ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Γιάννης Μπατσής
Ο Γιάννης έχει 20 χρόνια εμπειρίας στον Ξενοδοχειακό χώρο. Τα τελευταία 13 χρόνια, εργάζεται ως στέλεχος ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Εκτός από την Ελλάδα, έχει εργαστεί για αρκετά χρόνια στο Βέλγιο και τη Μεγάλη Βρετανία, στα κεντρικά γραφεία πολυεθνικών ξενοδοχειακών αλυσίδων (Starwood, Marriott, Wyndham) για τις οποίες σχεδίασε, ανέπτυξε και εφάρμοσε πολυάριθμα ολοκληρωμένα προγράμματα Προσέλκυσης, Επιλογής, Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης, Ικανοποίησης και Διατήρησης του ανθρωπίνου δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, πιστοποιημένος χρήστης ψυχομετρικών εργαλείων και πιστοποιημένος επαγγελματίας από τον Αμερικάνικο σύνδεσμο επαγγελματιών Ανθρωπίνου Δυναμικού. Παράλληλα, παρέχει συμβουλευτική σε θέματα ανάπτυξης επιχειρηματικών δεξιοτήτων, διδάσκει σε Αγγλικά κολλέγια, σε σεμινάρια, σε προγράμματα εκπαίδευσης στελεχών στη Γερμανία και είναι μόνιμο στέλεχος της επιτροπής διοργάνωσης και αξιολόγησης του Ευρωπαϊκού φοιτητικού διαγωνισμού ξενοδοχειακών σχολών, στην Ολλανδία.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023, 10:00 – 14:00
Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023, 10:00 – 14:00
Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023, 10:00 – 14:00
KEY COMPETENCIES
- Collaboration & Communication / Συνεργασία & Επικοινωνία
- Emotional Intelligence / Συναισθηματική Νοημοσύνη
*Σημαντικές Σημειώσεις:
Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:
- Την κάμερα σας
- Το μικρόφωνο σας
- Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
- Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.
Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ.
Πολιτική Ακυρώσεων:
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.
Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.