Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους πρώτης γραμμής (front office, κρατήσεις, F&B service, housekeeping) που εξυπηρετούν πελάτες και σε στελέχη που έρχονται σε επαφή και επικοινωνούν με πελάτες

Περιγραφή Σεμιναρίου

Κάποιοι λένε ότι οι θέσεις εργασίας που έχουν επαφή με πελάτες είναι οι καλύτερες!

Κάποιοι άλλοι λένε ότι είναι οι χειρότερες!

Όσοι ισχυρίζονται το δεύτερο, έχουν στο μυαλό τους τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν: έναν πελάτη με παράπονο, έναν δύσκολο πελάτη, έναν νευριασμένο πελάτη.

‘Και αν με βαθμολογήσει χαμηλά; Κι αν γράψει κακό review;’

Όσοι συμμετάσχετε στο “COMPLAINT HANDLING, for hotels and restaurants” θα καταλάβετε γιατί και πώς θα βγαίνετε ΠΑΝΤΑ κερδισμένοι! Και εσείς προσωπικά και η επιχείρησή σας!

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα:

  • έχετε αναπτύξει την σωστή φιλοσοφία και την σιγουριά για να αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε κατάσταση με τους πελάτες σας.
  • είστε σε θέση να διαχειριστείτε τα παράπονά τους.
  • μπορείτε να αντιμετωπίσετε δύσκολους και θυμωμένους πελάτες.
  • απαντάτε ουσιαστικά και αποτελεσματικά σε σχόλια και αξιολογήσεις σε πλατφόρμες (Trip Advisor, Booking).

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Γιατί δημιουργούνται προβλήματα;
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Ο ρόλος του εργαζόμενου
  • Στοιχεία και τρόποι επικοινωνίας
  • Γιατί τα παράπονα είναι Χρυσάφι
  • Διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Η Ψυχολογία του Θυμού
  • Διαχείριση δύσκολων πελατών
  • ‘Views to Reviews’ – Απαντήσεις σε κριτικές και αξιολογήσεις

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Ο Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει ΜΒΑ από το πανεπιστήμιο του Rochester της Νέας Υόρκης.

Έχει εργαστεί σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και πρώτης γραμμής.

Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και management εργαζομένων πρώτης γραμμής.

Είναι ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, #1 site στο ranking της Google στην Ελλάδα για ‘εξυπηρέτηση πελατών’, ‘εκπαιδευτής για customer service’, ‘πελατοκεντρική φιλοσοφία’ και ‘διαχείριση παραπόνων’. Το Linkedin Profile του κατατάσσεται στο top 1% στον κόσμο (Linkedin SSI).

Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 15 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023, 10:00 – 15:00

Τρίτη 28 Μαρτίου 2023, 10:00 – 15:00

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023, 10:00 – 15:00

 KEY COMPETENCIES

  • Customer Focus / Πελατοκεντρική Προσέγγιση
  • Emotional Intelligence / Συναισθηματική Νοημοσύνη

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, είναι απαραίτητο να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ.

 

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Δεξιότητες

Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Συναισθηματική Νοημοσύνη |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)