσεων εργασίας, συνθηκών κλπ.
  • Προετοιμασία Ερωτήσεων
  • Βασικές Αρχές Επικοινωνίας
  • Δημιουργία σχέσης και εμπιστοσύνης
  • Αξιολόγηση και Επιλογή Υποψηφίων
  • Παρουσίαση των καλύτερων υποψηφίων
  • Συχνά λάθη πριν-κατά τη διάρκεια – μετά τη συνέντευξη

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Γιάννης Μπατσής

Ο Γιάννης έχει  20 χρόνια εμπειρίας στον Ξενοδοχειακό χώρο. Τα τελευταία 13 χρόνια, εργάζεται ως στέλεχος ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Εκτός από την Ελλάδα, έχει εργαστεί για αρκετά χρόνια στο Βέλγιο και τη Μεγάλη Βρετανία, στα κεντρικά γραφεία πολυεθνικών ξενοδοχειακών αλυσίδων (Starwood, Marriott, Wyndham) για τις οποίες σχεδίασε, ανέπτυξε και εφάρμοσε πολυάριθμα ολοκληρωμένα προγράμματα Προσέλκυσης, Επιλογής, Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης, Ικανοποίησης και Διατήρησης του ανθρωπίνου δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, πιστοποιημένος χρήστης ψυχομετρικών εργαλείων και πιστοποιημένος επαγγελματίας από τον Αμερικάνικο σύνδεσμο επαγγελματιών Ανθρωπίνου Δυναμικού. Παράλληλα, παρέχει συμβουλευτική σε θέματα ανάπτυξης επιχειρηματικών δεξιοτήτων, διδάσκει σε Αγγλικά κολλέγια, σε σεμινάρια, σε προγράμματα εκπαίδευσης στελεχών στη Γερμανία και είναι μόνιμο στέλεχος της επιτροπής διοργάνωσης και αξιολόγησης του Ευρωπαϊκού φοιτητικού διαγωνισμού ξενοδοχειακών σχολών, στην Ολλανδία.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023, 10:00 – 14:00

 KEY COMPETENCIES

  • Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
  • Emotional Intelligence / Συναισθηματική Νοημοσύνη

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ.

 

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Δεξιότητες

Συναισθηματική Νοημοσύνη | Συνεργασία & Επικοινωνία |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)